Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos nämä tulevat 12v synttärit on viimeiset mitä

Vierailija
29.08.2014 |

järkkään lapselle? Siis kummit ja mummit olen taas kutsunut kuten joka vuosi ja nyt paloi pinna tuohon poikaan kun se on niin kiittämätön eikä tunnu olevan juhlilla edes väliä:/ Eiks tähän ikään voisi jo lopetellakin, voivathan nuo kummit käydä muutenkin kyläilemässä. Sitä sanoin pojalle että turha on sitten odottaa kummeilta enää jatkossa lahjaa jos ei juhliakaan ole! Sekin oli pojan mielestä ok kun uskoo saavansa multa kuitenkin lahjan ja varmaan saakin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Rankaisetko lasta sun kasvatuksen tuloksista?

Vierailija
2/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin sukulaiset kutsutaan kahville aina lasten syntymäpäivänä. VIimeksi kun oltiin lasten serkun synttäreillä, ei sitä teinipoikasankaria tainnut siellä näkyä lainkaan. Harvoin sitä tulee kahviteltua, joten ihan kiva oli silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:42"]

Ei ole ok. Rankaisetko lasta sun kasvatuksen tuloksista?

[/quote] Miksi ei ole ok jos ei lasta kiinnosta?

Vierailija
4/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tuon ikäiselle jo noloa, kun mummit ja kummit ja mammat tulee lässyttämään synttäreille. Meillä ei ole aikuisia kutsuttu lapsien synttäreille, kuin ihan pienenä. Sitten kaverisynttärit 10 vuotiaaksi ja sen jälkeen ovat viettäneet synttärit parhaan kaverin kanssa leffassa ja syömässä tms.

Vierailija
5/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin isoille yleensä enää mitään sukulaissynttäreitä järjestetä! Viet pojan ja muutaman parhaan kaverinsa pizzaan ja leffalle, niin synttärit on siinä ja kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
6/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet vastuussa kuinka lapso suhtautuu. Meillä juuri 14 vuotias istui kahvipöydässä ja seurusteli muiden mukana. Ei puhettakaan, että olis muualla. Ei mikään supliikki poika, mutta lapsi selkeesti nauttii saamastaan suvun huomiosta.
Kaverisynttäreillä tekivät pitsaa ja pelasivat carcassonnea. Poika itse ideoi ja oli mukana toteutuksessa.
Mä oon silleen hirviöäiti, etten ole koskaan suostunut tekemään yksin mitään, vaan vaadin osallistumaan pienestä pitäen.
Jos ei lasta kiinnosta, niin en mäkään näkis vaivaa.

Vierailija
7/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:49"]Ei noin isoille yleensä enää mitään sukulaissynttäreitä järjestetä! Viet pojan ja muutaman parhaan kaverinsa pizzaan ja leffalle, niin synttärit on siinä ja kaikki on tyytyväisiä.
[/quote] sorry, väärä peukku. Todellakin mummot ja mammat käy kaikilla synttäreillä. Jopa mullakin! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi