Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On käsittämätöntä, että ihmiset eivä käytä pieniä poikiaan parturissa tai leikkaa itse heidän hiuksiaan.

Vierailija
28.08.2006 |

Näyttää ihan oudolta kun rattaissa istuu 1-3 vuotias pitkähiuksinen poika. Minusta pojilla täytyy olla siistit hiukset!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellaiset pikkupojatkin vaikuttaa pitkäveteisiltä, joilla harmaat ja tummansiniset vaatteet ja aivan lyhyeksi nyhdetty tukka. Aivan lyhyeks sliipatut hiukset sopii mun mielestä vaas tooooosi tuuheatukkaisille ja tummanruskeasilmäisille pojille.

Vierailija
22/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puolestani ymmärrä sitä, miksi poikien hiukset pitäisi ajella kuin rangaistusvangilla? Suomalaiset pallinaamaiset, vähän pulskat pojat on varsinkin yleensä pulipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin hiuksia on niin paljon, ettei varmaan poikaa edes alta huomaisi. = D

ap

Vierailija
24/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispojalla on hiukset olkapäille. Keskimmäisellä pojalla lyhyet hiukset ja kuopustyttösellä polkkis.

Vierailija
25/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. yhden pitkätukkaisen pojan äiti (ja on tuuheat hänelläkin ja vielä kiharat)

Vierailija
26/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yksitoista-vuotiaalta pojalta, että tukkaa ei voi leikata, sillä koulussa nauretaan parturoidulle tukalle. Lisäksi jos katsoo täällä helsingissä ympärilleen, niin suurimmalla osalla eri ikäisistä miehistä on pitkä tukka.

Vierailija
27/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos totta puhun, niin kyllä minä määrään vielä alle kouluikäisen hiusten pituuden. Miten teillä?

ap

Vierailija
28/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksivuotiaalla pojalla on vielä vauvakiharat takana ja saa vielä hetken aikaa ollakin. Ehkä kaksivuotiaana leikataan " miehen malliin" .

Vierailija
29/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pojilla pitää olla lyhyet hiukset ja tytöillä pitkät tyttöhiukset, mites keski-ikäiset permanenti päät sitten istuvat tuohon kuvaan? oletko itse pitkä hiuksinen?

Vierailija
30/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun sanoa, ettei sulle voi laittaa, kun olet poika???

Vierailija
31/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi tytölläkään pitkiä hiuksia, jos ei antaisi laittaa niitä siististi. Eli meidän perheessä pojalla lyhyt tukka, tytöllä pitkä, isällä lyhyt, äidillä siltä väliltä (mutta mulla on ollut hiukset varmaan kaljua ja siilitukkaa lukuunottamatta kaikessa mahdollisessa mitassa).

Sikäli tässä keskustelussa on menneet mielipiteet sekaisin, että en ole koskaan sanonut, että pojalla on oltava lyhyt tukka, koska se on poikamaisempi. LÄhinnä olen ollut sitä mieltä, että pojalla pitää olla siisti tukka. Ja tulkoon sekin nyt vielä mainituksi, että kunhan alkaa itse hoitaa hiuksiaan, laittakoon vaikka permanentin = ).

ap

Vierailija
32/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just meidät kaupungilla ja nyt kauhistelet... Buhuuuu!

Vierailija
33/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
34/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään kuule 2000 lukua ja meillä suomessa on tasa-arvo!

jokainen saa puolestani kasvattaa pojilleen ja tytöilleen millaiset hiukset tahansa.

kyllä se sukupuoli määriytyy muilla tavoin kuin hiusten pituutta vertailemalla, ?

Vierailija
35/41 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muotitietoinen äiti ja isä antaa pojan tukan kasvaa. Joka muuta väittää on juntti.

Vierailija
36/41 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaa...saati sitten isot pojat ja pitkät hiukset tai aikuiset miehet ja pitkät hiukset. kyllä pitäisi säätää laki asiasta. miehille vain siistit lyhyet hiukset! samalla voisi säätää lain, että naruhiuksiset naiset älkööt kasvattako pitkää laihaa ponihäntää jne.

Vierailija
37/41 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis käsitä, että joku voi ajatella eri tavalla kuin sinä? Yritä oikein kovasti :)

Vierailija
38/41 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ne taaperoiden takatukat ja etukaljut, huh huh...

Vierailija
39/41 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi poika parka

Vierailija
40/41 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloisin näky, varsinkin omani! Eikä ole edes kauhean pitkä tukka, sellainen " prinssitukka" vain...