Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kantoliinassa pitää kasvot menosuuntaan!?

28.08.2006 |

Siinäpä se tulikin, eli kaikissa ohjeissa mitä olen löytänyt, vauva näyttää aina olevan kasvot kantajaan päin, voiko pitää menosuuntaan? Ja jos, niin minkä ikäistä? Ja millä sidonnalla? Kiitos jos löytyy joku asiantuntija!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää. sidontaa on pikkasen hankala neuvoa tässä. Mutta mun kantoliinassa se on ainakin ihan sama sidonta kun siinä kasvot kantajaan päinkin. Mut mun kantoliina on se alkuperäinen austraaliasta...en tiedä voiko kaikilla tehdä samanlailla. osaavat neuvoa ainakin bebesin liikkeessä (sijaitsee helsingissä)

Vierailija
2/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen selän on oltava pyöreä, monasti näkee ihmisten kantavan lapsiaan väärin liinassa kasvot menosuuntaan. Kysäise asiantuntijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Katsohan seuraava linkki, siellä jotain vinkkejä ja tietoa!

http://www.kantoliinakanava.fi/faq/eteenpain.php

t annelie

Vierailija
4/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä pohtinut samaa.. Tosin aikaista vielä, koska vauvelimme vasta 1kk eikä ole vielä valmis siihen. - Siitä on meinaan oikein suosituskin minkäikäinen vauveli on valmis käsittelemään sitä kaikkea informaatiota, mitä silmiin sattuu ja käsittelemään sen ilman helppoa katsekontaktia kantajan kasvoihin tms. Ja hitsiläinen, kun just sen olennaisen tiedon olen unohtanut enkä ole sitä vielä kerinnyt mistään löytämään.

Taisi se olla jossain puolen vuoden paikkeilla, tai korkeintaan kuukauden, kaksi aiemmin?! Viksummat kertokoot..!

- Tiina -

Vierailija
5/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi hyvä syy lukea koko ketju parin ensimmäisen vastauksen sijaan, on, että jos vaikka joku viksumpi olisi jo oikean vastauksen/linkin kerinnyt laittamaan. Eli kantoliinakanavan sivuilta löytyi tieto 4kk ikäisestä ylöspäin..

- Tiina -