Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella tukevat urheiluliivit isorintaiselle? Muu kuin Shock Absorber

Vierailija
29.08.2014 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Mistä löytyisi todella tukevat urheiluliivit, koko pitäisi olla n. 85DD tai E. Shock Absorberin valikoiman tiedän, nyt olisi etsinnässä joku muu jos sellainen vain löytyy. Pitää saada kaupoista pääkaupunkiseudulla. Haluan ehdottomasti sovittaa liivejä enkä jaksa palautusrumbaa, joten nettikaupat ei käy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintani ovat kokoa 85F shock absorbereissa ja en ole vielä löytänyt muilta merkeistä yhtä tukevia liivejä. Vinkkejä siis otetaan vastaan! Ongelma yleensä on se, että sovittamallakaan ei saa täydellistä käsitystä tukevuudesta tosi toimissa, siksi olen jumiutunut shock absorbereihin. 

Vierailija
2/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Shockeissa jokin vika? En osaa muita neuvoa, kun ne olen parhaiksi todennut. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä, jos olisi uutta väkeä palstalla. Ap

Vierailija
4/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne Shockit vaan on parhaat. Ostan aina liian tiukat ja kahden käyttökerran jälkeen ne on täydelliset.

Vierailija
5/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:09"]

Mulla ne Shockit vaan on parhaat. Ostan aina liian tiukat ja kahden käyttökerran jälkeen ne on täydelliset.

[/quote]

No ei ne silloin liian tiukat ole. Kyllä ne pitää olla todella napakat ostettaessa, kun vähän antaa periksi kuitenkin käytössä. Jos arpoo kahden koon välillä, niin se tiukempi kannattaa ottaa...

Vierailija
6/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä sa....tana saa eded päälle. Piti leikkoa valtava aukko. Ja en ole läski vaan 175/60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän