BB-Jussista!!!!
bb-jussi on väärään vartaloon syntynyt av-mamma!
jussi on aina oikeassa, fiksumpi kuin kukaan muu , jankkaa, jankkaa, jankkaa ja jankkaa.
kustannetaanko av-mammat jussille porukalla sukupuolenvaihdosleikkaus?
saamme julkkis-av-mamman ajamaan asiaamme!!!
p.s. kaikki on miehen vikaa ja miehet pitää saada kuohita!
Kommentit (50)
On kiva katsoa, kun kaikkitietävä johtaja-Jussi vie joukkueensa tappiosta tappioon. Hirvee analysointi aina etukäteen, ja sit aina homma kusee.
Ei Jussi oo inssi, lopettanut ammattikorkeassa käytyään liiketaloutta 2 v. Mua inhottais jos Jussi tuolla edes hipaisi mua. Laihduttaa ja kuntoilla. Ei silti kelpaisi. Oikein päällepäsmäri. Aina neuvomassa ja koko ajan häviävät kilpailut. Nyt tolkkua tuonne kellariin ja johtajan vaihdos, siellä onmomniakin Armi, Tuulikki, Tuija, Jonna. Kartanosta kipata yksi tuonne. Anne saakoon häädön seuraavan kerran kun ollaan häätämässä.
Saanut potkut melkein jokaisesta aikaisemmasta työpaikastaan.
T. Kemiläinen av-mamma
Täydellinen av-mamma! Jussin mielestä kaikki muut asukit on vähän wt, itse on keskivertoa älykkäämpi ja tyylikkäämpi. Just. Ja on tietyssä mielessä talon tyhmimpiä ja kulkee silmää kiehtovissa verkkareissa ja on kova kuntoilemaan, vaikka vartalonmuoto viittaa enempi tuonne sohvan perukoille. Jep. Av-mamma on.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 14:28"]
Täydellinen av-mamma! Jussin mielestä kaikki muut asukit on vähän wt, itse on keskivertoa älykkäämpi ja tyylikkäämpi. Just. Ja on tietyssä mielessä talon tyhmimpiä ja kulkee silmää kiehtovissa verkkareissa ja on kova kuntoilemaan, vaikka vartalonmuoto viittaa enempi tuonne sohvan perukoille. Jep. Av-mamma on.
[/quote]
osallistutko keräykseen ?
Kertokaa mummolle, mitä tarkoittaa av-mamma!!!
Uskotteko muuten, että Markku on 36v? Näyttäisi paremminkin 56 v.
Jussi on ollut nyt rento kun pääsi kartanoon. Katsokaapa 24/7 ja kellarin asukkaista Joonas, Andte ja Markku vähiten narisevat ja muut yhtä narin
Huikean taktikon taktiikoissa on vikaa kun talous on retuperällä.
Kukaan viisas ei jätä maksamatta lastenhoitoa, vuokria ja muuta kivaa mitä vouti perii tälläkin hetkellä.
Pakoilee talossa velkojaan ja uskoo voittavansa kisan älyllään jota ei vain ole vielä nähty, ehkä se jäi kotiin vaimolle? Rasittava tyyppi pitää itseään muiden yläpuolelle.
Puhuu vielä kun lapsille eikä edes itse tajua sitä.
Mitä sanoo BB-Jussi mennessään lääkäriin? En osaa tarkasti sanoa, mutta neuvoja se antaisi kuitenkin. :)
Jussi on paras. Toivottavasti ei häädetä.
osallistun keräykseen! mihin lahjoitukset ?
av-mama vm.1998
ihana jussi! puolestapuhuja kaikille mammoille , kun saa toosan jalkojensa väliin!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:13"]ihana jussi! puolestapuhuja kaikille mammoille , kun saa toosan jalkojensa väliin!
[/quote]
Tissit siltä taitaakin jo löytyä :D
Musta on jotenkin ihan perus järkevän oloinen,kun puhuu ja juttelee siellä pk-huoneessa.Mutta toisaalta ihan pirun ärsyttävä.Kartanon Jenna on todella ärsyttävä.Kiljuu ja huutaa mikä perseestä lähtee.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:16"]
Musta on jotenkin ihan perus järkevän oloinen,kun puhuu ja juttelee siellä pk-huoneessa.Mutta toisaalta ihan pirun ärsyttävä.Kartanon Jenna on todella ärsyttävä.Kiljuu ja huutaa mikä perseestä lähtee.
[/quote]
Jussi on samanlainen psyko kuin av-ämmät. aina oikeassa ja paras kaikessa
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:13"]ihana jussi! puolestapuhuja kaikille mammoille , kun saa toosan jalkojensa väliin! [/quote] Tissit siltä taitaakin jo löytyä :D
[/quote]
tissit ja raskausmaha! sopisi av-mammojen keulakuvaksi!
Ärsyttävä mies..!