Ylävartalo kokoa 36-38 alavartalo 42 :(
Olen laihduttanut yli 20kg, mutta alakroppa pieneni vain yhden vaatekoon. Ahdistaa. Pitää varmaan mennä rasvaimuun.
Kommentit (40)
Olen niin kateellinen! Tuollaisesta kropasta olen aina haaveillut!
T. Ylävartalo 36 alavartalo 34
Ylävartalo 34, alavartalo 36/38. Vituttaahan se.
Mulla on päinvastoin ja se v***** joka päivä. Näytän mieheltä takaapäin, mutta tissit on iissooot.
Eli rasvaako se alavartalo sitten on? Jos, niin sitten voi laihduttaa lisää. Missäs kunnossa vatsalihakset?
No minusta tuntuu että housukoot on muutenkin aika pieniä nykyään, mullakin on housut kokoa 40, yläosa 36-38, hameet 36.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:58"]
Eli rasvaako se alavartalo sitten on? Jos, niin sitten voi laihduttaa lisää. Missäs kunnossa vatsalihakset?
[/quote] Ensimmäiset 2 vatsalihasta näkyy joskus (harvoin), mutta muuten ei oikeastaan... Pyöräilen paljon, joten lihastakin reisistä löytyy, mutta läskiäkín sieltä löytyy. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:41"]
Olen laihduttanut yli 20kg, mutta alakroppa pieneni vain yhden vaatekoon. Ahdistaa. Pitää varmaan mennä rasvaimuun.
[/quote]
aika paha.. oot siis aika päärynä
Hienosti olet laihtunut! Kokeileppat hypoxia :) netistä löytyy tietoa.
Mulla toisinpäin. Yläkroppa 40 ja alakroppa 36-38.
Laihduta lisää. Tosin aika harva on täysin samaa kokoa. Ja isot pyllyt on muodissa.
Ihmettelen, että miksi oli alapeukutellu vastaajaa nro 3, jolla oli ylävartalo 36 ja alavartalo 34.
Itsellä myös kapea lantio, ja minusta päärynän mallinen naisvartalo on nätti.
terveisin omppu 94-80-94
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:03"]
[/quote]
[/quote] Todella päärynä :/ Vyörätö suht kapea ja lantio melkein 120cm. Ap
Höm. Mulla on yläkroppa kaksi kokoa isompi kuin vyötärö. Tyköistuvat juhlapuvut on pakko teettää.
Mulla on sen mallinen lantio, etä vaikka painaisin 30kg, käyttäisin silti 42 housukokoa... Ketuttaa vähän. Mullakin on se 20kg tippunut vuoden aikana, ja vaan paitakoko pieneni yhdellä (xl:stä l kokoon) mutta housujen koko pysyi samana vaikka olenkin 168/60
Kehotukseni laihduttaa ei oikein saanut kannatusta. Millä muulla ilveellä kuvittelitte, että asiaan saa muutosta? Ei se normaalipainoraja ja BMI ole ainoat, mitä kannattaa tuijotella. Jos on selkeästi rasvaa, eikä kyse ole vain luuston rakenteesta, niin laihduttamalla se lähtee. Tiukassahan se on, jos normaalipainon rajoissa yrittää laihduttaa, mutta se on ainoa keino päästä ylimääräisestä rasvasta eroon.
Sokerit minimiin, proteiinia enemmän, liikuntaa ongelma-alueille, niin kyllä se siitä (se huijaa, joka sanoo, ettei liikunnalla voi muokata kehoa). Maksimitreeniä taas niille kehon kapeammille osa-alueille, kuten hintelille hartioille ja ohkaisille hauiksille. Leveämpi ylävartalo tasapainottaa tilanteen. Lisää vinkkejä: http://www.terve.fi/kysy-asiantuntijalta-mansikka00-paarynavartalo-25-may-2009-1028
Tai sitten ei tee mitään, hyväksyy vartalonsa sellaisena kuin se on, ja yrittää vaikka vaatevalinnoilla tehdä siitä tasapainoisemman ja sopusuhtaisemman, jos hirveästi häiritsee. Se on se helpompi vaihtoehto.
Mulla on käytössä superstretch housut. Ja pyllyäkin löytyy (notkoselkä) joten ehkä senttejä tulee siitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:58"]
[/quote] Ensimmäiset 2 vatsalihasta näkyy joskus (harvoin), mutta muuten ei oikeastaan... Pyöräilen paljon, joten lihastakin reisistä löytyy, mutta läskiäkín sieltä löytyy. Ap
[/quote]Eli laihduta lisää.
Mä olen saavuttanut tasakoon vasta vähän vanhempana, aina aiemmin alaosani oli kokoa 40 ja ylävartalo 36-38. Ajanpuutteen takia lopetin urheilun ja nykyään on alaosakin 36. Olenkin ruvennut kaipaamaan niitä mun reisiä ja pyllyä, tissien pienuus taas ei paljoa haittaa. Ehkä voisit yrittää treenata ylävartaloa enemmän? Joskus esihistoriallisina aikoina jotain tähtityttöä neuvottiin käärimään elmukelmua reisien ympärille saunassa rasvakerroksen vähentämiseksi. Kuulostaa kyllä taikauskolta, mutta ei kai kokeilusta haittaakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:03"]
[/quote]
[/quote] Todella päärynä :/ Vyörätö suht kapea ja lantio melkein 120cm. Ap
[/quote]
tuolla lantionympäryksellä kokosi pitäisi kyllä olla 48 eikä 42?
Sama vika mulla, vaikka aina ollut normaalipainoinen. Kummia ne geenit.