Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan tilannut Tv-shopista Slim n Lift farkkuja? Ovatko

Vierailija
29.08.2014 |

imartelevat malliltaan eli kannattaako tilata? Mainoksessa vaikuttavat ihanilta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ne kokoa S-M ja on kyllä ihanan pehmeät ja kevyet.

Sääret näyttää niissä hyviltä mutta ei niitä kyllä voi pitää muuta kuin pitkän puseron tai tunikan ym. kanssa.

Selkeästi siis ovat leggarit eikä farkut.

Vierailija
2/13 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin teinitytär luuli että mulla oli uudet farkut jalassa kun näki ne ekan kerran mun päällä.

Ja oli siis takapuolen peittävä toppi yläosana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viikko sitten. Toivottavasti hyvät. Niissä on vain niin kova kysyntä tällä hetkellä, että toimitusaika n. 5 vk

Vierailija
4/13 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääset kun ostat muotoilevat sukkikset ja siihen päälle leggarit/jeggarit vai mitä ne nyt on.

Vierailija
5/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saa palauttaa jos on avannut vaan yhden pussin. Mulle tulivat just ja kokeilin yksiä, ihanan tuntuiset ovat kyllä päällä ja pitää vähän pidempää yläosaa olla.. En vielä osaa sanoa pidänkö ne. Myös käsinpesu 30 astetta.. Olen kokoa 46, joten jalat kyllä näyttää aika tukeilta.

Vierailija
6/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan järkyttävän rumat mainoksen perusteella. :D Etenkin ne "muodikkaat revityt".

Eli en ole tilannut. Halusin vaan tulla dissaamaan kyseisiä kalsareita. Ei muuta.

Vierailija
7/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:03"]Ne on ihan järkyttävän rumat mainoksen perusteella. :D Etenkin ne "muodikkaat revityt".

Eli en ole tilannut. Halusin vaan tulla dissaamaan kyseisiä kalsareita. Ei muuta.
[/quote] Näinpä. Ja muutenkin noloa, että nämä samat henkilöt haukkuvat esim. Freddyjä mutta itse käyttävät tälläisiä "huijaushousuja" :D

Vierailija
8/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheat! Kaveri jolla pitkät ja suht hoikat jalat näyttää aivan kauhean leveäperseiseltä noissa. Meinasin tukehtua nauruuni kun yritin olla pokkana kin esitteli näitä kalsareitaan.

Ja kyllä, sanoin myös rehellisen mielipiteeni hänelle. Oli samaa mieltä.

Vierailija
9/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:03"]Ne on ihan järkyttävän rumat mainoksen perusteella. :D Etenkin ne "muodikkaat revityt". Eli en ole tilannut. Halusin vaan tulla dissaamaan kyseisiä kalsareita. Ei muuta. [/quote] Näinpä. Ja muutenkin noloa, että nämä samat henkilöt haukkuvat esim. Freddyjä mutta itse käyttävät tälläisiä "huijaushousuja" :D

[/quote]

Mistäköhän revit ton että muka ois samat henkilöt kyseessä. Vedä Freddyt ja Tv-shopkalsarit päähäs sinä Tauski-patja.

Vierailija
10/13 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin noita housuja kanssa, mutta.. minkä kokosia ne housut oikein on? Oli vähän hämärä koko-opas. :D Mitä kokoo esim. s-m vastaa? :)

Vierailija
11/13 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei legginsseihin voi laittaa sitä nappi-taskut-"vetskari" painatuskuvaa alrmmaksi niin niitä voisi käyttää lyhyemmänkin paidan kanssa. Ei ne kuvat siellä navan korkeudella mitään auta...

Vierailija
12/13 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heppoiset nämä ovat hintaansa nähden! Mulla on kokoa S. Eivät mielestäni muotoile lainkaan, mutta ovat kyllä mukavat jalassa, niinkuin mitkä tahansa legginsit.. Pinta helposti nyppyyntyvä, kun mulla oli nilkkurit kerran jalassa näiden kanssa niin heti leggarin nilkat nypyillä ja nuhjaantuneet. Olen joskus ostanut Kappahlista muotoilevat farkut, joista tykkäsin ja jotenkin menin lankaan ja tilasin nämä. Palauttaa en voinut, koska pakettia ei olisi saanut avata! Ihan turhaa siis luvata 30 päivän palautusoikeus, jos ei voi edes kokeilla. :( Kalliit legginsit.

Vierailija
13/13 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset legginsit/trikoot on.ei tod farkkujen veroiset.ei kannata tilata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi