Miehen haluttomuteen ei kyllä auta mikään!
Mies siis näinkin hallitsee tilannetta täysin suvereenisti ja on varsin tyytyväinen, kun vaimo ei voi muuta kuin alistua seksityömyyteen.
Kommentit (91)
En halua erota. Kai yhä toivon, että tilanne muuttuu. Mutta mikään mun yrittäminen ei auta, se on nähty. Ap
Niin täällä on kaksi lasta, joista nuorempi vasta 4kk. Ap
Ehdota parinvaihtoa. Ehkä ei pelasta suhdetta, mutta saatpa ainakin seksiä. Voi herättää miehen näkemään, että olet haluttava ja ainakin itsesi tajuamaan sen.
Syötä sille sinkkitabletteja isolla annoksella.
Kumpikaan edellisistä ei sovi. Kai mun pitää vain alistua kohtalooni. Ap
Tämäkin on tehty.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:16"]
Syötä sille sinkkitabletteja isolla annoksella.
[/quote]
Mun seksuaalisuus väheni riitaisan ja kamalan eron vuoksi. Onko miehelläsi vastaavaa psykotraumaa?
No on sillä muita traumoja. Mutta on kuitenkin ihan iloinen. Ei vain halua mua. Paitsi jos tarkoitus on tehdä lapsia.
Ap[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:21"]
Mun seksuaalisuus väheni riitaisan ja kamalan eron vuoksi. Onko miehelläsi vastaavaa psykotraumaa?
[/quote]
Meillä miehen haluja vähentää pitkät työpäivät ja stressi.
Tilanne sitä paitsi on jo vaikuttanut itsetuntooni niin paljon, etten usko enää kykeneväni nauttimaan seksistä vaikka mies tekisikin aloitteen, koska ajattelisin sen tekevän sen vain jotta mä en olis niin allapäin. Koen olevani ruma ja ällöttävä koko ajan. Ap
Jos ei piirakka maistu niin syynä on joko
mies on homo
piirakka on pilaantunut tai lähinnä sen kantaja
Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sinä olet ilman sitä onneton ja mies tyytyväinen ei tilanne ole normaali.
VAADI , että menette seksuaaliterapeutin luokse. VAADi muutosta.
Meillä mies ei suostunut mihinkään ja vuoden katsoin sitä touhua. Nyt elän uudesssa suhteessa ja seksiä on joka päivä. Olen tyytyväinen. Toki tämä suhde muutenkin toimii kun voimme keskustella eikä toinen pihtaa ja pidä mykkäkoulua.
Suosittelen miettimän tarkkaa haluatko olla ihmisen kanssa joka käyttää henkistä väkivaltaa sinuun.
Meillä auttoi miehen haluttomuteen kun aloin käymään baareissa ja olemaan ystävien kanssa ja muutenkin nauttimaan elåmästä. Eikä koko elämäni enää pyörinyt pelkästään miehessä.
Syökö mies psyykenlääkkeitä? Ne voi viedä halut pysyvästi.
Toisaalta veikkaan että mies on piilohomo jos vain lapsentekomielessä panee.
Tai miehellä on toinen nainen/mies.
Normaali mies nai vaikka päivittäin, jopa useamman kerran päivässä. Tällaisia on itselleni sattunut kumppaneiksi. Molemminpuolista halukkuutta on, molemmat aloitteellisia.
Olisi todella nöyryyttävää jos puoliso torjuisi toistuvasti. Satunnainen haluttomuus on hyväksyttävää mutta "päänsärky" ei kävisi syyksi viikoittain.
Ssri lääkitys on, miehen mielestä sillä ei ole mitään sivuvaikutuksia. Ei varmasti ole homo, kyllä muut naiset varmaan siinä mielessä kiinnostaisivat. Ap
Meillä mies oli haluton. Tosin sitten paljastui, että oli haluton vain minun kanssa. Työpaikan pimu kelpas. No äijä sai lähteä ja minä voin todella hyvin ja seksiä riittää uuden miesystävän kanssa. En väitä , että teillä näin. Mutta ei tuo tilanne voi noin jatkua.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:51"]
Lyödäänkö vetoa? Lyön 1000 eurosta vetoa, että jos esim tämä Riley Reid tulee teille kylään niin miehesi on erittäin halukas ja kuti lentää noin minuutin kohdalla:
http://www.automotonews.ru/wp-content/uploads/2012/09/riley-reid-sexy-mode-1_800x0w.jpg
[/quote]
Voi vittu, tulisi jo reisille.
Tv. Puutteessa elävä mies.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:48"]
Jos omaa miestä ei kiinnosta, mikset etsi urosta jota kiinnostaa? Oletko ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa, että mitä tuumaisi jos kävisit tyydyttämässä tarpeesi muualla kun omaa ei ne kerran nappaa?
[/quote]
Joo, se olis sitten ero.
Ap
[/quote]
Niin että uhkaa erolla, muttei viis veisaa tarpeistasi ja lyttää sinua haluamattomuudellaan? Mitä sitten teet moisella munattomalla "miehellä"? Minä erosin vastaavanlaisesta aikoinaan ja se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä, vaikka mies muuten ns hyvä mies olikin.
Ei se suhde vaan pidemmän päälle kannattanut kun itsetunto rypi pohjamudissa kun oma puoliso ei halua. Nyt on mies joka haluaa ja näin ollen koko suhde onnellinen ja hyvinvoiva kun sen eri osa-alueet on kunnossa :) (seksi ja läheisyys yksi niistä)