Olen 39v
Ja kaikki tuntemani ikäisrni valittavat vanhuuttaan jolain tavoin. Tyyliin; tässä iässä se ja tämä asia on hankalaa. Minua ahdustaa tämä. Ja myös sitä myötä oma ikäni. Kaiken lisäksi en tunne itseäni vanhaksi, ja olen energinen. Onko muilla tällaisia ajatuksia?
Kommentit (41)
Ei, mä olen juuri noita valittajia. Oon kans 39.
Minä täytän ensikuun lopussa 39v ja ainoa "ongelma" on se että en yksinkertaisesti tajua olevani tämän ikäinen :0
Alan olla siis työpaikan "keski-ikäisiä akkoja", en nuori naistyöntekijä, tsiisus...
Enkä siis edes tunnusta mitään kriisiä tms, ainakaan vielä, häiritsee vain tämä kun en tajua enkä ymmärrä nuoruuden menneen...en edes näytä siltä miltä keski-ikäisen ehkä oletetaan näyttävän, tosin kyllä tässä on tämän vuoden puolella ruvennut tulemaan hieman naamakriisiä, välillä aika kulahtanut olo vaikka ainoa ryppykin on tuo otsan keskellä oleva pitkittäinen juonne.
Komppaan kolmosta =) Onneks mun mieskään, joka on huomattavasti vanhempi, ei valita vaivojaan eikä ikäänsä...
Mutta eihän me vielä vanhoja olla?! Aikuisia. Mulla on tuo sama olo kuin sullakin :)
En tiedä miksi valitatte. Olen itse 39 vuotta vanha mies, ja olen viime vuosina saanut pituuskasvua ylöspäin, sekä hiukset kasvavat vauhdilla takaisin. Tämän pitäisi olla mahdotonta, mutta kun tekee asiat päinvastoin kun neuvotaan, niin onnistuu. Amalgaamipaikkojen pois vaihdattaminen oli oikeastaan ratkaiseva askel, sen jälkeen antibiootit ja ravintolisät, sekä ruokavalio kuntoon. Jos ei näillä onnistu, niin ei millään. Vei tosin aikaa noin 6-7 vuotta huomata tulokset, ja matka oli tosi kuoppainen, usein sitä heräsi hikilammikossa öisin, päänsäryt, ripulit sun muut. Pakko sitä on rassata elimistöään, muuten ei tule mitään. Liikunnasta ei sen sijaan ole ollut minkäänlaista hyötyä terveyteen sitäkin kannattaa välttää, koska niin moni sitä suosittelee, sopii vain niille jotka alunperinkin ovat olleet täysin terveitä.
Pöh, eihän 39 ole ikä eikä mikään! Varsinkin kun ihmisten elin-ikäodote nousee. Vielä toisen 39 vuotta tai enemmän elämää jäljellä hyvällä tuurilla! :)
3kk vielä ja 39v täynnä ja olen väsynyt, kyllästynyt, vittuuntunut, terveys ongelmia mille ei voi mitään, selkä, keuhkot.
Pitäisi tehdä joku täyskäännös elämässä, mutta jos hyppää oravanpyörästä pois lähtee kämppä alta ja tuon pihtaavan akankin voisi vaihtaa tuoreempaan.
Tv.mies melkein 39v
Kaikki on yksilöitä, ei oo pakko verrata ikätovereihin itseään. Mun 70 v mummokin sanoi tuntevansa itsensä vielä nuoreksi tytöksi.
Vasta sitten on vanha kun ei sängystä ylös pääse itse!
Mua harmttaa kun ei voi olla nuori ja ennakkoluuloton. Sikäli kun kaikki jo odottavat ikäni puolesta muuta. Tuntuu, että paheksutaan jos ei jo mummoudu. Ap
No, voi sun... Olisiko sun vihdoin aika olla välittämättä muiden odotuksista?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:38"]
Pöh, eihän 39 ole ikä eikä mikään! Varsinkin kun ihmisten elin-ikäodote nousee. Vielä toisen 39 vuotta tai enemmän elämää jäljellä hyvällä tuurilla! :)
[/quote]
Pitääkö tässä jaksaa vielä toinen mokoma?
en ole huomannut valittajia enkä itse tunne oloani mitenkään vanhaksi, aikuiseksi kylläkin. Nautin tästä iästä kun on vihdoinkin vähän uskottavuutta.
Mutta miksi niin moni on kauhean väsynyt ja vetoaa ikäänsä. Onko se enempi sitä, että halutaan keksiä tekosyitä väsymykselle vai voiko oikeasti ikä jo painaa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:34"]
En tiedä miksi valitatte. Olen itse 39 vuotta vanha mies, ja olen viime vuosina saanut pituuskasvua ylöspäin, sekä hiukset kasvavat vauhdilla takaisin. Tämän pitäisi olla mahdotonta, mutta kun tekee asiat päinvastoin kun neuvotaan, niin onnistuu. Amalgaamipaikkojen pois vaihdattaminen oli oikeastaan ratkaiseva askel, sen jälkeen antibiootit ja ravintolisät, sekä ruokavalio kuntoon. Jos ei näillä onnistu, niin ei millään. Vei tosin aikaa noin 6-7 vuotta huomata tulokset, ja matka oli tosi kuoppainen, usein sitä heräsi hikilammikossa öisin, päänsäryt, ripulit sun muut. Pakko sitä on rassata elimistöään, muuten ei tule mitään. Liikunnasta ei sen sijaan ole ollut minkäänlaista hyötyä terveyteen sitäkin kannattaa välttää, koska niin moni sitä suosittelee, sopii vain niille jotka alunperinkin ovat olleet täysin terveitä.
[/quote]Kuulostaa Suomi24:n suomenruosalaiselta nerolta.
-Mies 29v-
39 minäkin eikä mitään ongelmia terveyden tai ulkonäön suhteen. Uskon kuitenkin, että monet noista vaivojaan valittavista ovat ihan tosissaan. Yleensä syynä on liian vähäinen liikunta, huono ruokavalio, huono nukkuminen ja liika alkoholi. Hyötyliikuntaakaan ei viitsitä harrastaa vaan autolla liikutaan melkein joka paikkaan, kai sitä vähemmästäkin alkaa kroppa mennä huonoon kuntoon ja selkää särkemään.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:34"]
[/quote]
What?
Minä ehdin jo täyttää 40 v muutama viikko sitten mutta tuossa 39-vuotiaana alkoi tajuta oman kuolevaisuutensa. Itselläni ja parilla ikätoverilla on jo ollut syöpä, on kroonisia sairauksia ilmaantunut. Ja ei, meistä kellään ei ole ns. huonoja elintapoja, lähinnä vain huonoa tuuria ja sukurasitteita.