Koska olet viimeksi nussinut?
Mun mies pani mua tänä aamuna ja sain orkun yhdynnässä. Koska olette viimeksi hässineet?
Kommentit (73)
Nussinu? Hässiny? Kamalimmat sanat mitä tiedän. Hyi.
Mä en tajua miksi luin tätä ketjua, alkaa vaan masentamaan. Itse olen saanut kesän alussa viimeksi, sitä ennen vuoden alussa. Eli huomenna on syyskuu, ja olen tänä vuonna saanut siis kaksi kertaa seksiä :( viime vuonna pantiin vielä pari kertaa viikossa, sitten se loppui, kuin seinään. Yhdessä ollaan kuitenkin oltu vasta 4 vuotta. Masentavaa, mietin jatkuvasti mikä mussa on vikana..
Taisi olla helmikuussa. Oli erittäin paskaa seksiä, olisi voinut jättää väliinkin. Maaliskuussa sitten erottiinkin mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:16"]
Mä en tajua miksi luin tätä ketjua, alkaa vaan masentamaan. Itse olen saanut kesän alussa viimeksi, sitä ennen vuoden alussa. Eli huomenna on syyskuu, ja olen tänä vuonna saanut siis kaksi kertaa seksiä :( viime vuonna pantiin vielä pari kertaa viikossa, sitten se loppui, kuin seinään. Yhdessä ollaan kuitenkin oltu vasta 4 vuotta. Masentavaa, mietin jatkuvasti mikä mussa on vikana..
[/quote]
Syksy saa, minä en.
Toukokuussa aivan surkea yhden illan pano. Ei kannattaisi edes mainita. Sitä ennen elokuussa 2013. Sitä ennen tammikuussa 2011... Minkäs teet, ku ei vaan saa mistään.
Me_ RAKASTELTIIN_ miehen kanssa yöllä ja aamulla useasti.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 13:30"]
Me_ RAKASTELTIIN_ miehen kanssa yöllä ja aamulla useasti.
[/quote]
Me puolestamme _HARJOITIMME SUKUPUOLISTA KANSSAKÄYMISTÄ_ useasti.
Viime viikolla maanataista torstaihin joka päivä kun vaimo oli työmatkalla. Sen jälkeen on ollu vähän hiljasempaa.
Yli vuosi sitten. Vituttaa tämmönen saamattomuus. -N36-
Marraskuu 2013.
Pelkään, että se oli viimeinen kertani. Surettaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:52"]
To iltana. Olisin eilenkin saanut mutta väsy vei voiton. Tänään sit =)
[/quote] Eli 2h sitten.
[/quote] Lisäksi vielä 3h sitten =)