Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3v sinnkuna, olen nuori,mutta mietin löydänkö koskaan ketään..

Vierailija
30.08.2014 |

olen vasta 26v, yhden lapsen äiti. Yksin olen ollut 3v, ilman seksiä, muutamia kohtaamisia ja pusutteluja, muutamat treffit yhden miehen kanssa. En juuri nyt kaipaa edes ketään,mutta ajoittain mietin,että jo 3 vuotta on kulunut, koskahan tapaan jonkun.. ja kaikki ystävät ympärillä alkavat vakiintua ensimmäisten erojen jälkeen, juurikin kaksi parasta ystävääni löysivät kivat miehet. Ehkä pitäisi vähän edes katsella ympärilleen että edes voisi kohdata jonkun. Netissä on profiili luotuna, koska baareissa en jaksa käydä,joskus käyn,mutta niin harvoin. Tavallaan en siis halua nyt juuri ketään,koska haluan saada itseni kuntoon,pudottaa painoa jne ennen suhteeseen ryhtymistä,mutta aika-ajoin olen halunnut ja mietinkin että huomaanko 30vuotiaana että olen edelleen yksin? Olen saavuttanut jo paljon,ihana lapsi,omistus asunto, vakituinen työpaikka jo useamman vuoden, mutta se elämänkumppani puuttuu..kaippa se sitten tulee..hoikat ystäväni löytävät aina seuraa,itse olen reilusti ylipainoinen ja noh..kukapa ylipainoisesta pitäisi,tiedän sen ja siksi haluankin laihduttaa ja muuttaa tapoja..12kg jo pudotettu...40kg pudotettavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla