Jos sinulle sanotaan, että "Näytät kauniilta"
Niin mitä vastaat?
Kehutko esim. takaisin, että kiitos niin sinäkin vaikka toinen ei näyttäisikään kauniilta?
Kommentit (13)
Hämmentyneenä varmaan kiittäisin kehusta. Jos kehuja on kaunis, kerron että hänkin näyttää todella kauniilta :)
Kysyn tätä siksi kun minulle on aina vastattu että kiitos, niin sinäkin. En kuitenkaan pidä itseäni kauniina :(
Ap
aiemmin menin puihin, kiemurtelin ja yritin ohittaa asian jotenkin, ikään kuin en olisi kuullut mitään, tai totesin jotain että no en kai nyt ja vaihdoin aihetta. Nyt nolottaa tuollainen, nykyään sanoisin vain kiitos.
En välttämättä kehu takaisin, en automaattisesti, mutta tilanteesta ja kehujasta riippuen jotain positiivista voisin sanoa. Mutta ainkin yritän nykyään näyttää, että kehu on otettu kiitollisena vastaan!
Hämmennyn, punastun ja ujona soperran "kiitos". Myöhemmin sanon vastavuoroisesti jotain ihanaa kehujasta. En halua sanoa sitä heti perään. Muuten siitä tulee fiilis, että sanoo vaan kohteliaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]
Kysyn tätä siksi kun minulle on aina vastattu että kiitos, niin sinäkin. En kuitenkaan pidä itseäni kauniina :(
Ap
[/quote]
En minäkään ole kaunis, mutta silti sitä kuulee.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]
Ap
[/quote]
En minäkään ole kaunis, mutta silti sitä kuulee.
[/quote]
Itse kehun aina vilpittömästi. Jos kehun sinua niin olet mielestäni upea.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]Kysyn tätä siksi kun minulle on aina vastattu että kiitos, niin sinäkin. En kuitenkaan pidä itseäni kauniina :(
Ap
[/quote]
Minä löydän jotain kaunista lähes joka ihmisestä. Siksi voin kehua toisia vilpittömästi.
"Kiitos."
Ajattelen, että kehujalla on valtavirrasta poikkeava käsitys kauneudesta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]Kysyn tätä siksi kun minulle on aina vastattu että kiitos, niin sinäkin. En kuitenkaan pidä itseäni kauniina :( Ap [/quote] Minä löydän jotain kaunista lähes joka ihmisestä. Siksi voin kehua toisia vilpittömästi.
[/quote]
Niin minäkin.
Ap
Kiitän. En muuta. Tosin ihan hypoteettinen tilanne mutta silti.