Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2014

30.08.2014 |

Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät. 

Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!

Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!

TILANNE 30.8.2014

Haaveilija86 kp56/49-56

Anndikke kp34/33 yk3

Miisu kp34/?? Yk13

Zaron kp31/26-28 yk14

Hope2015 kp30/27-31

Kuumeilija91 kp30/31 yk3

Louise82 kp30/24-27

Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3

Nemor kp29/23-28 yk5

Nienor kp29/

Kia79 kp29/?? yk1

Lauraiidavi kp27/28-30

Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?

Elowena kp24/28-31 yk1

Kaziska kp24/25-29 yk2

Tiuku89 kp24/27-30 yk3

Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013

Eliine87 kp22/30 yk2

Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?

Yossuko kp22/32-36 yk8

Bellablue kp21/28 yk5

Mikka kp21/28-29 yk1

Cias kp21/29 yk9

Nelekas kp21/28-30 yk2

Lina87 kp20/27-29 yk2

Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12

Josefiina 87 kp17/30 yk1

Dimou kp16/34-38(?) yk2 

Mimsuli kp16/28-31yk 5

Ipa86 kp15/40 yk8

Heikkulin kp11/23-30 yk2

Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3

Legolatar kp9/32 yk 4

Saffelson kp8/26-29 yk17

Tiikerikuu kp8/26-33 yk4

Exile kp7/30 yk6

Sane kp5/25-30 yk2 km jk

Annhaa kp4/27? ya 7/2013

TS kp3/28? yk1

Mimmutti kp3/28 yk2

Mymmeli89 kp2/32 yk2 

Orchid87 kp2/26-28 yk4

Jelevel

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91

Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!

Kommentit (2507)

Vierailija
801/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi kiitos kaikille onnitteluista!

Toivon teille kaikille hirmusti tsemppiä ja jännäilyä sekä niitä PLUSSIA!!! 

Ja sitten siihen aiheeseen, lueskelen edelleen tätä sivua ja toivon teitä tuonne plussanneiden puolelle! :) 

KAZISKA: Kyselit tuolla aikaisemmin oireista, mä voisin tähän muutamat kirjata. Elikkä ennen plussaa ensimmäinen mistä aloin epäilemään oli se, että valkovuoto vain jatku oviksen jälkeen, eikä tullut normia kuivaa kautta, sitten oli lämmöt asteen verran koholla, koska olo tuntui kipeältä mittasin muutamana päivänä. Vatsassa tuntui pari vihlaisua pari päivää ennen oletettuja menkkoja, vatsan turvotus, hengästyin normaalia enemmän.

Plussan jälkeen: Menkkamaiset jomotukset, vihlaisuja ja jotain outoa säryn tapaista tunnetta alavatsalla, rinnat on alkanut vasta nyt pari päivää testin jälkeen aristaa ja ajoittain on jo vähän etova olo. Siinä mitä tuli mieleen :)

Vierailija
802/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mennään kierron puoliväli joka toinen päivä -periaatteella. Olen ainakin joskus lukenut, että päivittäinen seksi alentaa sperman laatua/määrää, joten en ole siihen uskaltanut ryhtyä. Ensimmäinen varsinainen tekemäälä tehty kierto menossa, joten kumpikaan ei ainakaan vielä ole tähän kyllästynyt. Ollaan kuitenkin tehty jokaisesta kerrasta myös mukava, ettei vaan pakkojyystöä :D Miehelle viime viikolla ilmoitin että nyt alkaa vauvantekoaika. Mies ihmetteli että mistä minä sen voin tietää ja minä vastasin että mistä sinä tiedät että sinulla on nälkä. On ne miehet välillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
803/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä: Kun kierron keskivaiheilla paahdetaan ainakin joka toinen päivä, niin sitten tarvii sen parin viikon palautumisen. :D Aikaa petipuuhille löytyy illalla lapsen nukkumaanmenon jälkeen, mutta viikonloppuisin on huomattavasti kivempaa päiväunien aikaan! Kyllähän sitä välillä joutuu kalenterin kanssa suunnittelemaan eikä alkuun aina tee mieli, mutta kun vauhtiin pääsee niin on kuitenkin kivaa. Ja kyllä tämä lapsentekoprojektin on taas lähentänyt ja seksi saanut uutta kierrettä. Mutta itse kysymykseen Exile: ei sillä ole väliä, kuinka usein sekstaa, kunhan ovulaation aikaan siittiöitä on munatorvessa. Joten jos teitä haluttaa, niin antaa palaa vaikka joka päivä! Jos on siemennesteessä jotain häikkää, niin suositus taitaa olla joka toinen tai kolmas päivä.

Niiskuneitii: kiitos oireista! Mulla ei taida olla noista muuta kuin tuo valkovuoto. Mutta oireethan voi olla tosi erilaisi eri naisilla ja joskus oireettomiakin - kuten mulla esikoisesta.

Haaveilija86 ja Sane: lämpömenetelmä on kyllä hyvä, mutta pitää olla tarkkana, että lämmön ottaa joka päivä samaan aikaan samasta paikasta. Esim. juuri herätessä, 7:00. Lämpömenetelmä paljastaa OVULAATION JO OLLEEN, ei sen tulemista. 

Haaveilija86: mahtavaa, että sait apua tilanteeseesi. Jospa sitten alkaisi tapahtumaan!

Yennaf: pahoittelut keskenmenosta, surullista. Voimia!

Josefiina 87: MINÄ en suosittele tekemään testiä ennen kuin menkat on myöhässä. Mutta ne herkimmät 10mIU taitaa näyttää jo 10 päivää ovulaation jälkeen eli periaatteessa 4pv ennen menkkojen alkamista.

804/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Kiva että uusi keskustelu on lähtenyt näin innokkaasti käyntiin! Kertauksena oma tilanne: ite 26, kohta 27v, mies 27v. Molempien esikoinen toiveissa jo 8/2013 lähtien eli yrityskiertoja on toistakymmentä jo takana :( 20.8. käytiin tk-lääkärillä joka laittoi lähetteen tutkimuksiin ja kutsu saatiinkin jo 29.8. Naistenklinikan hormonipoliklinikalle lokakuun alkuun! Nyt odotellaan innolla joko lääkäriaikaa tai sitä, että sen saisi perua :)

Mulla oli muutama menkkavihlaisu maanantaina eli kp25/27-32, joka yleensä ennustaa menkat parin päivän päästä alkavaksi, mikä olis tässä kierrossa outoa, koska oviksen bongailin ennustamaan 30 päivän kiertoa tällä kertaa. Eilen ja tänään (kp26 ja 27) on ollut vähän erilainen olo kuin aiemmissa kierroissa alavatsan paikkeilla, paine tai jomotus? Siitä ajattelin, että olisiko sittenki nyt tärpännyt, mutta tänään olin näkevinäni hieman punertavaa sävyä valkovuodon seassa. Tämäkin minulla yleensä tarkoittaa menkkoja parin päivän sisään, raastavaa!! Ajatelin testata vasta lauantaiaamuna, koska ovistikkujen perusteella silloin olisi dpo14.. LISÄKSI jäätävä väsymys iltaisin, oon menny 9 aikaan nukkumaan pari viimeistä iltaa.

YENNAF: ikävä tilanne :( toivottavasti jälkitarkastus tuo niin hyviä uutisia kuin voi toivoa!

HAAVEILIJA86: käsittääkseni ovistikkujen ja aamulämpöjen mittaamisella on se ero, että ovistikut ENNUSTAA oviksen (kertovat LH-huipun, jonka seurauksena ovis tapahtuu) kun taas lämmöt nousee vasta oviksen JO TAPAHDUTTUA. Siksi monet suosii ovistikkuja, jotta osaavat ajoittaa yhdyntöjä jo ennen ovulaatiota, kun tikussa näkyy jo haaleaa viivaa mutta ei vielä vahvaa ovisviivaa.

"PAKKOSEKSISTÄ": meillä on nyt ollut yli viikon tauko, viime kerta oli päivä oviksen jälkeen. Tähän piti molempien vähän "tsempata", joten ei ihme, että taukoa tulee tiheän tahdin jälkeen :D Oon yrittäny omat aloitteet ajoittaa oviksen tienoille (ja saatan myös vedota ovikseen), ja mies saa sitten tehdä omat aloitteensa kierron muissa vaiheissa, jos hotsittaa. Toivon, että miehelle ei näin tule sellaista oloa, että seksi on vain "pakko".

KERTOMISESTA: me ei olla kerrottu kenellekään aluksi, mutta nyt kun "saatiin" alkaa kutsua itseämme lapsettomaksi pariskunnaksi, koin että on helpompaa kertoa asiasta hyville ystäville kuin vastailla eritasoisen tuskastuneesti tasatahtiin tippuviin kysymyksiin. Ystävät olivat ihania! Kyselivät asiallisesti mitä seuraavaksi ja kerroin mitä osasin. Osaavat varmasti myös iloita puolestani sitten KUN meillä vihdoin tärppää :)

Onnea kaikille sekä yritykseen että jo plussanneille! :)

ENNINKERI

805/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vilkasta jutustelua täällä! :)

Mullahan siis tuli tuossa viime kierrossa ilmeisesti kemiallinen raskaus, testi viiva oli olematon sinä päivänä kun vuoto alkoi. Vuotoa tuli ekana päivänä tuhrutellen niukasti, toisena päivänä runsaammin hyytymien kera ja kolmanema päivänä tuhrua niukasti ja neljäntenä just ja just pyyhittäessä jotain.  Näinköhän helpolla niistä vuodoista selvisin vai onko jotakin vialla?! Kipuja ei ole ollut kuin ekana ja tokana päivänä jonkin verran. Tässä mieli saa vielä miettimään, et mitäpä JOS sittenkin siellä vielä jotain olis ja varmuudeksi ajattelinkin testailla vielä viimeistään viikonloppuna. Vaikka järki sanoo ettei voi olla, koska plussaviiva oli haalenemaan päin! Hulluksihan tässä lähes tulee!  :D

Seksielämästä kaiken yrittämisen keskellä oli puhetta..Meillä kaikki seksi ajoittuu yleensä oviksen tietämille tai ovisviikolle. Tällöin halut on parhaimmillaan(mulla), mut meillä mies on se joka voisi peittoja heilutella vaikka päivittäin. Mies on myös hyvin perillä kierrostani. Yhdessä kierrossa ilmoitti alkupäivistä lähtien olevansa projektinjohtaja :D Pupuiltiin varmaan joka päivä kp10-15 aikana. Nyt olen ajatellut,  et joka toinen päivä saa riittää ja jos aloittelis vaikka kp8 aikaan ;)

Tilasin myös ovistestejä, enhän mä aamulla muista mitään lämpöä mitata ensimmäisenä :D Sanokaa jos väärässä olen, mut se lämpö pitää mun käsityksen mukaan mitata aamulla samaan aikaan ja ennen kuin ylös on noussut? Saas nähdä miten ovistestien kanssa onnistun. Viimeksi ovis oli joskus kp11-12, tällöin tunsin alavatsan juilimista ja alapäästäkin vihlaisi. Limat on myös hyvä bongausmerkki!

Sitten siitä aikaisin testaamisesta: mä olen sen pettymyksen siis nyt kerran kokenut ja enää en koskaan sitä aio liian aikaisin tehdä. Ensin ehtii pari-kolme päivää iloita plussasta, sitten se vuotaa pois. Toki mullekin varmasti tulee loppukierrossa vaikeuksia olla testaamatta, mutta kun muistan edellisen kierron oireet, osaan varmasti jo arvaillakin olenko vai enkö ole raskaana :)

Tuulianniina 4/28 yk4(laitan nyt saman kierron pituuden kuin ennen km)

806/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta..miten sainkin noin valtavat välit noihin kappaleisiin!? :D Tää puhelimella kirjottelu ei aina oo helppoa :)

Vierailija
807/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään piinailun vikoja päiviä. Huomen aamulla ajattelin testailla jo kun malttamaton olen ja onhan noita raskaustestejä vielä jäljellä... Jospa nyt olis pikkunen matkassa! Ovikset testailtiin ja ahkerasti joka päivä kun haalee viiva oli ilmestynyt tikkuun aina siihen päivää ku oli vahva viiva pupuiltiin. Ja yllättävän mukana ja aloitteen tekijänä oli tuo mieskin ! 

joitain oireita on ollu, mutta en uskalla ajatella onko raskaus vai tavallisia menkka oireita. Ei sitten pety niin kauheasti jos menkat alkaakin :D 

808/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kukkaistyttö88, kun kävit "poimimassa" mut tuolta toukokuisten ketjusta. Eli tässä uudelleen jo sinne laittamani viesti:

Mahtuuko vielä yksi pitkänmatkalainen mukaan? Vauvaa ollaan yritetty nyt yli vuosi, tuloksena 3 alkuraskauden keskenmenoa (viikoilla 5-7). Tutkimuksiin päästää loppukuusta. Hurjalta tuntuu et ekasta plussasta ja km:sta alkaa olla jo vuosi.. Pitkään pidin taukoa tältä palstalta, mut jotenkin kutsu lapsettomuustutkimuksiin toi pientä toivoa ja ajattelin tehdä paluun tänne. Kivempi yrittää, kun asian voi jakaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Tsemppiä meille kaikille! :)

MatildaV, kp21/29, yk15  

809/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikki!

Ihanan paljon viestejä =) Näitä on kiva lueskella. Itsellä vain yksi kaveri tietää yrittämisestä, joten ei voi oikein kenellekään puhua näistä, joten kiva kun voi täällä lukea muiden tarinoita =)

Minä oon joutunut monta kertaa (tai siis kahdessa raskaudessa) piileskelemään sitä, miksen juo. Joskus on tehty niin, että jos esim. juhlissa on  tarjottu alkudrinkit, niin mies on juonut minunkin juomani. Joskus olen täyttänyt vanhoja siideripulloja vedellä (ja myöhemmin sitten täsmentänyt, että en juonut silloin siideriä, vaan vettä, ettei kukaan luule mun juoneen alkuaskaudessa). Milloin mitäkin. 

Meillä ei ole seksistä ainakaan vielä tullut "pakkopullaa". Päinvastoin, miehestä on kivaa ;) Joka toinen päivä harrastetaan, sillä en bongaile ovista. Tällaisella menetelmällä kaksi ekaa ainakin saivat alkunsa =) 

Täällä on ilmeisesti (listan mukaan =) ) menossa kp7, joten pikkuhiljaa saa aloitella yrittämishommat! =) salaa toivoo, että tää kolmaskin saisi heti alkunsa..

810/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi: Meilläkin oli seksia kp 8-15 joka toinen päivä. Jos ovis olisi ollut vaikka kp 17, silti olisi pitänyt olla siittiöitä valmiina kehossani. Mutta muuten mies haluaisi useimmin kuin mina, minulla ei tee hirveästi mieli, paitsi ovulaatioaikana mutta sen jälkeen ei ollut yhtään seksinhaluja. Ovisviikon jälkeen oli 1,5 viikon seksitauko....yhtään ei tehnyt mieli. Eilen vasta taas pitkästä aikaa:)

Tunnukset: Mulla myös kierron puolivälistä asti runsas valkovuoto, ällötää koko ajan (erityisesti silloin kun vatsa on tyhjä, eli ennen ruokaa)...mutta kuitenkin olen sitä mieltä, että niillä "oireilla" ei ole mitään tekemista mahdollisen raskauden kanssa. Ei ole yhtään sellaista oloa, että olisin raskaana...eli varmaan menkat alkaa viimeistään ensi tiistaina. Ensimmäisen raskauden aikana ei ollut koko raskauden aikana mitään raskausoireita. 

Miten toimitte seksin jälkeen? Menetteko heti pesuun vai jäättekö sängyyn makamaan /tai jos seksi illalla, nukahtatteko seksin jälkeen ja ette mene pesulle? Minä jotkut kerrat kävin nopealla pesulla, mutta puristin lantiolihaksia, jottei siemenneste valuisi ulos, joskus en mennyt seksin jälkeen enää mihinkään ja aamulla vasta pesut.

Aikainen testaaminen: Minulle taas se tieto, että ylipäätäänsä on tapahtunut hedelmöittyminen, on erittäin tärkeä, vaikka se varhaisplussa myöhemmin alvavilla menkoilla loppuiskin. Ainakin siitä tietää, että siittiöt kohtaavat munasolun, siittiöt ovat liikkuvia ja sen johdosta hedelmöittyminen on mahdollista. Mutta jos koskaan ei testaa ennen menkkoja, ei vältämättä tiedäkään, että ongelma saattaa olla esim. vaan kiinnitymisessä eikä esim, hedelmöittymisessä. Vaikka se negatesti tuotta ison pettymyksen, myönnän sen, silti haluaisin myös kemiallisista raskauksista saada tiedon. Me ollaan niin erilaisia:)

Huomenna siis kp 26/28-31

811/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkaistyttö88: en ole hävinnyt mihinkään! Tässä minä :) en ole ikinä testaillut ovulaatioita. Ehkä olisi tarpeen, kun ei ole hajuakaan milloin se on, kun oireita ei silloin ole ja kiertokin on muuttunut epäsäännölliseksi. Sulla taisi nyt tikuttelut alkaa, jos oikein bongasin tuolta ketjusta? Touhukasta aikaa siis tiedossa :D

Tänään tuli taas huoli, kun pissareissulla tuli pyyhkiessä rusehtavaa limavuotoa paperiin. Mä en kestä! Nyt kp 13, viimekierrossa sitä tuli kp 21 alkaen muutama päivä eteenpäin. Ensi viikolla on se gynekologi aika. Huolettaa kauheesti, ettei olisi mikään tulehdus :( mutta tulehdukseen ei ehkä passaa se, että sitä tulisi vain kierron keskivaiheilla. Kai sitä sitten koko ajan tulisi! Mene ja tiedä. Vaikka olenkin ääripositiivinen ihminen niin nyt ei enää meinaa huumori riittää, kun huoli läikkyy jo yli.

812/2507 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meneekin aina väh. tunti kun rupeaa lukemaan kaikkien viestit ja yrittää vielä muistaa mitä pitäisi vastata mihinkin.. :D on niin vilkasta keskustelua..

Miten olette ovulaatiota tikuttaneet? Mistä päivästä lähtien ja minkä merkkisillä tikuilla?

Olen aloittanut tikuttelun siinä kp 13-14 paikkeilla (kierron pituus 30-32), joka päivä joskus iltapäivästä tai päivän toisesta vessakäynnistä. Plussan olen saanut joka kierrolla yhtä kertaa lukuunottamatta. Tilasin viimeksi mammaksilta kasan ovistestejä ja jonki verran r-testejä - liuska mallisia. Ei niihin rahaa kovin mennyt, ajattelin että pärjää tuommosillakin ja sitten jos menkat myöhästyy ja liuska näyttää plussaa niin käyn mahollisesti ostamassa jonkin digi r-testin.

Miten olette saaneet pidettyä seksielämän kunnossa? Onko yrittäminen tuonut paineita makuukammariin?

Meilläkin aikasemmin oli miehellä haluton kausi, varmaan paineet kasvoi liian kovaksi.. Nykyään sujuu oikein hyvin, oviksen aikoihin meilläkin käytössä tuo joka toinen päivä -taktiikka :D Muuten mennään halujen mukaan. Meillä ainakin autto kun miehelle väänsi rautalangasta sen, että raskautuminen on mahollista VAAN parin päivän aikana.

Miten vihjaatte ovulaatiosta miehelle ilman, että painostatte seksiin tai hommailusta tulee pakkopullaa?

Meillä mies tietää milloin ovuloin, koska kerron siitä avoimesti. Kiltisti se on toteuttanut pyyntöä ja joskus jopa kysynyt että eikö tänään pitänyt touhuta ;) Edellisenä päivänä olen vihjannut ja tämä on toiminut. Yleensä menee minun töitten mukaan, kun on vuorotyö.. Yleensä ollaan sekstailtu illalla, mutta nyt kokeiltiin aamusta koska luin jostain että jos on häikkää siittiöissä niin paras aika olisi aamulla kun niitä on silloin eniten.

yennaf - Voi ei! Muistan sut kans, enkä olis toivonu että enää haaveilijoissa tavataan! Voimia kovasti! <3

Tuosta ruumiinlämmön mittailusta, eikö se pitäis tehdä heti aamusta ennen ku nousee sängystä, joka päivä samaan aikaan ja vieläpä jostain muualta kuin kainalosta? Ainakin olen jostain niin lukenut.... en jaksaisi semmoista :D eikä se oikein toimisikaan varsinkaan kun tekee myös yötöitä...

ON: Tuntuu että nännit on arkana vain joka toinen päivä, tänään ei ole ollut ollenkaan... Nyt parin päivän aikana on ollut repäisykipua alavatsassa, mutta se voi kertoa myös menkoistakin... hmmm.. olen yrittäny olla tarkkailematta liikaa, mutta jotenki aina lipsahtaa... Nyt toisaalta menossa vasta dpo 8. Onneksi vielä kaksi yövuoroa ja pääsee reiluksi pariksi viikoksi loman viettoon, jospa sitä sais ajatuksia muuallekkin kuin tähän vauvahommaan.. Saa myös rauhassa surra menkkojen alkamistakin jos ne on tullakseen.. Tulipas nyt taas romaanin verran tekstiä!! :D

Toivetta täynnä kp 24/30-32 yk 12

813/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin listan jo tämän päivän puolelle, kylläpäs meitä onkin PALJON!! Nyt kun kokeilin vielä kolmatta työkonetta ja tässä näköjään onnistuukin :) Lisäsin Yennaf sinut kuitenkin jo listaan ilman kiertopäiviä..

TILANNE 4.9.2014

Haaveilija86 kp61/49-56

Anndikke kp39/33 yk3

Miisu kp39/?? Yk13

Zaron kp36/26-28 yk14

Hope2015 kp35/27-31

Louise82 kp35/24-27

Nemor kp34/23-28 yk5

Academia kp33/30 yk8

Lauraiidavi kp32/28-30

Toiveikas optimisti kp32/30-32

Elowena kp29/28-31 yk1

Kaziska kp29/25-29 yk2

Tiuku89 kp29/27-30 yk3

Enninkeri kp28/27-32 ya 8/2013

Huolestunut ensiyrittäjä kp27/30 yk?

Yossuko kp27/32-36 yk8

Bellablue kp26/28 yk5

Mikka kp26/28-29 yk1

Cias kp26/29 yk9

Nelekas kp26/28-30 yk2

Nappikeitto kp26/31-35 yk2?

Lina87 kp25/27-29 yk2

Toivetta täynnä kp25/30-32 yk12

MatildaV, kp22/29, yk15

Josefiina 87 kp22/30 yk1

Dimou kp21/34-38(?) yk2

Mimsuli kp21/28-31 yk 5

Cecilja kp21/28-29 yk11

Hansku88 kp21/29 yk3 

Ipa86 kp20/40 yk8

Hormonihirviö kp19/31-32 yk3

Riikkanen kp18/28-29 yk?

Heikkulin kp16/23-30 yk2

Carita87 kp16/25-32 yk2

Kukkaistyttö88 kp15/32(?) yk7, km jk yk3

Legolatar kp14/32 yk 4

Saffelson kp13/26-29 yk17

Tiikerikuu kp13/26-33 yk4

Exile kp12/30 yk6

Sane kp10/25-30 yk2 km jk

Hopehope kp10/30 ya 3/2014

Annhaa kp9/27? ya 7/2013

TS kp8/28? yk1

Mimmutti kp8/28 yk2

Mymmeli89 kp7/32 yk2

Orchid87 kp7/26-28 yk4

Tuulianniina kp5/

Kia79 kp5/29 yk2

EllieP kp3/

Äiti11 kp3/28 ya 2013, km 05/2014

Nanna Ida kp2/28-32 yk 4

Eliine87 kp2/30 yk3

Jelevel

Yennaf

ELOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Vaimomamma, Tuulianniina (vkm), Johannanora91, Nienor

SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91, Niiskuneitii

Plussanneiden keskustelu jatkuu täällä:http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet

814/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homenta Himostestaajalta!!! Naiset, sanokaa nyt, näettekö tekin näissä testeissä haamijen esiäitin???

Tein tänään aamulla malttamattomana testin (toinen apteekin oma, toinen halpisluiska) ja onko teidänki mielestä apteekin omassa haamu??? Voiko se olla totta???? KP 26 tänään, raskaus olisi 3+4....

Huono kuva, kun kännykällä ei saa oikein lähikuvaa otettua, mutta näettekö te jotain?

http://aijaa.com/y6vGxg

815/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/6I7jtw

Tänä kuva kameralla, jotenkin tosi huonosti näkyy kuvissa....livena näkee hyvin, ei tarvitse hirveästi tiirailla....mutta kuitenkin, sanokaa nyt jotain, voiko uskoa, että siellä on haamujen haamu?????

Kädet tärisee, anteeksi edellisen viestin kirjoitusvirheet.....

816/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelekas! Minä ainakin nään tuossa viivan. Haalean mutta viivan kuitenkin! :) :) 

817/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelekas, kyllä minäkin olen viivan näkevinäni :) Toivottavasti tuosta vaan vahvistuu!

Täällä kp29 menossa ja tänään ollut sellaista tympeää jomotusta, että vois menkat alkaa :( Vielä ovat pysyneet poissa... Tsemppiä muillekin tuskailijoille! :)

818/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELEKAS: Kyllä mäkin siinä viivan näen! Varovaiset onnittelut! Pidä meidät ajantasalla :)

LEGOLATAR: Kiva kuulla, että olet vielä siellä :) Todella harmittava tuo sun vuoto-juttu :( Hyvä, että aika on varattuna, kerro sitten miten meni! Eilen tosiaan tikutin ovista ekan kerran tässä kierrossa, ei mitään. Tein mammaksi-sivustolta kaupanpäälle saamani testin, oli kyllä jotenkin niin epäselvä, että ehkä tänään jatkan taas hymynaama-digillä, se on jotenkin paljon selkeämpi, myös se viiva-kohta. Täytyy vaan tilata taas lisää...

819/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelekas: tihrustelematta näkyy! Varovaiset onnittelut, jee!

Mä tipuin, aamulla havainto tipasta kirkasta verta. Eli leuka pystyyn ja kohti kesäkuun vauvaa. Yk3 alkaa siis!

Päivitin listan omalta kohdaltani. 

TILANNE 4.9.2014

Haaveilija86 kp61/49-56

Anndikke kp39/33 yk3

Miisu kp39/?? Yk13

Zaron kp36/26-28 yk14

Hope2015 kp35/27-31

Louise82 kp35/24-27

Nemor kp34/23-28 yk5

Academia kp33/30 yk8

Lauraiidavi kp32/28-30

Toiveikas optimisti kp32/30-32

Elowena kp29/28-31 yk1

Tiuku89 kp29/27-30 yk3

Enninkeri kp28/27-32 ya 8/2013

Huolestunut ensiyrittäjä kp27/30 yk?

Yossuko kp27/32-36 yk8

Bellablue kp26/28 yk5

Mikka kp26/28-29 yk1

Cias kp26/29 yk9

Nelekas kp26/28-30 yk2

Nappikeitto kp26/31-35 yk2?

Lina87 kp25/27-29 yk2

Toivetta täynnä kp25/30-32 yk12

MatildaV, kp22/29, yk15

Josefiina 87 kp22/30 yk1

Dimou kp21/34-38(?) yk2

Mimsuli kp21/28-31 yk 5

Cecilja kp21/28-29 yk11

Hansku88 kp21/29 yk3 

Ipa86 kp20/40 yk8

Hormonihirviö kp19/31-32 yk3

Riikkanen kp18/28-29 yk?

Heikkulin kp16/23-30 yk2

Carita87 kp16/25-32 yk2

Kukkaistyttö88 kp15/32(?) yk7, km jk yk3

Legolatar kp14/32 yk 4

Saffelson kp13/26-29 yk17

Tiikerikuu kp13/26-33 yk4

Exile kp12/30 yk6

Sane kp10/25-30 yk2 km jk

Hopehope kp10/30 ya 3/2014

Annhaa kp9/27? ya 7/2013

TS kp8/28? yk1

Mimmutti kp8/28 yk2

Mymmeli89 kp7/32 yk2

Orchid87 kp7/26-28 yk4

Tuulianniina kp5/

Kia79 kp5/29 yk2

EllieP kp3/

Äiti11 kp3/28 ya 2013, km 05/2014

Nanna Ida kp2/28-32 yk 4

Eliine87 kp2/30 yk3

Kaziska kp1/26-28 yk3

Jelevel

Yennaf

ELOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Vaimomamma, Tuulianniina (vkm), Johannanora91, Nienor

SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91, Niiskuneitii 

Plussanneiden keskustelu jatkuu täällä:http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet

820/2507 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelekas: Mäkin näen viivan! :) Onnea varovasti!

Ovistestailusta vielä: Itse olen aloittanut testailun kp 10 yleensä. En tosin ole monessakaan kierrossa jaksanut noita testejä käyttää, kun tosiaan luulen tuntevani ovulaation muutenkin. Meilläkin seksiä on yleensä joka toinen päivä kierron loppua kohden sitten hiljalleen hiipuen. Mähän en ole onnistunut saamaan liuskatesteihin ikinä positiivista, hymynaamoja kyllä. Vähän olen alkanut huolestua, että ovuloinko lainkaan, mutta toisaalta olen kyllä kuullut, että kaikki eivät saisi testeihin vahvoja viivoja, vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Onko teillä suosituksia hyvistä ja toimivista ovisliuskatesteistä? Tai oletteko huomanneet, että jokin merkki toimisi teillä paremmin; viivoja olisi helpompi tulkita? Olen käyttänyt ainoastaan rfsu:n testejä ja sitten tosiaan ClearBluen digitaalista. Mä kyllä taidan lukeutua niihin ihmisiin, jotka stressaa noita testejä. Ehkä on parempi vaan antaa mennä muuten!

Mulla on ollut pari päivää ihmeellisiä viiltoja mahassa ja ajattelin, että tuleekohan ovulaatio vasta nyt, myöhässä. Ihmetyttää myös, että rinnat eivät ole kipeytyneet ollenkaan, vaikka yleensä ne kipeytyvät aika lailla heti oletetun ovulaation jälkeen. Jotenkin sitä on taas heittänyt jo toiveet tältä kierrolta, vaikka menkkoihin on vielä reilu viikko aikaa. Peruspessimisti :D Ollaan tänään lähdössä miehen kanssa kahdestaan illallistamaan pitkän kaavan mukaan ja ajattelin kyllä juoda viiniä lasin tai kaksi. Miten te muut, oletteko lopettaneet yritysaikana kokonaan alkoholin käytön? Itse olin viime keväänä sitä mieltä, etten juo alkoholia ollenkaan (vaikka satunnaisesti sitä muutenkin tulee harrastettua), mutta sitten kun raskautta ei vain alkanut kuulua, aloin ottaa rennommin enkä ole ollut enää niin totaalinen tuon alkoholin suhteen, esimerkiksi omissa häissäni kesällä en täysin kieltäytynyt! :)

Toivotaan lisää plussia tähän ketjuun! :)

Ja Kaziskalle kiitos minunkin puolestani ahkerasta päivittämisestä!

Cecilja 21/28-29 yk 11