Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2014

30.08.2014 |

Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät. 

Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!

Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!

TILANNE 30.8.2014

Haaveilija86 kp56/49-56

Anndikke kp34/33 yk3

Miisu kp34/?? Yk13

Zaron kp31/26-28 yk14

Hope2015 kp30/27-31

Kuumeilija91 kp30/31 yk3

Louise82 kp30/24-27

Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3

Nemor kp29/23-28 yk5

Nienor kp29/

Kia79 kp29/?? yk1

Lauraiidavi kp27/28-30

Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?

Elowena kp24/28-31 yk1

Kaziska kp24/25-29 yk2

Tiuku89 kp24/27-30 yk3

Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013

Eliine87 kp22/30 yk2

Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?

Yossuko kp22/32-36 yk8

Bellablue kp21/28 yk5

Mikka kp21/28-29 yk1

Cias kp21/29 yk9

Nelekas kp21/28-30 yk2

Lina87 kp20/27-29 yk2

Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12

Josefiina 87 kp17/30 yk1

Dimou kp16/34-38(?) yk2 

Mimsuli kp16/28-31yk 5

Ipa86 kp15/40 yk8

Heikkulin kp11/23-30 yk2

Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3

Legolatar kp9/32 yk 4

Saffelson kp8/26-29 yk17

Tiikerikuu kp8/26-33 yk4

Exile kp7/30 yk6

Sane kp5/25-30 yk2 km jk

Annhaa kp4/27? ya 7/2013

TS kp3/28? yk1

Mimmutti kp3/28 yk2

Mymmeli89 kp2/32 yk2 

Orchid87 kp2/26-28 yk4

Jelevel

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91

Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!

Kommentit (2507)

821/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt alkoholin kokonaan, mutta en kyllä yleensäkään paljon juo. Jos otan, niin otan kunnolla :D Ja sitä en viitsi nyt tässä yrityksen lomassa tehdä. Ehkä alkukierrosta voisi, mutta oviksen aikaan en viitsi. Serkun häissä join alkukierrosta lasin viiniä, mutta olin tuolloin kuski joka tapauksessa (lähinnä minä juuri siksi ettei tarvitse selitellä miksi en juo).

822/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAZISKAlle pahoittelut.

Mua mietityttää kanssa noi ovulaatiotestit, luulen että kaikki testailut stressaa mua enemmän mutta nyt haluan testata koska pillerien aikaan tunsin ovulation selvästi mutta nyt yk1:stä en osaa sanoa, oli niin monenlaisia vatsakipuja pitkin kuukautta että nyt yk2:ssa haluan tietää varmasti milloin ovuloin vai ovuloinko. Kuukautiset loppui eilen, ensi viikollako sitä sitten kannattaisi aloittaa testailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
823/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys tihenee, pari päivää pitäis malttaa. Voi olla että taas kuvittelen, mut päätä on särkeny, tänään tuli järkyttävä autopahoinvointi mikä ei ota loppuakseen vaikken enää edes autoile (en ikinä voi pahoin, en edes esikoista odottaessa) ja valkovuotoo paljon! Voisko oikeestikki olla et olis onnistunu ekalla yrityksellä! :)

824/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Jos vielä mahtuu mukaan joukkoon niin voisin liittyä seuraanne. Olen hieman vanhempi piinailija ikää 39v mutta hartaissa toiveissa olisi vielä kolmas (ja luultavasti viimeinen) lapsi. Kierto tosi heittelehtivä viime kierron pituudeksi jäi vaan 21 päivää. Kesän alussa kierto oli vielä 28 päivää. Jännittää kyllä paljon kun tiedän ikäni ja kai tässä on jo mahikset tulla raskaaksi heikentyneet aiemmista vuosista. Mutta koitan silti asennoitua positiivisin mielin ja toivon plussaa. Kuten me kaikki :)

Punaviinistä oli juttua, itse olen ottanut tässä parina iltana lirauksen eli lasin pohjallisen voisko sanoa pari kulausta. Tiedä sitten onko vaikutusta suuntaan tai toiseen. Meillä varsinainen yritys alko nyt tässä kierrossa. Oviksen olin tunnistavinani limoista jne...mutta saa nähdä. Nyt olllut sellasta perus juilintaa alavatsalla/ munasarjoissa, repivää kipua. Eli joka voi liittyä hyvin myös ovikseenkin...

Milanella kp 12/21-28 yk 1

825/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Milanella!

Minä olen tämän kierron aikana juonut pari lasillista valkoviiniä enkä stressa siitä yhtään. Jos nyt olenkin raskaana, saattaa olla, että joskus otan lasillisen viiniä mutta muita väkevämpiä alkoholeja en varmasti ota.  (muutenkin juon tosi harvoin ja en alkoholeista juuri mitään tiedä :)

Mikka, totta kai voi onnistua ensi yrityksellä! Pidetään peukkuja!!:)

Itse otan tällä hetkellä sen aamuisen heikon plussan aika varovasti vielä. Hyvinkin saattaa olla esim. kemiallinen raskaus tai mitä vaan....aika iso huoli on oikeastaan, meneekö kaikki hyvin ja olenko ihan oikeesti raskaana?

Vasemmalla alavastassa tuntuu melkein koko päivän hieman nipistelyä...pelko kohdunulkoisesta on aikamoinen :( Tai sitten se keltarauhanen siellä toimii.... Saa nähda. Huomenna tai lauantaina teen uuden testin. 

826/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oo ne menkat alkanu vieläkään. Nännit edelleen kipeät ja kovaa menkkakipua ollut edelleen(piti alkaa maanantaina, mut eilen viimestää), mut mitään ei tuu :o 

Miiisu

827/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIIISU: Ootko testannut? :)

828/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ilmoittaudun joukkoonne! Kuudes lapsi toiveissa:) Tässä ryhmässä on niin paljon viestejä että osaako joku kertoa mitä minun tulee tehdä? Tarkempi esittely itsestäni? Ylihuomenna pitäisi alkaa menkat(jännitys tiivistyy), kierto 29pv ja vauvaa yritetty pari kiertoa. 

Jotenkin vauvakuume konkretisoituu kun liittyy joukkoonne:)

Tyynekerttu

829/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaistyttö88: juu toissapäivänä mä tein ja nega se oli. (Vaikka kyllä näin ehkä ainaki mahollisen viivan paikan ku silmät kierossa tihrustin :D

Miiisu

830/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelekas: Toivottavasti tuo sun haamuplussa siitä vielä vahvistuu, jännityksellä odotellaan :)

Meillä tuo seksin harrastaminen ei ainakaan vielä tunnu liikaa "yrittämiseltä" tai pakkopullalta. Hienovaraisesti aina vihjailen kun on sellainen oikea aika, kyllä se on aina ymmärtänyt ;) Ovulaation aikoihin ollaan yleensä joka toinen päivä ainakin peittoja heiluteltu.

Mä otin itse nyt ovulaatiotestit käyttöön täksi kierroksi. Haluan nähdä, että ovuloinko ollenkaan. Mulla on vielä tuo kilpirauhasen hoito vähän kesken/aluillaan ja netistä luin että vajaatoiminnasta siinä ei vaan välttämättä munarakkula kypsy/irtoa eli en välttämättä ovuloi lainkaan ton sairauden takia. :/ Jos näin on, voinkohan heti jo näin aikaisessa vaiheessa varata aikaa lääkärille? Tai kysyä neuvoa tältä lääkäriltä, joka hoitaa tätä mun kilpirauhassairautta?

Alkoholista sen verran, että mä itse en ole koskaan ollut sellainen hirveä ryyppääjä :D Tottakai ulkona ja baareissa käynyt ja näin, nyt lähivuosina jäänyt aika minimiin. Ensin jätin alkoholin kokonaan pois, mutta nyt olen aina välillä juonut muutamia laseja viiniä jos siltä tuntuu. En jaksa stressata asiasta, vielä kun en edes raskaanakaan ole. Ja tuskin muutama lasi viiniä silloin tällöin haittaa edes ovulaatiotakaan, musta se vaan vähän rentouttaa ja se voi olla hyväkin juttu :)

Sen verran vielä omasta olosta tänään, että on kokoajan jotenkin outo fiilis ollut noiden edellisten menkkojen jälkeen. Rinnat tuntuvat eniten oudoilta, nimittäin niitä välillä särkee ja tuntuvat todella turvonneilta. Mulla on yhdet liivit, jotka on olleet hieman isot ja nyt kyllä täyttyi hyvin nekin :D Voiko olla jotain hormonaalista sekoilua? Kun viimeksi nuo menkatkin alkoi niin aikaisin..

Ja ihanaa kun tänne on tullut jo näin paljon porukkaa! :)

831/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija86 olen myös kuullut, että ovulaatiota ei tapahdu jos kierto on pitkä ja sulla kyllä tuntuu se olevan hirmuisen pitkä. :/ Mutta toivottavasti saat asioitasi eteenpäin siellä gyne käynnillä eiköhän sieltä jotain apua tule. 

Onnea Nelekas toivotaan että se viiva siitä tummuu!

832/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä hieman päivittää omaa tilannetta. Mies tuli kotiin parin viikon reissulta ja kaikki oireet kuvotuksesta rintojen aristukseen ja alavatsan nipistelyihin on edelleen olemassa :) Naaman "kukkiminen" on oireista ärsyttävin.. Eilen tuli pyyhkiessä ruskeahkoa verta ja tein illalla ovistestin ihan muuten vaan, koska niitä on vielä paljon ja raskaustestejä vain yksi :D Siihen tuli aivan selkeä plussa! Kolmen tunnin päästä tein uuden ja sama homma, nyt vain huomista odottamaan niin voi tehdä sen raskaustestin, joka toivottavasti näyttää samanlaiselta.

Meidän yrityksestä ei monikaan tiedä, koska tosiaan 3 vuotta kestänyt jo ja oma kierto ollut melkein joka vuosi sekaisin ja sitten taas palautunut niin en olisi henkisesti kestänyt muiden "uteluita" missä mennään ja koska saadaan vauva :/ Toivottavasti pian olisi jotain positiivista kerrottavaa, jos nyt nuo ovulaatiotestit yhtään lupailisivat hyvää.

833/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

mulla myös tilanne päällä;

dpo 10 tiputtelua muutama tippa, eilen dpo 11 haamu r-testiin ja vuoto lisääntyi menkkamaiseksi. Limaista verivuotoa. Tänään dpo 12 vuotoa vielä, ei hirmu runsasta. R- testi vahvempi positiivinen ja ovistestiin plussa. Mitenhän päin tämä tästä kääntyy?

vuosi ollaan yritetty ja lähete tutkimuksiin jonossa...

834/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että eka kerta kun vuoden aikana plussaan! Tieto hedelmöittymisestä oli tännekin enemmän kuin tervetullut!

Vierailija
835/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein äsken testin ja siihen tuli haalea, mutta kuitenkin todella selvä viiva.. Olen tällä hetkellä todella onnellinen :) 

836/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKO NYT: mekin ollaan yritetty 1v 2kk, mulla kierrot huitelee missä sattuu. Meillä on aika lapsettomuus tutkimuksiin ens viikolla

..

Ei muuten oo vieläkään alkanut :)

Miiisu

837/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKO NYT ja HEMAPA, onnittelut plussista! :) Itsellä täällä kp30/28-31 käynnissä, ja huomenna testailen, jos ei menkkoja kuulu. Täällä on ollut tissit kipeinä, nenä herkkänä ja tänään ei maistunut aamupala. Toivotaan toivotaan, että plussa tulisi täälläkin!

838/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon Joko Nyt ja Hemapa!!! Ihana kuulla uusista plussanneista! Haluaisin mielelläni päivittää tuota listaa, mutta työkoneella ei onnistu kun tekstit tulee yhteenpötköön eikä listasta saisi mitään selvää :(. Ei juuri kauheesti uutta kerrottavaa täällä kun on vasta niin alkukierto meneillään. KP4 tänään ja menkat alkaa olla loppumassa. Ostin greippimehua ja oon sitä nyt juonut päivittäin. Ehkä se vauvakuume on sit aika kova, kun jo kokeilen kotikonsteja, vaikka ensimmäinen yrityskuukaus vasta päällä. Löysin muuten tällasen vanhan keskustelun, jossa kysyttiin minä KP päivänä oli raskaus tärpännyt. Oli aika paljon vaihtelua. Mielenkiintosta lukea noita :)http://www.vauva.fi/keskustelu/1151206/ketju/sina_joka_tiedat_varmasti_milloin_tulit_raskaaksi_ Hyvää viikonloppua kaikille! Toivottavasti saadaan taas pian kuulla uusia plussatarinoita!

839/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi! Kylläpä nyt tapahtuu! Onnea plussaajille ja tsempit jännääjille! Hienoa, naiset! Jospa mä seuraan teitä tässä kierrossa, otan vauhtia pohjalta. :)

840/2507 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneet, me tullaan perässä!!! :)