Onko lapsillanne pyjaman alla yöllä alushousut?
Meidän lapset on viime aikoina olleet kavereillaan ekoja kertoja yökylässä. Nyt meillä kotona sitten ihmetellään, mitä kummajaisia oikein ollaan, kun kaikilla kavereilla on yöpukujen housujen alla alushousut ja meillä ei.
Ei liene maailman tärkein asia, mutta olen utelias, kun ei itselle ole tullut mieleenkään moinen.
Kommentit (12)
eikös pyjamaan kuulu aina housutkin.
Mutta yöpaidan kanssa pitää alushousuja, mutta ne on sitten ihan eri kun ne mitä on jo pitänyt koko päivän.
Mahdollisimman löysät housut eikä mitään kiristäviä vaatteita muutenkaan, silloin poika nukkuu parhaiten.
ikinä tullu mieleenkään hautoa yölläkin kaksilla housuilla. Ja kauhistus, en kyllä pese joka yön jälkeen! Alushousut menee pyykkiin joka päivä, mutta pyjama saattaa olla käytössä useamman yön yhteen soittoon!
ei kai kukaan ole niin hölmö, että pukisi pyjamahousujen alle vielä alushousut? Miksi ihmeessä " hautoa" paikkoja kaksinkertaisella vaatetuksella?
Meillä lapsi nukkuu talvisin pyjamalla, kesäisin useimmiten täysin alasti.
Me aikuiset nukumme kesät talvet alasti
Vierailija:
ei kai kukaan ole niin hölmö, että pukisi pyjamahousujen alle vielä alushousut? /i]
millaista töhnää 27: n lapsista yön aikana erittyy? Minulle ihan uusi juttu.
Jos lapsi käy illalla ennen nukkumaanmenoa pesulla / suihkussa ja pukee pyjaman päälleen ja aamulla taas ottaa sen pois niin se on hieman eri asia kuin päivän jalassa olleet alushousut (hikoaminen, vessassa käynnit jne)
Ja kyllä kaksi ohutta puuvilla kerrosta hautoo.
ei käytetä mitään tuplahousuja. Pari yötä käytetään samoja housuja ja sitten ne pestään. Tämä on vain omaa ylihygieenisyyttä, sillä voisihan niitä housuja pitää pidempäänkin, ei niissä mitään " töhniä" koskaan ole. Mihin ihmeeseen joku tarvitsee seitsemät housut?
ja joskus nukkunyt ilman pöksyjä kokonaan kun on ollut niin kuuma. Lapsi (poika) nyt 5 1/2 v. Munkin mielestä turhaa pitää " tuplapöksyjä" öisinkin päivän lisäksi. Yöllä saa sitten edes vähän iho hengittää. Poika välillä kyllä nykyään ihmetellyt että kun on isänsä luona niin siellä jättävät aina pikkupöksyt pyjamahousujen alle mut olen sanonut että siellä on omat tavat ja täällä kotona ei jätetä jos ei välttämättä halua.