Mitä tämä tällainen "flunssa" oikein on??
Ihan kummallisia oireita vai onko sittenkään..en vain muista ihan tällaisia koskaan olleen..
Eli eilen töistä tultu alkoi vatsakivulla ja öklöllä ololla, nukuin hieman ja pahin helpotti mutta koko illan olin aivan naatti ja nukahdin kuin lamppu heti petiin mentyäni. Tänään sitten ei tuoa öklöä oloa mutta aamulla kolotti paikkoja, varsonkin selkää, kuin olisi turpaansa saanut, ruokahalu heikohko, todella ikävää pääkipua, sellaista juilimista, nyt illalla hieman palelua ja lisäksi tuo yläselkäkipuilu aikamoista. Todella halju olo, pakko kai ottaa jokin särkylääke, kuumetta ei ole eikä edes lämpöä. Mutta tämä kolotus varsinkin selässä ja nupissa, vaikeuttaa jopa hengittämistä aika ajoin.
Ma sitten töihin lasen pariin, vaikea olla poiskaan kun tiistaina heti tärkeä palaveri mm uudesta työnkuvastani.
Kommentit (21)
Täällä tismalleen sama homma. Harvoin tulen kipeäksi niin ärsyttää niin paljon. Ei pysty treenaamaan ja kauhulla odotan, että kykeneekö maanantaina töihin. Paranemista sinnekin.
Hei niin täälläkin! Kyllä jonkunsortin räkis on,mutta ikinä ei ole näin väsyttänyt!
Öh, nyt on lauantai ja sä murehdit tiistaista? Eihän tässä vielä tiiä mikä sun olo on huomenna? Tai ma?
^Mä itse oon ihan käsittämättömässä räkätaudissa, enkä vielä murehdi oonko ma töissä vai en.. Lasten parissa olen myös. Sen näkee sit huomenna mikä on suunta..
Tällasta on tosiaan liikkeellä. Unta palloon
Mulla sama homma,paitsi nenä vuotaa.
oli pakko ottaa saikkua vaikka ei kuumetta olekaan.
Lihaskivut ja jotain flunssaa täälläkin ja armoton väsy. Mitkään liikkumiset ei käy pienessä mielessäkään nyt, kuten joku ylempänä mainitsi jostain treenaamisesta. Vai oliko laulutreeneistä kyse, nekin mulla jää nyt pois.
Kuumeen puuttumista lukuunottamatta tietysti....
Ebola!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ebola
Ei vaiskaan, joku virus jyllää ja vetää voimat pois. Lepää, juo paljon ja anna elimistölle aikaa toipua.
HIV alkaa usein kuumeilulla ja flunssalla, sekä epämääräisillä oireilla.
Mulla ihan sama tauti. Nyt onneks jo helpottaa, keskiviikkoiltana alkoi.
Jaa-a, sitten vain arpomaan onko mulla Ebola vai HIV..
Helvetti kun piti ottaa Ibumax 600sta puolikas tähän pääkipuun jotta voin jotenkin olla, ihan perseestä tämmöinen://
ap
Samaa täällä. Alkoi kauhealla kurkkukivulla ja seuraavana päivänä todella inhottavalla lihaskivulla. Ei lihakset ja selkä yms. minulla noin kipeiksi yleensä tule. Kesti melkein kolme päivää, tänään ei enää pahemmin kurkkukipua eikä lihaksetkaan ihan niin kipeät. Nyt lima valuu kurkkuun ja kröhityttää, mikä taas kipeyttää kurkkua.
Mutta kuitenkin jo parempi olo, vaikka kaupassakäyntikin laittoi hikoilemaan.
Aivan samat oireet täällä (myös pieni nuha). Laitoin ensin kaiken raskauden ja stressin piikkiin mutta samaa on ilmeisesti ollut liikkeellä.
Olkaa saikulla te ketkä pystytte, itse olin töissä näillä oireilla ja lähestulkoon pyörryin töissä perjantaina.
Nyt alkaa taas tuntumaan tätä inhottavaa selkäkipua :( miten voi flunssaoireena oll selkäkipu??
ap
Mulla alkoi yli kaks viikkoa sitten ihan samalla lailla, öklöllä ololla, päänsäryllä, selkäkivulla, lihassäryllä jne. Ja tosiaan olen edelleen kipeä! Välillä on parempia päiviä, mutta sitten taas päänsärky ja väsy iskee...enää ei siis selkäkipua ym. mutta päänsärky ja väsy vie voimat...en tajua mitä tää on ja milloin loppuu?!
Niin ja on tässä jonkinlaista kurkkuoireiluakin mukana, ikäänkuin pistelyä tms nielussa ja ylhäällä hengitysteissä, ei perinteistä raastinrautakurkkukipua siis. Tälläkin hetkellä juilii päätä ihan helvetisti:(
ap