MIES! Mistä nainen voi hakea seksiä?
Ja nyt puhun Helsingistä. Baarista varmaan, mistä? Onko yksinäinen nainen baarissa outo/ vaikeasti lähestyttävä?
Kommentit (13)
tuttuilta tai baarista ym.
netistäki löytyy jos jaksaa kahlata.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:04"]tuttuilta tai baarista ym.
netistäki löytyy jos jaksaa kahlata.
[/quote]
Tutuilta? Täh?
Vedä kadulla sopivan näkönen mies kahville.
Kysy vaan rohkeasti keneltä tahansa miehestä kenet tiedät olevan sinkku. Seksi on kuitenkin luonnollinen asia ja sitä voi harrastaa kenen kanssa vaan, kunhan teet selväksi että kyse on vain seksistä eikä sen enemmästä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:04"]tuttuilta tai baarista ym. netistäki löytyy jos jaksaa kahlata. [/quote] Tutuilta? Täh?
[/quote]
kyllä, mikäli miesystäväsi, siis oikea ystäväsi, on mieleesi
myös hän voi auttaa tilaneessa missä et näemmä osaa tai et tarpeeksi halua
itse lähestyä miestä. olet varmasti ns fuck-buddystä kuulunut.
ei elämän tarvi olla niin loogista aina, nainen.
Esimerkiksi tältä vauva-foorumilta. Minä olen tulossa Helsinkiin perjantaina 5.9 ja minulla olisi ylimääräistä aikaa 16:00 ja 18:00 välillä. Eiköhän jossakin porttikongissa voida hoidella pahimmat puutostilat...
Tässä järjestyksessä itse ja kaveripiirini saavat takuuvarmasti haluamaansa munaa. Laatutakuu siis sisältyy:
1. iskuri.net Laita oma ilmoitus ja valkkaa sadoista ilmoituksista itsellesi se paras. Toimii ainakin naisille todella hyvin. Miehet joskus itkeneet tällä palstalla ettei kukaan vastaile.
2. Sokos Hotelli Vantaa Takuuvarma paikka, josta löydät nuoret kellarin diskosta ja eläkeläiset yläkerrasta. Kaikkea löytyy siltä väliltä ja saat huoneen kätevästi itsellesi peuhaamista varten. Parhaana iltana olen käynyt huoneessa helpotuksella kahden eri miehen kanssa.
3. "Mummotunneli" Sinne eksyy AINA komeita ja halukkaita miehiä. Jos olet nuori niin varmasti käy flaksi ja jos vanhempi (yli 40v) niin silti käy flaksi. Valkkaa parhaat.
Menet yksin baaritiskille juomaan yhtä juomaa niin miehet tulevat luoksesi alle tunnissa. Jos vain jaksat hymyillä ja katsoa pitkään silmiin.
Uusavuttomuus on huipussaan? Hauskin tapaus mulla, : yks nainen iski baarista ja sanoi suoraan että tyttökaverille pitäs mies saada, kun ei itse päässyt lähtemään. Rehellisesti kertoi, mitä kyselin.
Ihan mukava nainen, kävin siellä sitten useammankin kerran kun pääsimme yhteisymmärrykseen asioista.
Voi voi, kyllä naisilla on niin helppoa saada kalua. Ei tarvii muuta kuin vähän keikistellä ja teeskennellä viatonata, niin johan on äijää jonossa muna ojossa. Väitän, että kaikille normaalinäköisille naisille se on noin helppoa.
Tietysti, jos alle viiskymppinen neito on ihan sikaruma, niin silloin voi joutua tyytyyn pultsareinin tai eläkeläisvaareihin.
Kokeile vaikka seksitreffit.fi sivustoa.
Ilmoituksen laatiminen on helppoa ja ilmaista, myös ilmoituksien katselu on ilmaista.
Näin miehisestä näkökulmasta voin sanoa että on todella vaikeaa löytää netistä maksutonta seksi seuraa. Aina ollaan pyytämässä rahaa joko netti sivuston tai treffi ilmoituksen laatijan taholta.
Olisi kiva saada sivustolle asiallisia seuranhaku ilmoituksia sillä tällä hetkellä 99% ilmoittajista on maksullisen seuran tarjoajia.
Laita tosiaa paras tyttökaverisi asialle.
Naispuoleisen ystävän kuuluu auttaa. Minä mm. vein leskeksi jääneen ystäväni seksikauppaan, kun se sanoi suoraan päin naamaa, että sinkkunaisena se kuitenkin on minulle jo tuttu. No vein sitten dildo-ostoksille. ;.)
Iskureista oli täälä juuri iso ketju, ja väitettiin, että suurin osa on huijareita (eli ei edes sen seksin perässä) .Ketju taisi kadota? Onko jollakin linkki?
Arvelisin että yksinäinen nainen on helpommin lähestyttävä kuin ryhmä naisia. Eikä siinä mitään outoa ole, pelimiehet varsinkin saattavat arvata homman juonen nopeastikin. Laatutakuuta ei kyllä taida olla...