Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomimiehelle niin vaikea asia jos nainen..

Vierailija
30.08.2014 |

Siis miksi niin vaikea asia jos nainen valitseekin ulkomaalaisen tumman miehen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:04"]

Ihmettelen itsekin mistä miesten suvaitsemattomuus voisi johtua, kun suomalaiset naiset hyväksyvät venäläiset ja thaimaalaiset tuontivaimot ihan varauksetta.

Pekka Haavisto olisi varmaan valittu presidentiksi ihan suoraan, jos hänellä olisi heterosuhde 20 vuotta itseään nuorempaan equadorilaiseen yökerhossa tapaamansa kampaajaan.

[/quote]

Naisethan juuri EI hyväksy thaimaalaisia tai venäläisiä naisia. Se nähdään jopa tällä palstalla

[/quote]Oikeesti? Vedät elämäsi johtopäätökset täällä kirjoitetun pohjalta?

[/quote]

Ei vaan ihan tosielämän. Mutta se sama on myös täälläkin

Vierailija
22/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:36"]

No mä en mun suomalaista miestä vaihtais ulkomaalaiseen. Ei kaikki suomalaiset ole sellaisia, kuin ap:n kokemukset.

[/quote]en minäkään. Mutta onhan se hyvä että geenit sekoittuvat ja tulee terveitä lapsia. Suomi on niin pieni populaatio, että periytyviä sairauksia on jo  paljon. Itse olen Hämeestä, Ruotsin puolelta tullut, mies Kainuusta, ties mistä Volgan varrelta. Lapsi on terve ja leikkii. 

Olen itse miettinyt sitä, että ihastuksen hienhajulla on merkitystä. Pitää paikkansa kohdallani. Googlettakaa. En ehdi nyt selittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:04"]

Ihmettelen itsekin mistä miesten suvaitsemattomuus voisi johtua, kun suomalaiset naiset hyväksyvät venäläiset ja thaimaalaiset tuontivaimot ihan varauksetta.

Pekka Haavisto olisi varmaan valittu presidentiksi ihan suoraan, jos hänellä olisi heterosuhde 20 vuotta itseään nuorempaan equadorilaiseen yökerhossa tapaamansa kampaajaan.

[/quote]

Naisethan juuri EI hyväksy thaimaalaisia tai venäläisiä naisia. Se nähdään jopa tällä palstalla.
[/quote]

En ole huomannut, mutta minusta naiset juuri hyväksyvät. Se mitä suurinosa ei hyväksy on ihmiskauppa.

Vierailija
24/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:04"]

[/quote]

Naisethan juuri EI hyväksy thaimaalaisia tai venäläisiä naisia. Se nähdään jopa tällä palstalla

[/quote]Oikeesti? Vedät elämäsi johtopäätökset täällä kirjoitetun pohjalta?

[/quote]

Ei vaan ihan tosielämän. Mutta se sama on myös täälläkin

[/quote]Täällä tosielämä? Kuinka kauan olet kirjoittanut av:llä?

Vierailija
25/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:27"]

Pari kertaa kun on ulkomaalaisen kanssa ollut, niin aika vaikeeta palata suomalaisiin takaisin.

[/quote]Minä taas palasin helposti suomalaiseen mieheen. Minulla kun se rakastuminen tulee muusta kuin ihonväristä/äidinkielestä. Voihan olla, että joskus olen vielä ulkomaalaisen kanssa, eipä sitä tiedä.

Vierailija
26/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:27"]

Pari kertaa kun on ulkomaalaisen kanssa ollut, niin aika vaikeeta palata suomalaisiin takaisin.

[/quote]

Nyt onnellisessa suhteessa ulkomaalaiseen mieheen. Riittävän miehekäs mies ja huomaavainen mua kohtaan. Koskaan emme tappele ja seksikin on hyvä toisin kun mitä on ollut suomalaisten miesten kanssa (pupujyystöä, liian aikaiset laukeamiset, sesokkiongelmia jne jne)

[/quote]On aika teiniä yleistää, mutta jos sille tielle tahdot.. Minulla oli kerran afrikkalainen mies, jolla ei seisonut jos laittoin kondomin päälle. Afrikkalaiset eivät voi pitää kondomia. Ja kyllä, koko afrikka meni siinä, ei vaan yksi valtio. 

Vierailija
27/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:36"]

No mä en mun suomalaista miestä vaihtais ulkomaalaiseen. Ei kaikki suomalaiset ole sellaisia, kuin ap:n kokemukset.

[/quote]Ei kai tässä olekaan kyse vaihtamisesta, vaan kun olet sinkku/eronnut jne. vapaa.

Vierailija
28/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat samantien lopettaa naisista nahistelun ja sotimisen!

Vierailija
29/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap, missä olet tavannut suomimiehiä, joille sinun ja miehesi suhde on huonosti hyväksyttävissä? Ovatko ne miehet sukulaisiasi?

Vierailija
30/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi, että esim.vanhemmat valitsisivat naisen miehen. Nainen on lapsellisempi ja haavoittuvaisempi kuin mies ja uskoo helpommin medioiden propagandan. Sen lisäksi täällä vapaassa (ulkomaalaisille miehille vapaassa) maassa mies ei voi puuttua, jos näkee täysin vierasta rotua edustavan korstomiehen syövän naista kellertävillä silmillään ja laittaa tumppunsa naisen päälle, jolloin nainen miettii pääseekö tilanteesta helpoimmalla alistuen. 

Liiton myötä nainen omaksuu aina miehen ajatukset ja kun nainen omaksuu itseään tyhmemmän ja suomalaisiin vihamielisesti suhtautuvan miehen ajatukset, niin siitä ei hyvä seuraa. 

Vierailija
31/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ei ole mitään kokemusta naisista....

Vierailija
32/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:45"]

Ei tuota ongelmaa sun eikä kenenkään muunkaan ulkomaiset mihet, ei ole minulta pois. Jaan saman yleityksen kun nämä naisetkin miehistä, en vaihtaisi enää koskaan takaisin suomalaiseen naiseen. Suomalainen nainen on saamaton paska, itseään laiminlyövä, tyhmä, nalkuttava, irti todellisuudesta oleva haaveilija, surkea sängyssä, ei osaa mitään yksinketaistakaan. Miksi luulet ap että se kävisi jonkun miehen luonteelle jos kaltaisesi saavat jonkun pakolaisen itselleen, ei meitä kiinnosta paskaakaan sun ja mamun suhde.

Todennäköisesti olet vittuuntunut siitä, että ketään ei kiinnosta, kukaan ei olekaan kateellinen sinulle vaikka niin sitä toivoit kun sen mamun sait. Odotit erityisesti miehiltä kateellisia reaktioita, olihan se niin hienoa kun löysit sen luuserin, mutta arkielämä onkin toista kuin ne mielikuvituksen tuottamat mielikuvat.

[/quote]

Onneksi sinä otitkin naisen, joka ei ymmärrä mitä puhut, jos yleensäkään puhut mitään. Kun kirjottamasikin on noin rumaa kieltä, niin tuskin sulla on kovin paljon keskustelukumppaneita.

[/quote]

Olen samaa mieltä siitä että suomalaiset naiset varmaan onkin juuri tollaisia, mutta ei kaikki. Huolehdin ulkonäöstäni sekä kodista moitteettomasti. Teen työtä enkä tarvitse valtion tukea, eikä muuten sossu maksele mun miehen täälläoloa. Ihmettelen vaan yleisesti miksi suomalaiset miehet kokee sen niin vaikeena asiana.

-ap-

[/quote]

no kun ne suomalaiset miehet pääasiassa maksaa noiden musuterroristien, raiskaajien yms täällä oleskelun. Onko se käynyt sun pienessä pollassa lainkaan, säteileekö se? miten helvetissä yksinkertaiset asiat voi olla täällä monelle niiiiiin vaikeita. Eikö sinullekin olisi paljon parempi ja miehellesikin jos muuttaisitte vaikka sen mieheis kotimaahan, sun ei tarvi ihmetellä ja mieskin saa olla ahkera oma itsensä siellä kotona ja painaa hommia ja tienata oma elantonsa. Te ikään kuin pääsette ohjaamaan omaa elämääänne.

Vierailija
33/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:17"]

Siis miksi niin vaikea asia jos nainen valitseekin ulkomaalaisen tumman miehen?

[/quote]

Miksi suominaiselle niin vaikea asia jos mies valitseekin ulkomaalaisen naisen?

jos mies ottaa naisen joukosta mukavat thaikut, kauniit venakot jne.. ja mies saa kuulla olevansa munaton paska joka ei vaan saa suominaista 

Vierailija
34/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:23"]

Ei pitäisi olla mitään vaikeata tuossa ?!? T. Kinuskimiehen kihlattu

[/quote]

No kun tuntuu joillekin olevan vaikeeta. Käy vissiin itsetunnon päälle tai jotain. Ei se pitäis mitenkään olla heiltä pois koska en huolisi jokatapauksessa suomalaista miestä.
[/quote]
Vaikeeta on lähinnä idioottimaisuutesi. Suomalaisia miehiä on miljoonia, mutta sinä olet päättänyt, että "jokatapauksessa" kaikki ovat kelvottomia. Huoh.

Vierailija
35/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. itselläni on ulkolainen nainen. (normaali, siis valkoihoinen). Suominainen on yleistäen aivan pas... no., ihan surkea sängyssä. Kokemusta on. Lahnaksi sanottukin menee kyllä jo kehunkin puolelle. En vaihtaisi takaisin. Baltian nainen on yliveto. Meillä on keskinäinen kunnioitus ja tasa-arvo tasapainossa. Ja seksikin toimii. Kaikki on OK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi