Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurja painonpudotus Suomi Official

Vierailija
12.08.2021 |

On kyllä rohkeita ihmisiä, kun omilla kasvoillaan uskaltaa mennä koko kansan "töllisteltäväksi" ja ilmoittaa painonsa kaikelle kansalle. Ainakin kahdella naisella on paino enemmän kuin pituus.

Mutta todella mielenkiinnolla jään odottamaan kyseistä ohjelmaa. Mielenkiintoisempia tällaiset ohjelmat on kuin samantyyliset, missä on vain julkkiksia kisaamassa.

Tässä osallistujat:

https://www.seiska.fi/telkkari/nama-ihmiset-laihduttavat-uutuusohjelmas…

Kommentit (1056)

Vierailija
581/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Oskari jonkinlainen kuokkavieras vai osallistuja Huupparit-kilpailussa? Oskari on ollut mun suosikki siitä saakka kun näin hänet ekan kerran Ässän karaokessa laulamassa Sata Kesää Tuhat Yötä kipaletta.. mulle jäi siis nyt epäselväksi että miksi Oskaria ei punnittu mutta Henrik punnittiin? 

Oskari laulamassa karaokessa... Ei ihme että Heidi antoi sille ukkelille kenkää.

#OskariToo

Katsoin ruudusta vanhoja enskareita ja kyllä Heidi oli se, joka sai kenkää.

Ei huuppareissa ole ketään Heidiä :S

Vierailija
582/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Oskari joku hemmetin musta hevonen vai miksi häntä työnnetään väkisin tuohon ohjelmaan mukaan vaikka ei ole esittelyssä mukana?

Lue vanhoja viestejä ennen kuin kommentoit. Oskari on vapaaehtoinen vara-huuppari. Ei ole siis pakotettuna vaan omasta halustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Oskari joku hemmetin musta hevonen vai miksi häntä työnnetään väkisin tuohon ohjelmaan mukaan vaikka ei ole esittelyssä mukana?

Tunnetaan pikemminkin tv-tuotantoporukoissa "troijanhevosena". jos halutaan täysi katastrofi kulissien taakse kuin myös itse ohjelmaan niin Espoon talleilla hengaavalle troijalaiselle vaan puhelua niin johan kaikki menee päin mäntyä. Eli mikä on troijanhevonen tv-ohjelmissa? Näin sanoo Wikipedia:

Troijalaiseksi tai troijanhevoseksi sanotaan tv:n reality-ohjelmissa viattomaksi naamioitunutta osallistujaa. Tavallisesti hän tekee jonkin yksinkertaisen roolin, mutta tekee samalla tuhoja, pyrkii solmimaan suhteita ja rikkomaan toisten suhteita. Hän voi myös häiriköidä ohjelman kulisseissa tai jopa kameroiden edessä.

Paras tapa torjua troijalaisia on olla ottamatta ohjelmaan mukaan henkilöitä, joiden reality-taustaa ei tunne tai joihin ei voi luottaa. Tunnetuin suomalainen troijanhevonen esiintyi Ensitreffit Alttarilla -ohjelmassa kaudella 2020. Pahaa aavistamaton morsian asteli alttarille troijanhevosen kanssa, joka välittömästi vihkimisen jälkeen paljastui troijalaiseksi joka oli osallistunut lukemattomiin parinetsintäohjelmiin kuten Napakymppiin.

Nimitys tulee antiikin Kreikan taruissa esiintyvästä Troijan hevosesta.

Onko Oskari oikea Troijalainen? Kyllä hänen realitytaustansa ainakin oli tiedossa. https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/201711162200537839

Vierailija
584/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on ihana ja hänellä mahtava pudotus! Ei kärkisijoille kilpailussa, mutta minä tykkään.

Vierailija
585/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytelmärooli aiheutti anoreksian! 13 kiloa kahdessa kuukaudessa laihduttanut Oskari: ”Läheiseni olivat todella huolissaan!”

UUTISET | 12.05.2020 06:37

Toivottavasti Henrik ei ota ystävästään mallia. Anoreksia on kamala sairaus!

Vierailija
586/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehtinyt viimeksi katsomaan huuppareit *itkee. Milloin toi Henrikin jakso tulee uusintana?

Vierailija
587/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus Lerin ja Anna-Marin abc:llä ja luulin, että Anna-Mari on menossa vain elämää ohjelmaan, mutta kuulinkin, että Anna-Mari olisi tehnyt sovituksen Lerille Irwinin vanhaan tunnariin. Ehdottikohan Leri Anna-Marille osallistumista tähän suurimpaan pudottajaan eli huuppareihin, kuten täällä sanotaan.

Vierailija
588/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi on ihana ja hänellä mahtava pudotus! Ei kärkisijoille kilpailussa, mutta minä tykkään.

Laittakaa Kirsi-viestit suuppariketjuun, täällä kirjoitetaan huuppareista ja huupparijuoruista. Moni sekoittaa täällä hurja painonpudotus ja suurin pudottaja ohjelmat keskenään.

Vierailija
589/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ehtinyt viimeksi katsomaan huuppareit *itkee. Milloin toi Henrikin jakso tulee uusintana?

Ei sitä näytetä enää ollenkaan ja hyvä niin

Vierailija
590/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Huuppareiden osallistujista on trans-ihminen? Ketju aiheesta poistui. Ilmeisesti liian herkkä aihe.

Vierailija
591/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari joutuu ajoittain konttaamaan vessaan:

– Nilkat on paskana ja jaloissa on hurja kipu – se on ollut alusta lähtien. Kipu johtuu kihdistä ja näistä tulehdusperäisistä tiloista mun nilkoissa, jalkaterissä, jalkapohjissa ja varpaissa, Oskari kuvailee.

Oskari kertoo muille pudottajille jättäneensä kihtilääkkeet pois, koska ne keräävät nestettä kehoon.

– Mä yritän parantaa näitä nilkkoja, mutta tää on mennyt vaan huonompaan suuntaan. Herään neljän viiden aikaan yöllä ja kokeilen jalkoja. On aika ikävää melkein kontata vessaan, ja silloin kartoitan seuraavan päivän, että miten hirvee siitä tulee, Oskari kuvailee oloaan.

Vierailija
592/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä suotta itke! Henrik tulee jo tänään olo- ja makuuhuoneisiinne ja huomenna uusintana. Sitten, jos saisi Henrikin vielä sunnuntaina niin iso sydän. Seuraan tätä komistusta instassakin, sydän.

Vierailija
593/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa millä nimellä löytyy instasta?

Vierailija
594/1056 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa millä nimellä löytyy instasta?

https://www.instagram.com/oskarihyttinen/

Vierailija
595/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ketjusta että tuotantoyhtiö saanut poistettua Huuppareiden skandaalinkäryiset kulissien takaiset tapahtumat. :)))) No ne tietää ketä tietää... Ehdotan ensimmäisen Huuppareiden yhteen saattaman heteropariskunnan lapsen nimeksi sukupuolesta riippumatta: Huuppari #avioliitonrikkojat #kateellisetaviomiehet #huupparisuhde #seksijuhlat 

Vierailija
596/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun ne lääkärit käy inbody-tuloksia läpi ja puhuu esim että "rasvaprosentti laski 10%". Tarkoittaako ne prosentteja vai prosenttiyksiköitä? Miten ne laskevat päässään niin nopeasti prosentit, siksi tulee enemmän mieleen että kyse olisi prosenttiyksiköistä.

Vierailija
597/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sattumaa että melkeen heti kun Henrikin jakso on esitetty tvssä niin Noora lähtee lipettiin Niuvanniemen mielisairaalasta? Kröhm... ai niin ei täällä saa kaikkea kertoa.

Vierailija
598/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sattumaa että melkeen heti kun Henrikin jakso on esitetty tvssä niin Noora lähtee lipettiin Niuvanniemen mielisairaalasta? Kröhm... ai niin ei täällä saa kaikkea kertoa.

Sekoitatko tahallaan Henrikin ja Nooran vai oliko tarkoitus puhua Oskarista ja Noorasta?

Vierailija
599/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora lähti liikkuun (useammalla tavalla kuin yhdellä)

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008257396.html

#lenkki #liikku #oskaritoo

Vierailija
600/1056 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitatko tahallaan Henrikin ja Nooran vai oliko tarkoitus puhua Oskarista ja Noorasta?

Nyt menee Oskari ja Henrik sekaisin.

Katsoin enskarioskarin instan ja sieltä selvisi: Oskari on Nooran lähellä pyydyksellä. https://www.instagram.com/p/CTo-538tuj7/?hl=fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi