Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koko maailma pyörii seksin, alkoholin ja rahan ympärillä.

Vierailija
30.08.2014 |

ei mitään järkeä missään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:34"]

ei mitään järkeä missään.

[/quote]

KYLLÄ! Mukavaa, että joku muukin on asiaan huomion kiinnittänyt. Telkkariohjelmat on kaikki sitä samaa: seksiä, viinaa, väkivaltaa. Lehdet pullollaan seksi sitä, seksi tätä ja tota. Kun katson ihmisten fb-päivityksiä: skumppaa, kuoharii, "aah olen rakastettu...kunnolla..." 

Vierailija
2/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muutkin ovat huomanneet tämän huolestuttavan ilmiön. Eikö ihminen saa viihdettä mistään muusta. 

Pidättäytyminen seksistä (muussa kuin lisääntymistarkoituksissa) ja muista tarpeettomista haluista erottaa ihmisen eläimestä. Itse olen ateisti, aseksuaali absolutisti ja en voi käsittää miksi jonkun tarvitsee koko ajan höylätä sängyssä kuin kanit tai syöpötellä päihteillä kuin maaniset siat. Puhumattakaan simpanssien väkivaltaisesta laumakäyttäytymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, niinhän se on pyörinyt ajanlaskun alusta asti jossain muodossa. Ihminen on luonteeltaan nautinnonhakuinen, tervetuloa aikuisten maailmaan.

Vierailija
4/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-v. enkä vieläkään ymmärrä että miksi... Välillä se ahdistaa.

Vierailija
5/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä määrä hyvää seksiä ja rahaa = oikein hyvä tilanne, siihen lisänä välillä miellyttävä määrä alkoholia, jotta jaksaa hanskata raadollisen maailman ääliömäisyydet (kaikenlaiset ääliöt ja pellet ihmiset toimineen), joita ihmistä kohti ulkoa päin suunnataan, niin mitä sitten? Juuri esim. sinun palvonnallesiko ja palvelemiselleko tämän ihmiskunnan pitäisi kenties omistautua. Seksiä, rahaa, ja vähäsen viiniä tänne, kiitos. Kituako pitäisi koko tämä lyhyt elämä? Ja syystä että? Olet taatusti sellainen, joka tahtoo nyhtää ilon ihmisen elämästä, aina jos jossain sellaista havaitset. Varo, kehityskulkua et ehkä voikaan pysäyttää, kun tarpeeksi pitkään olet nillitystä harrastanut.

Vierailija
6/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on aina ollut, otsikossa mainitut asiat merkitsevät valtaa ja siitä kaikessa on kyse. Kansa kaipaa sirkushuveja ja leipää.

Vierailija
7/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt koko elämäni ja olen jo keski-ikäinen. Rahaa tarvitsee sen verran, että sillä elää. Seksin määrä taas on ihan yksilökohtainen, mutta mua ällöttää kun sitä tuupataan joka tuutista. Onneksi siltä voi aika pitkälti "suojautua": itse en esim. osta koskaan iltapäivälehtiä tms. roskaa, en katso telkkariakaan. Muuten kyllä tykkään seksistä, oman mieheni kanssa, minusta seksi parantaa terveyttä, lievittää stressiä, tuo parisuhteeseen lisää läheisyyttä ja tietysti intohimoa ja on ihan vaan nautinnollista. Ja sehän on vielä ilmaista.

Alkoholin käyttöä en ymmärrä ollenkaan. Mihin ihmiset sitä tarvitsevat? Ymmärrän viinin ruokajuomana, mutta en muuten. Mua ei muiden kohtuukäyttö häiritse, vaikka itse olen absolutisti. Sen sijaan muita tuntuu häiritsevän minun alkottomuuteni. Ja just sitä saa kuulla, että "miksi pitää kieltäytyä kaikesta hauskasta..on se elämää varmaan tylsää tuollaisena tiukkapipona". Aivan käsittämätöntä minusta, saisinhan juoda jos haluan, mutta en keksi mitään järkevää syytä juoda.

Vierailija
8/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne iänikuiset huippukiva ja hotlipsmainokset tunkeneet joka kanavalle, jo novallekin! Vaihdan yle puheeseen vain sen vuoksi. Ei ole kiva joutua kuuntelemaan aah ja uuh ja surrur -mainoksia. Vähiten silloin, kun auton takapenkki on täynnä lapsia joita kuljettaa siinä sitten naama punaisena. Rajoittakaa nyt jo! Menee inflaation puolelle! Ja makkariin ei kohta jää kellekkään mitään.

Vierailija
9/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Sinulla on nyt maapallonormatiivinen katsomus asiaan. Suurimmassa osassa maailmaa ei edes esiinny seksiä, viinaa ja mitä lie.

Vierailija
10/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun maailmani. Minun maailmaani kuuluu ihmiset, keskustelu, rakkaus, ihmisoikeudet, tasavertaisuus, onnellisuus.

Vierailija
11/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:18"]

No ei minun maailmani. Minun maailmaani kuuluu ihmiset, keskustelu, rakkaus, ihmisoikeudet, tasavertaisuus, onnellisuus.

[/quote]

Ja jos sinua vaivaisi ihan kohtuuton köyhyys ja todellinen panetus, niin siltikin jaksaisit hymistellä näiden korkeamoraalisten asioiden parissa päivätasolla? Tarvehierarkia, se tarvehierarkia...

Vierailija
12/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:53"]

Olen 25-v. enkä vieläkään ymmärrä että miksi... Välillä se ahdistaa.

[/quote]

Olet siksi 25 vuotias, koska synnyit reilu 25 vuotta sitten. Kaikki sinua vanhemmat ovat olleet samassa tilanteessa. Lähes kaikki sinua nuoremmat tulevat olemaan samassa tilanteessa.

Vierailija
13/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitteko jos kertoisin teille että länsimaita on jo pitkään mädätetty kaikin keinoin jonkin lähes ilkeän tahon johdosta?

Valtioita velkaannutetaan systemaattisesti talousjärjestelmän toimesta?

Hajoita ja hallitse on pelin nimi, itse näen sitä kaikkialla ja kyllähän itse alexander stubbkin sanoi juuri että asiat ovat sitä miltä näyttävät.

henkinen pahoinvointi on myös lisääntynyt ihan kauheasti ja niin ovat myös lääkkeet siihen, sama bilderberg porukka kerää varmasti paljon voittoja niistäkin napeista...

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/1926251_808316535902989_7912168081905061786_o.jpg

Vierailija
14/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17-v ja ja täysin kyllästynyt seksiin, alkoholiin en ole koskaan koskenutkaan. Ilman rahaa on vaikea elää, eli sen jotenkin vielä ymmärrän, mutten ruoki kukutushysteriaa.

Vierailija
15/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:02"]Olet taatusti sellainen, joka tahtoo nyhtää ilon ihmisen elämästä, aina jos jossain sellaista havaitset.

[/quote]

Olet taatusti sellainen, joka luulee, että 'ilo' voidaan määritellä vain sinun tavallasi.

Vierailija
16/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut asiaa noin, mutta toisaalta en olekaan aseksuaali absolutisti.

Vierailija
17/17 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:02"]Olet taatusti sellainen, joka tahtoo nyhtää ilon ihmisen elämästä, aina jos jossain sellaista havaitset.

[/quote]

Olet taatusti sellainen, joka luulee, että 'ilo' voidaan määritellä vain sinun tavallasi.

[/quote]

En muuten todellakaan ole. Elän ja annan muidenkin elää tavoillaan, se on se, mikä pätee minuun. Mutta kyllä se siitä, kun sulle tulee ikää vähän lisää, niin tuo epäviehättävä fanaattisuus hellittää ja osaat muutenkin alkaa katsella maailmaaa vähän laajemmassa mittakaavassa. Tajuat pienuutesi, ja sen, ettei sua kukaan tule kiittämään, vaikka uhraisit meuhkaavana marttyyrinä itsesi aina ties minkä tahansa edestä bönärin porteille asti. Pilaat vain oman elämäsi, ketään muuta se ei juurikaan jaksa edes kiinnostaa. Eikä tämä ole minun keksintöni, joten turha alkaa raivota minulle. Elämä nyt vaan on mitä on.