Löytyykö seuraa tälle illalle
Olen yksin kotona ja nautiskelen olutta, jostain syystä olisi huomattavasti mukavempaa harrastaa tätä seuran kanssa. Alueena Pirkanmaa eikä väliä onko mies taikka nainen, itse olen 37 vuotias hauska ja mukava mies.
Kommentit (25)
En yksilöi paikkakuntaa, mutta kavennetaan Etelä-Pirkanmaahan...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"]
Höh olet niin kaukana :( t. Nainen21
[/quote] Mikä on kaukana?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"]
[/quote] Mikä on kaukana?
[/quote]
Useampi sata kilometriä suuntaansa :/
meitsi budjailee koillis-pirkanmaal :/
Laita tähän osoite ja ilmoitus siitä että teillä on tänään bileet. Vielä jos ilmoittaa että tarjolla on ilmaista viinaa, niin kyllä sinne joku tulee.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"] Höh olet niin kaukana :( t. Nainen21 [/quote] Mikä on kaukana? [/quote] Useampi sata kilometriä suuntaansa :/
[/quote] No sepä on harmi homma, olisi ollut hauskaa tavata.
Pirkammaa ja Pirkammaa. Naiset Stadin yöhön meikeläistä treffaamaan. Antaa ton Pirkammaa äijän yksin kaljotella.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:05"]
Pirkammaa ja Pirkammaa. Naiset Stadin yöhön meikeläistä treffaamaan. Antaa ton Pirkammaa äijän yksin kaljotella.
[/quote]Mä oon parisuhteessa että ihan platonista kaljoittelu seuraa tässä etsitään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Mut no hätä. Hei mä en oo ja oon nuorempikin. Kaljaa osaan mäkin juoda ja olla mukava/hauska. Tarjoan myös naiselle juotavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:07"]
[/quote]Mä oon parisuhteessa että ihan platonista kaljoittelu seuraa tässä etsitään.
[/quote]
Joo eli aika turha. Miehen ja naisen ystävyys/seura lähinnä vitsi. Aikaa ja mielenkiintoa ei minulta ainakaan varatuille ole.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Mut no hätä. Hei mä en oo ja oon nuorempikin. Kaljaa osaan mäkin juoda ja olla mukava/hauska. Tarjoan myös naiselle juotavaa.
[/quote]
Ei tarviis ees tarjota, maksan mielelläni omat juomiseni ;D mutta miten paljon nuorempi? Stadiin astiko pitäis lähteä? T. Nainen21
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:07"]
[/quote]
Joo eli aika turha. Miehen ja naisen ystävyys/seura lähinnä vitsi. Aikaa ja mielenkiintoa ei minulta ainakaan varatuille ole.
[/quote]
Vitsi? Sulla ei sit vissiin ole mieskavereita.
Baaresisa varattuihin turha tuhlata aikaa tai rahaa. Sinkku sen pitää olla. Mitä sitä toisten ukkoja kestitsee ja joku toinen korjaa hedelmät.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"] Höh olet niin kaukana :( t. Nainen21 [/quote] Mut no hätä. Hei mä en oo ja oon nuorempikin. Kaljaa osaan mäkin juoda ja olla mukava/hauska. Tarjoan myös naiselle juotavaa. [/quote] Ei tarviis ees tarjota, maksan mielelläni omat juomiseni ;D mutta miten paljon nuorempi? Stadiin astiko pitäis lähteä? T. Nainen21
[/quote]
No joo suunilleen vuoden ja Stadiin, Stadiin. Missä päin budjailet?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:12"]
Baaresisa varattuihin turha tuhlata aikaa tai rahaa. Sinkku sen pitää olla. Mitä sitä toisten ukkoja kestitsee ja joku toinen korjaa hedelmät.
[/quote] Ei tässä mitään kestityksiä haeta vaan aivan puhtaasti keskustelu seuraa tylsää iltaa piristämään, aika ennakkoluuloista jos sinun mielestäsi varatut ja sinkut niin miehet kuin naisetkaan eivät voi olla ystäviä?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:07"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:05"] Pirkammaa ja Pirkammaa. Naiset Stadin yöhön meikeläistä treffaamaan. Antaa ton Pirkammaa äijän yksin kaljotella. [/quote]Mä oon parisuhteessa että ihan platonista kaljoittelu seuraa tässä etsitään. [/quote] Joo eli aika turha. Miehen ja naisen ystävyys/seura lähinnä vitsi. Aikaa ja mielenkiintoa ei minulta ainakaan varatuille ole. [/quote] Vitsi? Sulla ei sit vissiin ole mieskavereita.
[/quote]
No tietenkin on. Mieskaverit vähän eri juttu.
Turhan pitkä matka stadiin, jos nyt lähtis niin olisin perillä vasta reippaasti yli puolenyön :D taidan tyytyä kotikaupungin tarjontaan. T. Nainen21
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:22"]
Turhan pitkä matka stadiin, jos nyt lähtis niin olisin perillä vasta reippaasti yli puolenyön :D taidan tyytyä kotikaupungin tarjontaan. T. Nainen21
[/quote] Happy hunting... ;)
t:ap