Hurja painonpudotus Suomi Official
On kyllä rohkeita ihmisiä, kun omilla kasvoillaan uskaltaa mennä koko kansan "töllisteltäväksi" ja ilmoittaa painonsa kaikelle kansalle. Ainakin kahdella naisella on paino enemmän kuin pituus.
Mutta todella mielenkiinnolla jään odottamaan kyseistä ohjelmaa. Mielenkiintoisempia tällaiset ohjelmat on kuin samantyyliset, missä on vain julkkiksia kisaamassa.
Tässä osallistujat:
https://www.seiska.fi/telkkari/nama-ihmiset-laihduttavat-uutuusohjelmas…
Kommentit (1056)
Mihin on kadonnut ihastelemani taskuvenus Iitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008493827.html
Anna-Mari laihtunut 77-kiloiseksi.
Typerä artikkeli tuo. Miksi kaikista osallistujista ei ole tehty mitä kuuluu-juttua? Nyt on valittu tuohon vain ne joita on alusta saakka hehkutettu voittajina. Ei ole ihan puolueeton artikkeli siis. Moni kilpailija on jätetty pois.
Just olin kirjoittaa samaa <3 Olen yksi osallistujista jonka ei katsottu olevan riittävän hyvän elämänmuutoksen tehnyt, jotta olisi päässyt mukaan juttuun. Ei voi kuin ihmetellä vaan tota iltiksen touhua. Toisaalta tää avaa silmiä että miten juttuja tehdään. No eipä silti ihan sama mulle, mun elämä on mennyt jo eteenpäin. Noi vaan näyttää pyörivän saman aiheen ympärillä. En yllättyis vaikka tuotanto ottais noi samat hahmot seuraavalle kaudellekin.
Kysyikö toimittajat edes sulta kommenttia tms?
TaistoLindeman kirjoitti:
Taisto voi avata oman ketjun "taskuveenuksille", kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä artikkeli tuo. Miksi kaikista osallistujista ei ole tehty mitä kuuluu-juttua? Nyt on valittu tuohon vain ne joita on alusta saakka hehkutettu voittajina. Ei ole ihan puolueeton artikkeli siis. Moni kilpailija on jätetty pois.
Just olin kirjoittaa samaa <3 Olen yksi osallistujista jonka ei katsottu olevan riittävän hyvän elämänmuutoksen tehnyt, jotta olisi päässyt mukaan juttuun. Ei voi kuin ihmetellä vaan tota iltiksen touhua. Toisaalta tää avaa silmiä että miten juttuja tehdään. No eipä silti ihan sama mulle, mun elämä on mennyt jo eteenpäin. Noi vaan näyttää pyörivän saman aiheen ympärillä. En yllättyis vaikka tuotanto ottais noi samat hahmot seuraavalle kaudellekin.
Kysyikö toimittajat edes sulta kommenttia tms?
Nope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja miehensä oli siinä Sex tapessa ja olivat omia suosikkeja siinä. Tuntuvat olevan tosi aitoja ihmisiä vaikka kamerat kuvaa. Ja hauskoja! Sex tapessa mies puhui Riikasta tosi kauniisti ja puhui tässäkin.
Riikan lyhyet hiukset on sen instassa tosi kivat ja nuorekkaat. Tähän jaksoon oli tehty 40-luvun tyyliä, ei ole näköjään Riikan oma tyyli.
Ai jaa. No Sex tapeen meno ei ehkä ole heidän lasten kannalta mikään kiva juttu. Voi tuntua ällöltä. Lisäksi lapsia voidaan kiusata.
Mistäs tuollaisen sex tapen voipi nähdä?
En viitsi enempää jauhaa tän päivän artikkelista mutta sen verran voin sanoa että oma kuntoilu on hyvällä mallilla. Paino tippuu sopivasti ja on pian ihannepainossani. Lisäksi on suunnitteilla kesäksi Suomessa vielä melko tuntematon pidennysleikkaus. Vie aikaa mutta sillä saan sen suurimman oman mieleni mörön piiloon lopullisesti. Eli sääri- ja reisiluita pidennetään pitkähkön ajan kuluessa. Pituutta pitäisi tulla melko helposti lisää 1-2 tuumaa. :) Toivotan muille kisailijoille kaikkea hyvää mediahuomion keskellä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja miehensä oli siinä Sex tapessa ja olivat omia suosikkeja siinä. Tuntuvat olevan tosi aitoja ihmisiä vaikka kamerat kuvaa. Ja hauskoja! Sex tapessa mies puhui Riikasta tosi kauniisti ja puhui tässäkin.
Riikan lyhyet hiukset on sen instassa tosi kivat ja nuorekkaat. Tähän jaksoon oli tehty 40-luvun tyyliä, ei ole näköjään Riikan oma tyyli.
Ai jaa. No Sex tapeen meno ei ehkä ole heidän lasten kannalta mikään kiva juttu. Voi tuntua ällöltä. Lisäksi lapsia voidaan kiusata.
Mistäs tuollaisen sex tapen voipi nähdä?
Mene osoitteeseen youtube.com ja laita hakuun Nalle Puh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ontaidettu valita ne joilla on säpinää vällyjen välissä ;)
Ällötaisto taas vauhdissa. Mene muualle limailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli nimestään huolimatta parisuhdekeskusteluohjelma, joten voit olla ihan rauhassa.
Jaa, meinaako yle sitten vastaavasti nimetä a-talkit tulevaisuudessa "oikein kunnon orgioiksi"? (idea vapaasti käytettävissä jos yle haluaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä säpinää noista?
Eihän tossa jutussa ole mitään siitä pitkätukkaisesta vaaleasta tytöntylleröstä jonka kisa meni pipariksi kun umppari puhkesi... Mitä on tapahtunut hänelle? Linkkiä hänen instaan?
Ja taas ovat samat kaksi naamaa esillä. Ovatko he pariskunta kuten Rita ja Aki vai miksi näitä kahta samaa tungetaan aina esille, kun kirjoitetaan painonpudotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
En viitsi enempää jauhaa tän päivän artikkelista mutta sen verran voin sanoa että oma kuntoilu on hyvällä mallilla. Paino tippuu sopivasti ja on pian ihannepainossani. Lisäksi on suunnitteilla kesäksi Suomessa vielä melko tuntematon pidennysleikkaus. Vie aikaa mutta sillä saan sen suurimman oman mieleni mörön piiloon lopullisesti. Eli sääri- ja reisiluita pidennetään pitkähkön ajan kuluessa. Pituutta pitäisi tulla melko helposti lisää 1-2 tuumaa. :) Toivotan muille kisailijoille kaikkea hyvää mediahuomion keskellä. <3
Aika hevin kuuloinen operaatio....
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa jutussa ole mitään siitä pitkätukkaisesta vaaleasta tytöntylleröstä jonka kisa meni pipariksi kun umppari puhkesi... Mitä on tapahtunut hänelle? Linkkiä hänen instaan?
Eihän jutussa ole muitakaan jonka kisa jäi lähtöpamaukseen! Vai tuleekohan ensi viikolla uutisointi jälkeenjääneille:
"Hurja painonpyrähdys Suomi. Tässä ovat eniten painoaan palauttaneiden hebkilöiden esittely"
Iita: olen syödä mussutellut nyt itseni sopivan pyöreäksi. Ihailin jo lapsena kananmunaa, joka ei pysynyt muurilla vaan tippui alas. Se kikatuttaa edelleen ja nyt olen samanlainen pallurainen, en pysy edes tuolilla kunnolla.
Samuli: tissuttelu ja hessuttelu on ollut samanlaista kuin jo ohjelmaa kuvatessakin.
Nyt olen kaupallisessa yhteistyössä Hesen kanssa ja tulevissa tv-mainoksissa sivelen naamaani samalla tavalla kuin ohjelmassakin. Siitä tuli tavaramerkkini ja aina kun olen Alkossa tai Hessussa, niin lapset ja aikuiset pyytävät: hei kuunaama, sivele taas pulskia poskia kuin siinä ohjelmassakin. Nykyisin minulla on paljon pyöreämmät posket, niitä on helpompi taputella. Olen onnellinen, en enää masentunut kuin 40kg hoikempana. Tarkoille iltiksen lukijoille täsmennän, että en laihtunut ohjelmassa kuin 10kg, mutta nyt olen lihonut 50kg joten siitä tuo 40kg:n ero.
Tommi: mä olen tälle päätökselle elämäni velkaa! Tämä on se mistä minut muistetaan ja käyn heittämässä tsemppikeikkaa nykyisin. Hoen tuota lausetta ja saan palkaksi suupaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin täällä epäiltiin kirjoituksia näistä huupparipareista, mutta nyt se on julkista ja todistettuna painetussa lehdessä: Annamari ja Henrik: me viihdymme liiankin hyvin yhdessä.
Taisi voittajapariskunta saada sen täälläkin paljastetun voittomatkansa tehtyä. Onnea teille, olette huippuja molemmat ja sovitte hyvin yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin täällä epäiltiin kirjoituksia näistä huupparipareista, mutta nyt se on julkista ja todistettuna painetussa lehdessä: Annamari ja Henrik: me viihdymme liiankin hyvin yhdessä.
Taisi voittajapariskunta saada sen täälläkin paljastetun voittomatkansa tehtyä. Onnea teille, olette huippuja molemmat ja sovitte hyvin yhteen<3
Tunnen Annamarin eikä hän ole missään palkintomatkalla käynyt ei ainakaan Henrikin kanssa. Ja tuskinpa tuosta nyt jo aerobikkaajalta näyttävästä Henrikistä olisi vastusta Annamarille ainakaan jalkaprässissä. Siis mitä nyt oon salilla nähnyt. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö tuollainen leikkaus Suomessa vai pitääkö matkustaa kauas? Itsellä on kans toi pituuskompleksi ollut aina ongelma ja no tietty myös painokin eli olen sellanen lyhyt pätykkä joka mahtuu keittiön pöydän alla seisomaan mutta ei makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän jutussa ole muitakaan jonka kisa jäi lähtöpamaukseen! Vai tuleekohan ensi viikolla uutisointi jälkeenjääneille:
"Hurja painonpyrähdys Suomi. Tässä ovat eniten painoaan palauttaneiden hebkilöiden esittely"Iita: olen syödä mussutellut nyt itseni sopivan pyöreäksi. Ihailin jo lapsena kananmunaa, joka ei pysynyt muurilla vaan tippui alas. Se kikatuttaa edelleen ja nyt olen samanlainen pallurainen, en pysy edes tuolilla kunnolla.
Samuli: tissuttelu ja hessuttelu on ollut samanlaista kuin jo ohjelmaa kuvatessakin.
Nyt olen kaupallisessa yhteistyössä Hesen kanssa ja tulevissa tv-mainoksissa sivelen naamaani samalla tavalla kuin ohjelmassakin. Siitä tuli tavaramerkkini ja aina kun olen Alkossa tai Hessussa, niin lapset ja aikuiset pyytävät: hei kuunaama, sivele taas pulskia poskia kuin siinä ohjelmassakin. Nykyisin minulla on paljon pyöreämmät posket, niitä on helpompi taputella. Olen onnellinen, en enää masentunut kuin 40kg hoikempana. Tarkoille iltiksen lukijoille täsmennän, että en laihtunut ohjelmassa kuin 10kg, mutta nyt olen lihonut 50kg joten siitä tuo 40kg:n ero.Tommi: mä olen tälle päätökselle elämäni velkaa! Tämä on se mistä minut muistetaan ja käyn heittämässä tsemppikeikkaa nykyisin. Hoen tuota lausetta ja saan palkaksi suupaloja.
Mielestäni toi menee jo yli että vihjaillaan jostain hassiksesta.