Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kummia käsityksiä seksikkyydestä

Vierailija
29.08.2014 |

Palstan perusteella moni nainen tuntuu luulevan, että pitkät hiukset, korkkarit ja kyykkypersekuvat - pojan perse ilman lantiota - olisivat erityisen seksikkäitä. Suuri osa miehistä ei ajattele näin. Miehet eivät myöskään arvosta erityisemmin hajuvesipilven keskellä kulkevia leidejä, vaan miettivät lähinnä, mitä nainen peittää. Onnea, jos itse näistä asioista pidätte ja miehenne jaksaa saman maun, mutta on paljon, paljon miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belfielle nyt runkkaa ehkä joku 14-vuotias. Entisaikojen Anttilan alusvaatekuvien vastine.

Vierailija
2/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt sitten ap, mikä sun mielestä on seksikästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajuvesiä, pidän pitkiä hiuksia ja korkkareita ihan sen takia, että pidän niistä itse. Miehiä on aina ollut yhtä vähän (siis ei lainkaan), mutta sille ei voi nyt mitään.

Vierailija
4/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään minulta kysytään, seksikästä on hymy, huumorintaju, valmiiden repliikkien ja puheenaiheiden unohtaminen ja jonkinlainen jännittävä intensiteetti, kun ihminen onkin läsnä koko persoonallaan; sängyssä runsas koskettelu ennen, aikana ja jälkeen seksin, hyvä kommunikaatio kuten estottomuus omien toiveiden ja ei-toimivien juttujen julkituomisessa tilanteen mukaan. Mutta tämä on vain yksi mielipide. Aloituksessa on paljon isompi otanta. - Ap

Vierailija
5/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:59"]

Jos pelkästään minulta kysytään, seksikästä on hymy, huumorintaju, valmiiden repliikkien ja puheenaiheiden unohtaminen ja jonkinlainen jännittävä intensiteetti, kun ihminen onkin läsnä koko persoonallaan; sängyssä runsas koskettelu ennen, aikana ja jälkeen seksin, hyvä kommunikaatio kuten estottomuus omien toiveiden ja ei-toimivien juttujen julkituomisessa tilanteen mukaan. Mutta tämä on vain yksi mielipide. Aloituksessa on paljon isompi otanta. - Ap

[/quote]

Ja sun 'otannan' koko on mikä? :D

Lisäyksenä, ei ole tullut mieleen se, että osa naisista pukeutuu ja laittautuu siten, mistä itse eniten pitää. Mä en osta 80e hajuvettä sen takia, että luulisin sen avulla olevani seksikkäämpi, voi luoja.

Vierailija
6/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettet vielä maininnut leggareita. Mun lempivaate!

Vierailija
7/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otannan koko on vaikkapa 30 vuotta miesporukoissa ja viime aikoina kun ukot ovat toisella kierroksella, naisista on puhuttu niin perkeleesti, hyvä kun ei muusta puhutakaan. On tullut mieleen, että naiset meikkaavat vain itseään varten, kerron vain, mitä tiedän ja olen kuullut. Turhaa vetää hernettä nenään. 30+ mies noin yleensä tuskin tietää, mitkä ovat leggarit. -AP

Vierailija
8/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitävittua. Pitkät hiukset ja korkkarit on seksikkäitä. 

Persekuvat on vähän kaksipiippuinen juttu. Ne on seksikkäitä jos nyt perseensä esittelijä sattuu olemaan seksikäs, mutta samalla tulee hiukan myötähäpeä sen naisen puolesta. 

Vierailija
9/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen viisikymppisen yritysjohtajan, joka seurustelee, salassa tietysti, 18-vuotiaan tytön kanssa. Tyttö on miehen alaisen tytär. 18-vuotias on joutunut muuttamaan lookkinsa siihen suuntaan, mikä oli viisikymppisen nuoruusvuosina kuumaa kamaa. Kampaus sentään on tätä päivää.

Vierailija
10/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kyykkypersekuva?

Korkokengät ja pitkät hiukset näyttää usein ihan hyvältä mun mielestä. On ne mun mielestä seksikkäämpiä kuin lättätennarit ja kananperse, jos siis ulkonäöstä puhutaan. Ap:n kuvaukset onkin osin vähän ristiriitaisia ja tulee vaikutelma, että ap:lle ulkoinen olemus ei merkkaa seksikkyydessä ollenkaan. En tarkoita, että pitäisi olla joku barbi ollakseen seksikäs, mutta harvemmin pitkät hiukset ja korkkarit mitenkään varsinaisesti epäseksikkäitäkään on.

Vierailija
11/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenaajien tyttöjen treenattupeppu ei pelasta tilannetta, jos heillä ei ole kapea uuma ja leveä lantio. Treenattu naisvartalo, joka muistuttaa teinipojan vartaloa, ei kiihota kuin piilohomoa.

Vierailija
12/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ap:n kuvaukset onkin osin vähän ristiriitaisia ja tulee vaikutelma, että ap:lle ulkoinen olemus ei merkkaa seksikkyydessä ollenkaan

Jos nyt vielä vastaan omastapuolestani: pitkä tukka on ok, lyhyt tukka on ok - värin puolesta aivan sama. Korkkarit on ihan jees, saappaat on aina erittäin jees, mutta nainen, joka ei osaa kävellä korkkareilla on aina turn-off. Pitkä tai lyhyt nainen - aivan sama, mutta jos nainen on minun perääni vain siksi, että olen melkein kaksimetrinen, se on turn-off. Naisen pylly on paras silloin kun se on sylissäni tai kasvojeni edessä. Minun omat henkilökohtaiset mieltymykset eivät olleet aloitukseni pointti, vaan se, että niin moni on varma, että "perinteinen", AV:llakin niin usein huomiota saava malli ei ole - lähellekään - se autuaaksi tekevä juttu, muiden kustannuksella. - Ap

Vierailija
13/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on se ja sama, mitä miehet miettii. Ei kiinnosta. En elä miehiä varten.

mulla on pitkä tukka ja pukeudun oman mieleni mukaan. Meikkaan liikaa ja olen mauton. Mutta kun viihdyn itsessäni, ei paljon puristele miesten ajatukset, niiden puute tai mikään muukaan miehissä.

Naisen tehtävä ei ole miellyttää miehiÄ. 

Vierailija
14/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäselvä tuo viestisi on edelleen. Kuvailet toisaalta ulkoisia asioita, jotka otantasi mukaan eivät suuren osan miehistä mielestä ole seksikkäitä, mutta et kuvaile ulkoisia asioita jotka sitten ovat seksikkäitä. Kerrot kyllä ei-ulkoisia asioita, jotka sinun mielestäsi ovat seksikkäitä. Jäi epäselväksi, että jos suuren osan mielestä korkkarit ja pitkät hiukset ei ole seksikkäitä, niin mikä toisaalta on -suuren osan mielestä?

Vierailija
15/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sikäli mahtavaa asua ja elää, että täällä saan näyttää naisena ihan, miltä lystään. Saan pukeutua täysin oman mieleni mukaisesti, olla minkämuotoinen tahdon, meikata, olla meikkaamatta.

Ei kiinnosta miesten toiveet. Olen seksikäs ihan just niin kummallisella tavalla kuin tahdon. 

Vierailija
16/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi, että jos suuren osan mielestä korkkarit ja pitkät hiukset ei ole seksikkäitä, niin mikä toisaalta on -suuren osan mielestä?

Ööö, kaikki muu? Tarkoitus oli kertoa, että on hyvin paljon miehiä, joihin nämä eräällä tavalla perinteiset naisellisuuden ja seksuaalisuuden osoitukset eivät toimi, eivät tee mitään vaikutusta, saavat ehkä monet ajattelemaan, että miksi näin. Yritin olla diskreetti, mutta ehkä en siinä onnistunut. En halunnut haastaa riitaa paitsi ehkä vähän näpäyttää niitä, jotka niin monessa tilanteessa jaksavat kehua kuinka pitkät hiukset ovat naisen kruunu ja arvostella kaikkia muita. -Ap

Vierailija
17/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ulkoiset seikat ovat ap:n ja lähes kaikkien muidenkin miesten mielestä seksikkäitä? Jos pitkät hiukset, korkkarit ja huoliteltu ulkonäkö ovat kaikki miinusta, niin MIKÄ siis on seksikästä? Kuten kirjoitit; kerro meille nyt "suurimman osan miehistä" kanta, kiitos :)  Itse en osaa lokeroida miehiä tuolla tavalla.

Tämä juttu on niin mielenkiintoinen, että meille naisille saattaa aueta ihan uusia ulottuvuuksia näillä paljastuksilla!! 

Vierailija
18/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla diskreetti eli hienostunut, älä kommentoi naisten ulkonäköä. Elämme vuotta 2014.

Vierailija
19/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus, koska käsittääkseni suomalaiset naiset ajattelevat seksikkyyden tarkoittavan pääasiassa puhkivärjättyjä, lyhyitä, pystyyn geelillä väännettyjä hiuksia, pitkiä TEKOkynsiä, ultrakireitä trikooriepuvaatteita, tupakkaa huulessa, tatuointeja, rajua meikkiä ja uutuutena hirvittäviä tekoripsiä. Tuossahan on nimittäin suomalainen perusaikuinen nainen vuosimallia 2014. Vai pitäisikö sanoa perussuomalainen aikuinen nainen ;D

Vierailija
20/46 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kuka nyt haluaa olla "seksikäs"? Mikä ihmeen arvo "seksikkyydellä" on, että se olisi jotenkin tavoiteltavaa?

Sama koskee sekä miehiä että naisia, ja muitakin siltä väliltä.

EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän