Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS-ilta: Mitä sanoo vanhempainrahojen jakautumisesta?

Vierailija
29.08.2014 |

Eli otsikossa jo kysymys. Kiitos, jos joku viitsii vastata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:19"]

Hah,hah... On se kiva, kun itse on ihan hiukan lähäriä enemmän kouluttautunut, niin sitten voi luulla kaikkia tuntemattomia lähäreiksi, että kokisi itse olevansa koulutettu ihminen. Hehe. Ihan ylempi korkeakoulututkinto löytyy ja hyvä vakivirka Helsingissä.

[/quote]

Häh? Kyllähän tuossa jutussa sanottiin selvästi, että haastateltu nainen on lähihoitaja. Ei mulla ole aavistustakaan ap:n koulutuksesta, kerroin vain mitä jutussa sanottiin.

Vierailija
2/5 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko muka oikeasti kyse jostain lähihoitajan haastattelusta? Hesari mainoisti artikkeliaan: lue vanhempainrahojen jakautumisesta. Jos tosiaan joku pelkkä yksilöhaastattelu, niin aika klikinkalastelua tyhjästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku lähäri itkee kun saa niin vähän rahaa. Kouluttautuisi ja hankkisi paremmin palkatun työn niin rahaakin tulisi enemmän.

Vierailija
4/5 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,hah... On se kiva, kun itse on ihan hiukan lähäriä enemmän kouluttautunut, niin sitten voi luulla kaikkia tuntemattomia lähäreiksi, että kokisi itse olevansa koulutettu ihminen. Hehe. Ihan ylempi korkeakoulututkinto löytyy ja hyvä vakivirka Helsingissä.

Vierailija
5/5 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa vertailtiin kyllä. Pointtina oli, että naiset saa tilastollisesti paljon vähemmän rahaa Kelalta. Mikä ei yllätä, koska vanhempainrahan suuruus määräytyy tulojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä