Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

madaltunut syke

Vierailija
30.08.2014 |

Olen 30-vuotias nainen. Aiemmin leposykkeeni oli 70-80 välillä. Nyt, ilman mitään muutosta elämässäni, leposyke on laskenut 55-65. Onko se vaarallista? Toisinaan minulla on lisälyöntejä. Niitä ei ekg:llä ole kiinni saatu, ekg ollut normaali. Lisäksi sydämeni on ultrattu ja sydän oli kunnossa. Mistä tämä lasku voi johtua? Vaarallista? Tulisiko hakeutua lisätutkimuksiin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakiaa minulla ei ole, mutta esim.vehnäleipää kun syön, turpoaa vatsani hirmuisesti. Elk oletan että jotain herkkyyttä on. D-vitamiinia otan päivittäin.

Vierailija
22/22 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:39"]

Keliakiaa minulla ei ole, mutta esim.vehnäleipää kun syön, turpoaa vatsani hirmuisesti. Elk oletan että jotain herkkyyttä on. D-vitamiinia otan päivittäin.

[/quote]

Juu eli sulla on ihan selvä herkkyys joko pelkästään vehnälle tai/ja gluteenille. Tuo vatsan turpoaminen ei ole normaalia, näin luulin vuosikaudet itsekin. Koita gluteenitonta/vehnätöntä vaikka kuukausi ja katso auttaako. Jos suolisto on vaurioitunut, sen korjaaminen voi kestää jopa puoli vuotta. Sulla näyttäisi olevan ongelma tuo vehnä ja useat gluteenittomat tuotteet sisältää vähän esim. vehnätärkkelystä, joten pakkausselosteita täytyy lukea tarkasti, kokeilemalla selviää. Itse olen juuri vehnälle herkistynyt eli en voi syödä suurinta osaa gluteenittomista tuotteista :( Aloitus voi olla vaikeaa, syö perunaa, riisiä, juureksia ja paljon vihreää ja proteiinia. Mä ennustan, että jos et muuta elintapojasi niin sulle puhkeaa vajaatoiminta viimeistään 50-60-vuotiaana koska herkkyys viljoille löytyy ja sulla on nyt jo melko huonot kilpirauhasarvot. Muista seurata noita kilpirauhasarvoja myös tulevaisuudessa. Lue tämä kirjoitus, lääkäristä voidaan olla montaa mieltä mutta teksti on täyttä asiaa. http://www.anttiheikkila.com/blogi/kilpirauhasongelmasta/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla