Yksityislääkäriltä hoito alkuun
Sain nopeaa ja asiantuntevaa hoitoa yksityislääkäriltä. Ajan sai tänään aamulla samalle päivälle. Tutki hyvin ja sain oikean lääkekuurin. Alle 80 e koko setti. Ei tarvinnut tapella arvauskeskusten hoitsujen ym portinvartijoiden kanssa lääkäriin pääsystä. Näin saa nykyään hyvän hoidon Suomessa. Onneks on sen verran rahaa takana.
Kommentit (4)
Kyseessä oli juuri minun vaivaani sopiva erikoislääkäri ja lääke on todistettu tepsivän vaivaani ennenkin. Mikä helvetin asiantuntija sinä luulet olevasi?!
Varmaan asiantuntija kun osasi noin hienosti selittää :) syöhän nyt ne lääkkeesi.
jaa, mä oon köyhä kuin kirkonrotta ja käyn silti yksityisellä. ei siihen rahaa tarvi, kunnon vakuutus takaa mulle hoidon yksityisellä. piti sun vissiin, ap, päästä brassailee rahalla?
Mistä tiedät, että sait oikean lääkekuurin? Sait lääkekuurin, se ei tarkoita sitä että se on oikea. Ei potilas monestikaan voi itse päätellä onko saanut hyvää hoitoa vai ei. Totaalisen vääriä lääkekuurejakin on nähty runsain mitoin, esim. sellainen antibiootti jolla ei ole edes teoreettista mahdollisuutta vaikuttaa taudin aiheuttaneeseen pöpelöön (esim. soluseinään vaikuttava sellaiselle bakteerille joka on soluseinätön). Tai ab-kuurit ilman herkkyysmäärityksiä, osuvat joskus kohdalleen, joskus ei. Itse en söisi yhtäkään ab-kuuria ilman herkkyysmääritystä.