#kutsumua -haaste
Mua niin vituttaa toi haaste. Vihaan sitä.
Nykyään kiusaamisvastaisuudesta on tullu "muotia" ja ihmiset vastustaa kiusaamist, koska niin muutkin tekee.. Siit on tullu joku "imagon parannuskeino".. Oon aivan varma, ettei tollasest vitun laimeest haasteest instassa tuu vaikuttaan mitenkään mihinkään.. Esim. Tunnen 3 entistä kiusaajaa, jotka teki ton haasteen, en tiennyt olisko pitänyt itkee vaiko nauraa, kattoisivat peiliin. Kiusaajat ei välitä tollasesta.. Mua kiusattiin koko alakouluikä, ja kyllä siin kaikkia kampanjoita sun muita oli mut kukaan ei silti meiän koulussa edes YRITTÄNYT puuttua mun (tai kenenkään muunkaan) kiusaamiseen.
Sori rage, mut taas niin vitun teennäistä ja läpinäkyvää touhua massoilta et oli pakko...
Kommentit (26)
Voihan se teidän kiusaajakin ollut voinu olla se kiusattu! Itse kiusasin ala-asteella mutta yläasteella jouduin itse kiusatuksi. Aikuisena joutunut kestämään työpaikkakiusaamista, olen joutunut "kaverin" kiusaamaksi, eksän piinan kohteeksi joka jatkuu vieläkin. Osallistuisin todellakin haasteeseen jos haluaisin!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:52"]Mun mielestä toi on hyvä juttu, vaikka jotkut käyttäisivätkin ideaa tekopyhästi omaa imagoaan parantaakseen. Kiusaamisesta puhuminen on kuitenkin hyväksi, ja esim. julkkisten postaamat kuvat voivat herättää tai lohduttaa kiusaavia tai kiusattuja faneja. [/quote] mut eikös niille kiusaajille itselleen pitäisi sanoa, kiusaajat tietävät kyllä ihan hyvin mitä tekevät..
[/quote]
No ei aina. Muakin syytetään koulukiusaamisestra kun en kaveerannut yläasteella erään luokkalaiseni tytön kanssa, joka vapaa-ajalla isompien kavereiden kanssa teki elämästäni paikoin hyvin rasittavaa. Kuulin yli kymmenen vuotta jälkikäteen, että tämä luokkakaveri oli kerjännyt sääliä kiusattu-tarinallaan.
T."koulukiusaaja" -____-
Suuri osa "kiusaamisen vastustamisesta" on tekopyhää jeesustelua. Asialla ihmiset, jotka itse kiusaa, odottaa että joku tekee jotain, josta se päästään tuomitsemaan. Sitten tyydytetään omia aggressioita netissä oikein porukalla.
Jos yksikin ihminen muuttaa käytöstään kampanjan ansiosta, eikö se ole saavuttanut jo tavoitteensa? Maailma muuttuu askel kerrallaan.
Up