Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuteen ei kyllä auta mikään!

Vierailija
30.08.2014 |

Mies siis näinkin hallitsee tilannetta täysin suvereenisti ja on varsin tyytyväinen, kun vaimo ei voi muuta kuin alistua seksityömyyteen.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:48"]

Jos omaa miestä ei kiinnosta, mikset etsi urosta jota kiinnostaa? Oletko ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa, että mitä tuumaisi jos kävisit tyydyttämässä tarpeesi muualla kun omaa ei ne kerran nappaa?

[/quote]

Joo, se olis sitten ero.

Ap
[/quote]

Niin että uhkaa erolla, muttei viis veisaa tarpeistasi ja lyttää sinua haluamattomuudellaan? Mitä sitten teet moisella munattomalla "miehellä"? Minä erosin vastaavanlaisesta aikoinaan ja se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä, vaikka mies muuten ns hyvä mies olikin.
Ei se suhde vaan pidemmän päälle kannattanut kun itsetunto rypi pohjamudissa kun oma puoliso ei halua. Nyt on mies joka haluaa ja näin ollen koko suhde onnellinen ja hyvinvoiva kun sen eri osa-alueet on kunnossa :) (seksi ja läheisyys yksi niistä)

Vierailija
62/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota. Kai yhä toivon, että tilanne muuttuu. Mutta mikään mun yrittäminen ei auta, se on nähty. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä on kaksi lasta, joista nuorempi vasta 4kk. Ap

Vierailija
64/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota parinvaihtoa. Ehkä ei pelasta suhdetta, mutta saatpa ainakin seksiä. Voi herättää miehen näkemään, että olet haluttava ja ainakin itsesi tajuamaan sen.

Vierailija
65/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mättää. Sillä on toinen.

Vierailija
66/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille sinkkitabletteja isolla annoksella.

Vierailija
67/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan edellisistä ei sovi. Kai mun pitää vain alistua kohtalooni. Ap

Vierailija
68/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on tehty.

Ap

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:16"]

Syötä sille sinkkitabletteja isolla annoksella.

[/quote]

Vierailija
69/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksuaalisuus väheni riitaisan ja kamalan eron vuoksi. Onko miehelläsi vastaavaa psykotraumaa?

Vierailija
70/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sillä muita traumoja. Mutta on kuitenkin ihan iloinen. Ei vain halua mua. Paitsi jos tarkoitus on tehdä lapsia.

Ap[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:21"]

Mun seksuaalisuus väheni riitaisan ja kamalan eron vuoksi. Onko miehelläsi vastaavaa psykotraumaa?

[/quote]

Vierailija
71/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen haluja vähentää pitkät työpäivät ja stressi.

Vierailija
72/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne sitä paitsi on jo vaikuttanut itsetuntooni niin paljon, etten usko enää kykeneväni nauttimaan seksistä vaikka mies tekisikin aloitteen, koska ajattelisin sen tekevän sen vain jotta mä en olis niin allapäin. Koen olevani ruma ja ällöttävä koko ajan. Ap

Vierailija
73/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei piirakka maistu niin syynä on joko

mies on homo

piirakka on pilaantunut tai lähinnä sen kantaja

Vierailija
74/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sinä olet ilman sitä onneton ja mies tyytyväinen ei tilanne ole normaali.

VAADI , että menette seksuaaliterapeutin luokse. VAADi muutosta.

Meillä mies ei suostunut mihinkään ja vuoden katsoin sitä touhua. Nyt elän uudesssa suhteessa ja seksiä on joka päivä. Olen tyytyväinen. Toki tämä suhde muutenkin toimii kun voimme keskustella eikä toinen pihtaa ja pidä mykkäkoulua.

Suosittelen miettimän tarkkaa haluatko olla ihmisen kanssa joka käyttää henkistä väkivaltaa sinuun.

Vierailija
75/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi miehen haluttomuteen kun aloin käymään baareissa ja olemaan ystävien kanssa ja muutenkin nauttimaan elåmästä. Eikä koko elämäni enää pyörinyt pelkästään miehessä.

Vierailija
76/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mies psyykenlääkkeitä? Ne voi viedä halut pysyvästi.

Toisaalta veikkaan että mies on piilohomo jos vain lapsentekomielessä panee. 

Tai miehellä on toinen nainen/mies.

Normaali mies nai vaikka päivittäin, jopa useamman kerran päivässä. Tällaisia on itselleni sattunut kumppaneiksi. Molemminpuolista halukkuutta on, molemmat aloitteellisia.

Olisi todella nöyryyttävää jos puoliso torjuisi toistuvasti. Satunnainen haluttomuus on hyväksyttävää mutta "päänsärky" ei kävisi syyksi viikoittain.

Vierailija
77/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri lääkitys on, miehen mielestä sillä ei ole mitään sivuvaikutuksia. Ei varmasti ole homo, kyllä muut naiset varmaan siinä mielessä kiinnostaisivat. Ap

Vierailija
78/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmasti sitten olen. Ap

Vierailija
79/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli haluton. Tosin sitten paljastui, että oli haluton vain minun kanssa. Työpaikan pimu kelpas. No äijä sai lähteä ja minä voin todella hyvin ja seksiä riittää uuden miesystävän kanssa.  En väitä , että teillä näin. Mutta ei tuo tilanne voi noin jatkua.

Vierailija
80/91 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:51"]

Lyödäänkö vetoa? Lyön 1000 eurosta vetoa, että jos esim tämä Riley Reid tulee teille kylään niin miehesi on erittäin halukas ja kuti lentää noin minuutin kohdalla:

http://www.automotonews.ru/wp-content/uploads/2012/09/riley-reid-sexy-mode-1_800x0w.jpg

[/quote]

Voi vittu, tulisi jo reisille.

Tv. Puutteessa elävä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä