Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen valoa vasten tiirattu haamuviiva osoittautui tänään PLUSSAKSI!

28.08.2006 |

Eli näin siinä kuitenkin kävi, vaikka mies luuli minun näkevän harjoja koska haluan nähdä. Tänään ostin sitten apteekin tyhjäksi eri merkkisistä testeistä ja leikin laboranttia vessassa. Aconiin tuli heti haalea plussa ja clearbluen testiin sekava sininen läiskä, joka näytti viivalta mutta kuivuttuaan siinä ei kuitenkaan oikein näykään mitään?

Ja se ensimmäinen testi siis eilen oli apteekin oma testi, johon tuli se suurennuslasilla tiirattava viiva (uskokaa tai älkää mutta suurennuslasi tosiaan oli käytössä...) Miehellä oli hauskaa katsella sitä touhua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hihittelee täällä tuota laborantti juttua!* :D

paljon onnea odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hienosti aina tuonne (laskenkohan oikein...) toukokuulle asti!

ps. mä tuossa viereisessä ketjussa kyselin tuosta Apteekin omasta, niin kiinnostaisi tietää millä kp:llä testasit sen " melkein näkymättömän" plussan?

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkös oli se " tyttö-projekti" =) Oliko vielä käynnissä? Jos niin millaisista vinkeistä otit onkeesi?

Voisin vaikka lainata neuvoja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suorastaan naurettavan tutulta!! Mies pitää mua jo ihan pimahtaneena, kun kyttäilen testejä ikkunan edessä suurin piirtein tunnin välein. Yritin näyttää sitä miehellekin, mutta kieltäytyi ehdottomasti osallistumasta tähän. Sain Aconin testiin haaleen viivan, mut Rfsu:n testi näytti vain viivanpaikkaa. Uudet testit tulee postista vasta huomenna. Eli katotaan, jospa ne viivat vahvistuisi täälläkin..

Vierailija
4/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tyttö-projekti tosiaan olisi mutta eihän sitä tietenkään koskaan voi tietää... Tyttövinkkejä, joita itse olin keräillyt ja jotka olivat käytössä olivat seuraavat:

-touhuilu ennen ovista pari päivää

- kalkin ja magnesiumin syönti

- happamien ruokien syönti (greippimehu, joka auttaa myös limakalvoon)

- happamalla liuoksella ruiskuttelu ennen touhuilua eli sitruunamehua ja vettä) siis emättimeen ei suuhun ; )

- ja miehen saunotus ennen touhua tosin tätä ei aina muistettu ja jaksettu

Mulla on myös kirja ko. aiheesta, jonka nimi on " How to choose the gender of your child" ja sieltä olen poiminut noita juttuja.

Mutta korostan, että oikeestihan siihen asiaan ei voi vaikuttaa kun aivan minimaalisesti, että herran haltuun.