Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru ja Jykke

Vierailija
30.08.2014 |

Katselin netistä kuvia tästä kiroilevasta äijämäisestä ihmeidentekijänaisesta. Kuvista tulee fiilis että hänellä ja J. K:lla oli kyllä tooosi lämmin suhde. Katsokaas kuvia!

Se selittäisi paljon, J.K:n muija pistänyt ukkonsa koville.... pakko muuttaa kauas. Toinen jää tänne eikä jaksa, työssä ei enää mielekkyyttä kun se on vaan työtä.

Katsotaan miten kauan hänen liitonsa kestää, entäpä jos he ovatkin luodut toisilleen ja kohta tuleekin unelmapari t&j! Uusi johannes ja kyllikki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oisko tosaa just se pakkonäytön paikka eli et vaik oon pohjasta lähtenyt nii. Oon niin hyvä et saan kenet haluan ja eikös varatun miehen iskeminen anna aina lisähaastetta. Joten vitosen viestin jälkeen uskon av:tä. Seurataas mielenkiinolla.

Vierailija
2/6 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla tietämättä kuka Taru.... Taru-hugojuontajako?... No entäs kukas ois sit jykke. Hei, tietysti kyseessä kokoomus ja taru tujunen ja j katainen. Omg!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Taru

Vierailija
4/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, tosin itse pistäisin pelimerkit tässä mielessä enemmän Henna Virkkuselle. Kumpainenkin lähti Brysseliin ja miltei yhtä matkaa..

Vierailija
5/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini, kuka nainen haluaa

Vierailija
6/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tujula on yh:n tytär lähiöstä, koulutukseltaan erityisopettaja. On aina ollut kova mimmi ja paha suustaan. Mahtava mimmi. Ainut mitä ihmettelen, on puoluevalinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme