Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät-mysteerit!!!

Vierailija
30.08.2014 |

Sama juoni, kuin sinkkuelämää ja frendien ketjussa!

Puhelimeen ei ikinä lopetuksen aikana sanovat heippa tai lopeteta sitä puhelua millään tavalla, suljetaan vain parin lauseen jälkeen.

En muista vuotta, mutta kerran salkkareita oli kesätauolla. Oona ja Niko oli silloin ihan vauvoja, Elina odotti vauvaa, tauon jälkeen Niko ja Oona olivat n. 6-vuotiaita, mutta Elina oli edelleen raskaana :D

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Kalle hoitaa jokaista vaivaa :D ennen Antti/ Tuomo oli poliisina paikalla joka paikassa. 

Marcus kuoli huumeiden yliannostukseen aivan YHTÄKKIÄ sai sydärin, ei ollut yhtään sekava tai hourinu ennen tuota kohtausta :D ykskaksvaan humpsista.

Vierailija
2/102 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiskanenhan oli supermies! Siperiassa onnistui yksikätisenä sitomaan koko Kuulan perheen sekä mitä ilmeisimmin osoittamaan heitä aseella samanaikaisesti koska kaikki istuivat kiltisti ringissä. Pieni epäkohta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tämä että hahmot ovat aina ainoita lääkäreitä/poliiseja/jne koko Helsingissä. Ja hupia herätti myös se, että Heiskanen yksikätisenä ajeli moottorikelkalla Siperiaan ja mm. sitoi kuulat (miten tehdään pitävä solmu yhdellä kädellä ja samalla osoitellaan aseella? Luulisi että ylivoimalla olisi helppo teilata aseistautunutkin yksikätinen mies, kun ei se voi koko ajan osoitella sillä aseella. Olisivat uskottavuuden vuoksi edes ottaneet Heiskaselle jonkun kätyrin mukaan auttamaan noissa käytännön asioissa...

Ikähyppäykset ei mun mielestä edes ole mitään mysteereitä, se ikäänkuin kuuluu saippuasarjoihin että lapset vaan ottaa niitä ikäharppauksia. Typerää toki ajoittaa harppaus aikaan jolloin toinen hahmo on raskaana.

Vierailija
4/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kari sanoi, että liisan lakkiaiskuva on otettu vähän reilu 20v sitten. eli liisa olisi siis about 40v. eikö karin pitäisi alkaa olla jo pikku hiljaa nelissäkymmenissä? ja on tainnut liisa olla melkoinen teiniäiti, kun eiköhän kallekin ole jo vähintään 30..

Vierailija
5/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää just sellainen lasten leikki tyylinen viimeistelemättömyys. Kun katsoo oman 4v leikkiä niin tulee ihan salkkarit mieleen - toki ei nyt ihan samoilla siheilla. Tyyliin "nyt nää sais vauvan, nyt toi sun vauva kuolee, eiku toi on mun vauva ne vaihtu sairaalassa, nyt tää ois homo, hyi homot on tyhmii nii nyt se lähtis tän kaa ulkomaille, mut ei ne ookkaa tyhmii nii tää tulis takas nyt tää homo ja tää oiski nyt lääkäri".
Whaat...

Vierailija
7/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:43"]

No huh tosiaan mysteeri minulle koko sarja. Niin p...ka kuin olla voi.

[/quote]

Sinä taas. Avaat vissiin ainoastaan ne ketjut, jotka eivät sinua kiinnosta, jotta voit sitten huudella paskaa? :D

Vierailija
8/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:27"]Mua ärsyttää just sellainen lasten leikki tyylinen viimeistelemättömyys. Kun katsoo oman 4v leikkiä niin tulee ihan salkkarit mieleen - toki ei nyt ihan samoilla siheilla. Tyyliin "nyt nää sais vauvan, nyt toi sun vauva kuolee, eiku toi on mun vauva ne vaihtu sairaalassa, nyt tää ois homo, hyi homot on tyhmii nii nyt se lähtis tän kaa ulkomaille, mut ei ne ookkaa tyhmii nii tää tulis takas nyt tää homo ja tää oiski nyt lääkäri".
Whaat...
[/quote] mitä sä horiset

Vierailija
9/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks paulan henki kummittelee lasselle vaik se on viel elos :D

Vierailija
10/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jatkamaan sitä valmiissa olevaa ketjua, jooko! Löytyy kaikki mysteerit sitten samasta ketjusta...

http://www.vauva.fi/keskustelu/3872193/ketju/miks_salkkareissa_vietetaan_peruskoulun_paattajaisia_keskella_talvea

Vierailija
11/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:27"]Mua ärsyttää just sellainen lasten leikki tyylinen viimeistelemättömyys. Kun katsoo oman 4v leikkiä niin tulee ihan salkkarit mieleen - toki ei nyt ihan samoilla siheilla. Tyyliin "nyt nää sais vauvan, nyt toi sun vauva kuolee, eiku toi on mun vauva ne vaihtu sairaalassa, nyt tää ois homo, hyi homot on tyhmii nii nyt se lähtis tän kaa ulkomaille, mut ei ne ookkaa tyhmii nii tää tulis takas nyt tää homo ja tää oiski nyt lääkäri".
Whaat...
[/quote] todellakin, mitä sä horiset??

Vierailija
12/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:41"]

Menkää jatkamaan sitä valmiissa olevaa ketjua, jooko! Löytyy kaikki mysteerit sitten samasta ketjusta...

http://www.vauva.fi/keskustelu/3872193/ketju/miks_salkkareissa_vietetaan_peruskoulun_paattajaisia_keskella_talvea

[/quote]

tuossa on niin surkea otsikko. mielestäni tämän ketjun tarkoitus on selkeämpi ja siksi kommentoin tähän. kommentoi sinä vaikka tuohon toiseen sitten.

Vierailija
13/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä huudetaan salaisuuksia. Lääkkeitä otetaan keskellä yleisövessaa niin että joku voi paukahtaa paikalle milloin vaan

Vierailija
14/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien kanssa hankkiudutaan koko ajan kiusallisiin tilanteisiin. Mennään tyyliin kihlajaiskahville tai illalliselle sinne missä eksä on töissä. 

Vierailija
15/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 :'D

Vierailija
16/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:27"]Mua ärsyttää just sellainen lasten leikki tyylinen viimeistelemättömyys. Kun katsoo oman 4v leikkiä niin tulee ihan salkkarit mieleen - toki ei nyt ihan samoilla siheilla. Tyyliin "nyt nää sais vauvan, nyt toi sun vauva kuolee, eiku toi on mun vauva ne vaihtu sairaalassa, nyt tää ois homo, hyi homot on tyhmii nii nyt se lähtis tän kaa ulkomaille, mut ei ne ookkaa tyhmii nii tää tulis takas nyt tää homo ja tää oiski nyt lääkäri".
Whaat...
[/quote] mitä sä horiset
[/quote]

Mikä tossa oli epäselvää? Kirjoittajan 4-vuotias lapsi leikkii kuten salkkarit etenevät.

Vierailija
18/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ja asianajajat asuu kimppakämpissä vuodesta toiseen

Vierailija
19/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps kops

Vierailija
20/102 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan teinit pääsi yläasteelta ja meni lukioon, mutta hetken päästä siitä Lari, jonka olisi pitänyt olla saman ikäinen muiden kanssa, hurahtikin kasvaa täysikäiseksi. Onko ne muut teinit vieläkään täysikäisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän