Putin on hullu!
Kommentit (15)
Ei o mitään vetäny, liskonsilmistä sen jo näkee.
Niinpä. Olenkin tässä miettinyt, että ovatko Putin ja Lavrov tulleet hulluiksi, vai ovatko he olleet sitä aina, ja se on vasta nyt tullut ilmi.
Cool down! ei täs mitään hätää, sama meno kun -39, mun mutsi on niin cool kun nähny tään kaiken stalinin kaa, ei sitä pidä arsyttää, natot vittuun ja oma puolustus kuntoon NYT!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 01:04"]
Cool down! ei täs mitään hätää, sama meno kun -39, mun mutsi on niin cool kun nähny tään kaiken stalinin kaa, ei sitä pidä arsyttää, natot vittuun ja oma puolustus kuntoon NYT!
[/quote]
demarit, vihräet ja muut vasurit ovat tuhonneet koko puolustusvoimat. Ne rahat on lähetetty neekereille kehitysapuna, että saavat nikanderit aseita.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Suomen oma puolustus on kykenemätön Venäjää vastaan joten siks nato ois ihan hyödyllinen.
Eikä Putin tee itse mitään. Lähettää muut tekemään paskatöitään ja piilottelee jossain päin Venäjää bunkkerissaan, jos enää on edes hengissä.
Mutta kuvittele vaan ap Putin henkilökohtaisesti hyökkäämässä Suomeen, jos se helpottaa. Me lähetetään Jorma Tommila vastaan. 😆🤣😆
Ja Jalmari Helander kuvaamaan Putinin elämän päättyminen.
Miten niin kohta? Sieltä on tullut paskaa niskaan jo vuosia.
Sshhh... Sotasalaisuuksien levittäminen on maanpetos...
No onhan se jo tiedettty pitkään et se on hullu.