Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliseksuaalinen ?

Vierailija
29.08.2014 |

Vaimo haluaa / omien sanojen mukaan tarvitsee seksiä päivittäin. Jos itse en jaksa aina niin hän tyydyttää itsensä vieressäni sängyllä sormin ja sauvalla. Välillä ottaa kaluni käteensä kokeillen sen kovuutta. Jos erektioni on kova niin hän istuu siihen ja ns. ratsastaa itseään hyväillen orgasmiin asti. Vaimo joskus kysynyt tunnenko itseni hyväksi käytetyksi johon olen vastannut että en tietenkään vaan tyytyväiseksi ja tyydytetyksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sä olet onnekas! Oi kun mun vaimo olis tollainen!

Vierailija
2/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täälläkin alkaa yliseksuaalista naista ahdistamaan :) tekee mieli joka päivä, ainakin kerran vaimolta ja kaksi kertaa itseltä... minkä ikäinen vaimosi on? veikkaan että 34v tai siitä ylös päin... itellä kauhee panetus koko ajan, kaipaan myös miestä vaikka lesbosuhteen seksi onkin taivaallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:04"]

Vaimo haluaa / omien sanojen mukaan tarvitsee seksiä päivittäin. Jos itse en jaksa aina niin hän tyydyttää itsensä vieressäni sängyllä sormin ja sauvalla. Välillä ottaa kaluni käteensä kokeillen sen kovuutta. Jos erektioni on kova niin hän istuu siihen ja ns. ratsastaa itseään hyväillen orgasmiin asti. Vaimo joskus kysynyt tunnenko itseni hyväksi käytetyksi johon olen vastannut että en tietenkään vaan tyytyväiseksi ja tyydytetyksi.

[/quote]

vatuttaa kun teillä tommoset vaimot jotka jaksaa 5v jälkeenkin. meillä nukkuu töist' tulless ja mää teen hommat. muutenkaa häntä huvita kun vaihteelliset alkoi.

Vierailija
4/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtovirta on parempi mitä tasavirta..

joku tuossa syksyn pimeydessä saa mielen nousemaan ja aamusin munatkin.

olisin valmis pitempiinki matkoihin asian vuoksi.

Vierailija
5/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein virallinen diagnoosi minullekin, nainen seksuaaliterapeutti ja suhdetta 5v.   Yliseksuaalinen kuulema siksi että ei noin pitkässä suhteessa enää saa päivittäin haluta ja ikääkin liikaa. Vieraissa kävi kuitenkin, joten suhde loppui. 

Vierailija
6/7 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:35"]

kyllä täälläkin alkaa yliseksuaalista naista ahdistamaan :) tekee mieli joka päivä, ainakin kerran vaimolta ja kaksi kertaa itseltä... minkä ikäinen vaimosi on? veikkaan että 34v tai siitä ylös päin... itellä kauhee panetus koko ajan, kaipaan myös miestä vaikka lesbosuhteen seksi onkin taivaallista.

[/quote]

Juu Vaimo on 45v. Hän on ollut ns. yliseksuaalinen jo varmaan liki 10v. Yhdessä ollaan oltu 28v. Eli ihan nuorista lähtien.

Vierailija
7/7 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että joka päivä haluaminen on normaalia? Jos seksistä saa tyydytyksen.