Milloin itkit viimeksi?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:41"]
Täytyi oikein miettiä. Taisin itkeä mummon hautajaisissa ollessani 17-vuotias. Nyt olen 38 vuotta, joten on tuosta vähän aikaa kulunut... :)
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? :D Eikö ole vain hyvä asia että ihmisellä ei ole ollut itkettävää pariinkymmeneen vuoteen.
[/quote]
Musta tunnut lähinnä tunteettomalta ja oudolta, jos et ole noin pitkään aikaan itkenyt.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:07"]
Täytyi oikein miettiä. Taisin itkeä mummon hautajaisissa ollessani 17-vuotias. Nyt olen 38 vuotta, joten on tuosta vähän aikaa kulunut... :)
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? :D Eikö ole vain hyvä asia että ihmisellä ei ole ollut itkettävää pariinkymmeneen vuoteen.
[/quote]
Elämässä ei ole ollut kovin paljon mitään tapahtumia, jos ei ole ollut tarvetta kyynelille onnesta, tuskasta, surusta, kaipauksesta, liikutuksesta...
[/quote]
Elämässäni on tapahtunut asioita paljon, mutta en taida vain olla sen tyyppinen ihminen että kyynelehtisin pikkuasioiden takia. Ei siitä mitään hyötyä olisi. :D
Eilen sairaalassa kun hoitaja kertoi tulevasta toimenpiteestä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
Elämässä ei ole ollut kovin paljon mitään tapahtumia, jos ei ole ollut tarvetta kyynelille onnesta, tuskasta, surusta, kaipauksesta, liikutuksesta...
[/quote]
Elämässäni on tapahtunut asioita paljon, mutta en taida vain olla sen tyyppinen ihminen että kyynelehtisin pikkuasioiden takia. Ei siitä mitään hyötyä olisi. :D
[/quote]
Me ollaan kaikki erilaisia. Toiset itkee kaikesta, toiset ei itke koskaan. Itse itken harvoin, mutta kun itken, se repii sydänjuuria myöten.
Niin mielelläni itkisin. Se varmasti auttaisi tähän ikävään. Mutta kyyneleitä ei enää ole. Ei iloon eikä suruun.
Kauan horroksessa ollut tunne-elämä heräsi hetkeksi kun rakastuin, mutta miehen lähdettyä se kuoli taas. Jokainen päivä on samanlainen. Toisaalta ehkä parempi niin.
Olisiko ollut viime viikolla joku ilta. Syyksi veikkaan väsymystä, hormoneja ja stressiä.
Pari päivää sitten,lasta yritetty reilu pari vuotta ja kuulin että lähipiiriin tulee vauva.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:08"]Tänään, katsoin you tubesta Estonia-pätkiä. Jo mayday-pätkät olivat niin koskettavia. Sinne mereen loppui yli 800:n ihmisen elämä.
[/quote]
Minäkin itkin eilen katsoessani niitä videoita :/
Keskiviikkona. Isäni on vakavasti sairas ja aikaa ei taida olla enää kauaa.
Itkin eilen. Oikein kunnolla vollotin yksin kotona. Olen raskaana ja pari viikkoa kotona kipeänä. Joskus on ihan hyvä itkeä ..