Antaisitko Putinille jos
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:08"]Auttaisiko yhtään mitään, jos antaisi Haglundille? [/quote] En oo kokeillu;) [/quote] Minä voin uhrautua! [/quote] Kerro sitten. Mä haluun myös.
[/quote]
Jee, en olekaan ainoa joka fantasioi Haglundista!!
[/quote]
En mä oo ennen tajunnu mutta nyt kun otit puheeksi.. onhan se aika söpönen.
Aivan varmasti! Ei tekisi edes tiukkaa...
No en, koska se olisi sama vaikka antautuisi saman tien ja vapaaehtoisesti, ja siten muka saisi "rauhan". Viime kädessä noissa sodissa on aina kysymys siitä, kuka saa kaikki naiset.
Se olisi raiskauksen kaltainen tilanne, väkivallan uhkalla.
Sehän on takaraivolta kalju! Voisin kusta suuhun, jos tykkää kultaisesta suihkusta. Muuta ei tipu edes rauhan asialla.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:59"]No en, koska se olisi sama vaikka antautuisi saman tien ja vapaaehtoisesti, ja siten muka saisi "rauhan". Viime kädessä noissa sodissa on aina kysymys siitä, kuka saa kaikki naiset.
Se olisi raiskauksen kaltainen tilanne, väkivallan uhkalla.
[/quote]
Ei, mielelläänhän sitä.
KUMMAN KAA OLISIT MIELUUMMIN:
Putin vs. Niinistö?
Shoigu vs. Haglund?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:00"]
Sehän on takaraivolta kalju! Voisin kusta suuhun, jos tykkää kultaisesta suihkusta. Muuta ei tipu edes rauhan asialla.
[/quote]
Niin just! Olkoon mielipuoli, joka rikkoo ihmisoikeuksia ja valtioiden rajoja. Se vielä menettelisi. Mutta kalju?! YÖK!!!
Kyllä. Isänmaan vuoksi uhrautuisin.
T. Suomineitsyt
Panisin lähes ketä vaan maailmanrauhan puolesta. Pieni askel minulle, iso askel maailmalle.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:19"]KUMMAN KAA OLISIT MIELUUMMIN:
Putin vs. Niinistö?
Shoigu vs. Haglund?
[/quote]
Tavallaan Niinistön mutta Putin on kiihottavampi.
Haglund nam.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:19"]KUMMAN KAA OLISIT MIELUUMMIN:
Putin vs. Niinistö?
Shoigu vs. Haglund?
[/quote]
Tavallaan Niinistön mutta Putin on kiihottavampi.
Haglund nam.
[/quote] HYIHYIHYI
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:19"]KUMMAN KAA OLISIT MIELUUMMIN: Putin vs. Niinistö? Shoigu vs. Haglund? [/quote] Tavallaan Niinistön mutta Putin on kiihottavampi. Haglund nam.
[/quote]
Mikä Putinissa siis kiihottaa? Valta, hulluusko?
En, en ole maksullinen nainen. Harrastan seksiä vain siitä syystä, että saan itse seksuaalista nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:19"]KUMMAN KAA OLISIT MIELUUMMIN: Putin vs. Niinistö? Shoigu vs. Haglund? [/quote] Tavallaan Niinistön mutta Putin on kiihottavampi. Haglund nam.
[/quote]
Mikä Putinissa siis kiihottaa? Valta, hulluusko?
[/quote]
Se on vaan se "jokin".
Ihan vapaaehtoisesti kyllä, ei maksua. Viitaten
viestiin nro 59.
Putinilla pitäis olla kunnon harrastus:)