Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EIKÖ TÄÄLLÄ SAA

Vierailija
30.08.2014 |

itkeä, jos siltä tuntuu? minulle tuli entistä pahempi olo, kun erehdyin tänne kirjoittamaan kun kuukautiset taas alkoi enkä siis ole vieläkään raskaana. Se tuntuu pahalle ja te vastaatte että SORI ei tipu sympatiaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saat parkua. Mutta ihan niin naiivi ei saa olla että luulisi saavansa sympatiaa, ei vaikka mikä olisi. On valitettavaa ettei raskautta teille kuulu, itse olen siinä jamassa myös ollut. Mutta semmosta se on.

Vierailija
2/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö siis paruit kun et parin kuukauden yrityksen jälkeen ole raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, täältä löytyy kaikenlaisia ihmisiä. Osa vaikuttaa purkavan oman elämänsä epämieluisuutta siten, että riemuitsee toisen epäonnesta, osa on todella yksinkertaisia, osa pahansuopia luonteeltaan. Osa taas myötäelää toisten kanssa kannustaen ja tukea tarjoten. 

Ymmärrän hyvin pahan mielesi. 

Ymmärrä sinä jatkossa sivuuttaa pahaa mieltä tuottavat ja asiattomat kommentit olankohautuksella.

Toivottavasti raskautesi alkaa ensi kuussa tai sitä seuraavassa. Pidän peukkuja!

Vierailija
4/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta vähän aikaa yritetty niin itkuun ei ole syytä. 

Vierailija
5/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, että miksi noin vanhoina alatte yrittämään ensimmäistä? lasta? Tuon ikäisinä sitä juuri on vaikeampaa tulla raskaaksi (tai ei mies tule, mutta tuskin spermansakaan enää priimaa on) Olisi ollut hyvä miettiä tätä jo muutama vuosi sitten jo lapsenkin kannalta, ei hän halua vanhoja vanhempia. Ja tosiaan turha itkeä, kun yritystä noin vähän aikaa.

Vierailija
6/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteensä 9 lasta, mutta haluamme YHTEISEN lapsen! Olemme tavanneet 2vuotta sitten. Siksi ei aiemmin ole yritetty! onko siis liian myöhäistä! Itsen jos itkettää. :(

Vierailija
7/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke pois, olen kuullut, että joitain se helpottaa, toivottavasti suakin helpottaa.

Vierailija
8/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
9/9 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä itkeä. Tosin tuolla iällä ja kahden kuukauden yrittämisellä minusta tuntuu, että olet pitänyt raskautumista itsestäänselvänä, jos nyt jo olet surupuserossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi