Minkä näköinen on söpö nainen?
Jos ensisijaisesti kuvaillaan söpöksi, niin mitä se pitää sisällään?
Kommentit (17)
Tytömäinen, herttainen, empaattisen ja ystävällisen ehkä kiltin oloinen
Onko antaa esimerkkiä julkisuuden naisista, näyttelijöistä tai malleista esim.?
ap
Lyhyt, pehmeämuotoinen, vaalea, nöpönenä, isot siniset silmät. Vähän kuin pörröinen kissanpentu.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:33"]
Onko antaa esimerkkiä julkisuuden naisista, näyttelijöistä tai malleista esim.?
ap
[/quote]
Michelle Williams. Mallit ei voi olla olla söpöjä. Liian laihojakin
Koko Suomi leipoo ohjelmasta se Emma. Todella söpö kaunotar.
Hayden Panettiere, Britney Spears nuorempana
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:33"]
Lyhyt, pehmeämuotoinen, vaalea, nöpönenä, isot siniset silmät. Vähän kuin pörröinen kissanpentu.
[/quote]
...Siis Krista Kiurun näkönen...
Sellaiset pupujussin näköiset niin kuin Janica Kortman.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:44"]
Sellaiset pupujussin näköiset niin kuin Janica Kortman.
[/quote]
Oho. Olipas söpön näkönen. Mistä lie löysitkään tuon.
Minua on sanottu useaan kertaan söpöksi eri ihmisten sanomina (sekä miehet että naiset). Tulee vähän typerä olo, sillä tuntuu siltä, että näytän joltain nuorelta neitokaiselta, vaikka ikää on jo yli 40v. Ei oteta vakavasti työelämässäkään välttämättä, kun on sellainen söpö olemus. Tarkoittavat varmaankin ihan myönteistä, toki. Kerran mainitsin tästä 20v vanhemmalle työtoverille ja hän naureskeli, että kyllä aika korjaa tuon asian. Totta.
Joku kuvailikin ihan kuin minun ulkonäköäni tuossa ylempänä. Siniset silmät, vaalea jne. Osui :)
Söpöys viittaa mielestäni enemmän oletettuihin luonteenpiirteisiin. Söpöksi voidaan kutsua vaarattomalta ja puolustuskyvyttömältä vaikuttavaa naista.
Minusta söpön kuuluu olla alle 170 cm pitkä.
Samassa rapussa asuu älyttömän söpö 25v nainen! Kauniiksi häntä en oikeastaan voisi kutsua, kasvonpiirteet ovat niin lapsenomaiset. Mutta hän on todella lyhyt, isot ruskeat silmät, luonnostaan vaaleat hiukset ja olemukseltaan todella ystävällinen enkä ole nähnyt häntä kertaakaan vihaisena, oikea auringonpaiste vaikka olisi kuinka huono päivä. Olen kehunutkin häntä monenmonesta asiasta, hän jaksaa aina hymyillä ja auttaa mm. painavien ruokakassien kantamisessa. Hänen äänensäkin on suloinen, vähän samankaltainen kuin jonkun lastenohjelman ääninäyttelijän.
Luulen, että aika tyttömäisen olemuksen. Ja mahdollisesti söpöksi mielletään ihminen, joka on persoonallisemman näköinen kuin ns. "klassinen kaunotar".