Paheksuttavin ihastuksesi?
Oletko ollut koskaan ihastunut henkilöön, johon ihastuminen on ollut jostain syystä paheksuttavaa? Itse olin ihastunut joskus kaverini isään (KOMEA, tunnettu näyttelijä). En kertonut ikinä asiasta kenellekkään.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:29"]En varsinaisesti ihastunut, mutta jostain syystä tunsin aikanaan jonkinasteista vetovoimaa autokoulun opettajaa kohtaan. Mies oli mielestäni ruma, vanha (n. 40), ja haisikin hieltä siinä viereisellä penkillä. Loistava huumorintaju ja kannustava opetus olivat kai tyypin ainoat plussat. En tajunnut itseäni yhtään. Mutta tosiaan mitään varsinaista ihastusta siitä ei tullut.
Tätä nykyä olen ihastunut Carl Haglundiin, mitä kukaan ei näytä ymmärtävän :(
[/quote]
Haglund on söötti
Olen ollut ihastunut (tai tuntenut halua):
-soitonopettajiini (lukuisiin ja eri ikäisiin)
- 16-vuotiaaseen (aikuisena)
- useampaan pomoon
- minua hoitaneeseen lääkäriin
- lapseni kummisetään
- naispuoliseen työkaveriini
Tässä nyt ainakin muutama. En suhtaudu ihastumisiin tai halun tunteisiin kovin vakavasti. Muutama noista on ollut aito pitkäkestoinen ihastus, mistään ei ole seurannut suhdetta. Muutamaa olen hiukan kokeillut :-). Ajattelen itse, että taipumukseni ihastua auktoriteetteihin juontaa lapsuuden rikkinäisyydestä.
Joo, olen ihastunut työkaveriin. Olemme molemmat varattuja ja perheellisiä. Eikä se edes ole kiinnostunut. Hyvin paheksuttavaa.. :/
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:37"]
Joo, olen ihastunut työkaveriin. Olemme molemmat varattuja ja perheellisiä. Eikä se edes ole kiinnostunut. Hyvin paheksuttavaa.. :/
[/quote]
samma här, paitsi etten tiedä olisiko sittenkin kiinnostunut. Salaa toivon, että pääsen mukaan seuraavalle ulkomaille kohdistuvalle työmatkalle :)
Poikaystävän veljestä haaveilen välillä
Kaikenlaisiin tyyppeihin. Varattuihin (olen itsekin varattu) ihastun helposti, sinkkuihin en niinkään helposti. Opettajiin ja esimiehiin ihastun myös helposti. Paheellisin ihastus on ehkä mieheni bestman.
En varsinaisesti ihastunut, mutta jostain syystä tunsin aikanaan jonkinasteista vetovoimaa autokoulun opettajaa kohtaan. Mies oli mielestäni ruma, vanha (n. 40), ja haisikin hieltä siinä viereisellä penkillä. Loistava huumorintaju ja kannustava opetus olivat kai tyypin ainoat plussat. En tajunnut itseäni yhtään. Mutta tosiaan mitään varsinaista ihastusta siitä ei tullut.
Tätä nykyä olen ihastunut Carl Haglundiin, mitä kukaan ei näytä ymmärtävän :(