Olisiko ihan perseestä tehdä näin? Naisasiaa
Jos alan tapailla omasta mielestäni epäviehättävän naisen kanssa saadakseni kokemusta ja parantaakseni mahdollisuuksiani kiinnostavien naisten parissa?
Olen parikymppinen ja kokematon naisten kanssa. Nyt olisi tarjolla yksi nainen, josta en siis ole kiinnostunut, mutta tiedostan, että pysymällä kokemattomana en ikinä saa naista itselleni. Luulen et toi auttas rohkaistumaan lähestymään naisia.
Tämä nainen siis on flirttaillut minulle jo jonkin aikaa ja ollaan käyty kahvilla kerran (hän pyysi). Hänkin siis saisi mitä haluaa jos tapailisimme enemmänkin.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:03"]
Ei kuulosta ystävällisen ihmisen touhulta. Eikö susta olis mukavampaa kokea ekaa kertaa (kaikenlaisia deittailessa tapahtuvia) asioita naisen kanssa josta oikeasti oot kiinnostunut?
[/quote]
Olisi tietty. Pelkään vaan etten ikinä kohtaa sellasta ja kohta huomaan etten ole koskaan ollut naisen kanssa ja sit olis jo myöhäistä :(
[/quote]Voitko hetkeksi ajatella itsesi sen naisen asemaan. Entä jos itse olisit nyt kiinnostunut jostakin naisesta, deittailisitte, ja saisit lopulta tietää ettet koskaan merkannut hänelle mitään, (olithan vain koeajo miesten maailmaan)?
Moraaliselta kannalta se ei olis oikein. Toisaalta, ensimmäisen vastaaja sanoissa on perää.
Ei se auta. Itseään epäkiinnostavan henkilön seura ei kouluta eikä valmenna siihen tilanteeseen, kun pitäisi hurmata se josta on todella kiinnostunut/ihastunut. Silloin jännittää ja vanhat opit unohtuu.
Minkä ikäinen ap on? Josko vaikka on jo liian myöhäistä omien sanojensa mukaan?
No just. Mietipä itseäsi olekto itse komea ja puoleensavetävä ulkoisesti. Ilmeisesti et koska poikuuskin on tallella. Pakko oli sanoa kun dissaat sinusta mahdollisesti kiinnostunutta naista.
Voisitte olla toisillenne sopiva pari ja lakkaat haihattelemasta jotain Angelina Jolie tyyppistä tms.
Jalat maassa nuori mies.
Kannattaa toki sanoa ettet vielä ole valmis sitoutumiseen ja parisuhteeseen, ainoastaan tapailuun. Jos se on naiselle ok niin mikäs siinä. Ei kaikki naiset halua pysyvää suhdetta vaan seikkailuja.
Toki jonkinlainen kemia pitää olla yhdenillan jutuissakin.
Ja ikää on 14? Sorry, mutta aavistus tämä naurattaa näin vanhempaa naista! Anna olla, lue vielä pari vuotta Aku Ankkoja kotona ja lähde vasta sitten hiljakseen aikuisten maailmaan. Et ole vielä valmis kantamaan luisuilla harteillasi tällaisia asioita.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:03"]
Ei kuulosta ystävällisen ihmisen touhulta. Eikö susta olis mukavampaa kokea ekaa kertaa (kaikenlaisia deittailessa tapahtuvia) asioita naisen kanssa josta oikeasti oot kiinnostunut?
[/quote]
Olisi tietty. Pelkään vaan etten ikinä kohtaa sellasta ja kohta huomaan etten ole koskaan ollut naisen kanssa ja sit olis jo myöhäistä :(