Antaisitko Putinille jos
Kommentit (66)
Eikö tehokkaampi strategia olisi kiristää rauha olemalla antamatta? (vrt. Lysistrate)
Joo tottakai. Tosin en usko, että Putin ihan ekana tämmöistä suomalaista lähiövalasta (kyllä, tämä ilmaisu sopii itseeni) halajaisi niin palavasti, että ihan sotatilan lopettaisi. Mutta jos sellainen tilanne olisi, niin pakko kai sitä olisi uhrautua. Silmät kiinni ja ajattele isänmaata.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:59"]
Eikö tehokkaampi strategia olisi kiristää rauha olemalla antamatta? (vrt. Lysistrate)
[/quote]
Miksi alapeukutatte, ryökäleet??
Kautta aikojen ei yksikään nainen ole antamalla vaikuttanut politiikkaan. Ensin viekoittelemalla ja sitten pidättäytymällä kylläkin.
Antaisin, jokaiseen reikään ja monta kertaa. Huikka vodkaa ennen toimitusta niin kyllä sen kestää. Putin on melko tikissä, saattaisi olla ihan hyvä vällyjen välissä.
Joo. Itse asiassa tuollainen tilanne olisi hyvin kiihottava. Putin, minä odotan sinua..
Voisin antaa Putinille ihan muuten vain, hyvännäköinen mies.
Kyllä, mutta vain tuosta mainitsemastasi syystä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:04"]
Joo. Itse asiassa tuollainen tilanne olisi hyvin kiihottava. Putin, minä odotan sinua..
[/quote]
Pelottavaa.
No en! Mulla on mies, joka estäisi sen sodan, jos on syttyäkseen.
Jos miehenä antaisin, niin joutuisiko Putte vielä vankilaankin?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:06"]Jos miehenä antaisin, niin joutuisiko Putte vielä vankilaankin?
[/quote]
Sillähän ongelma olisi ratkaistu!
Auttaisiko yhtään mitään, jos antaisi Haglundille?
Putinissa on kyllä semmoista kylmää karismaa, että antaisin jos ottaisi.
Voisin antaa Putinille Kouvolan vaikka heti.
Minä en siihen rotan näköiseen miehenpuoleen koskisi edes maailman rauhan vuoksi. Hyi!
Kyllä