mikä on erikoisin paikka mistä olet löytänyt laittamasi tavaran yms.?
Itse löysin tänään eilen laittamani juustopaketin kissanruokakaapista :D
Kommentit (23)
Mun piti heittää tyhjä keksipaketti takkaan, heitinkin sinne hiusharjani.
Kerran etsin lenkkimakkarapakettia...löytyi astianpesukoneesta!
Siellä oli muutama kuppi ja lautanen, lämmennyt oli huoneilmassa, mutta syötiin kun vihdoin löytyi.
Mä heräsin yksi aamu enkä löytänyt silmälasejani mistään. Mies alkoi etsimään niitä, koska itse olen sokea kuin lepakko ilman rillejä. Lopulta päätettiin lähteä äidilleni, jolla oli vielä tallessa mun ikivanhat silmälasit. Olisi ne varmaan tyhjää paremmat. Ennen lähtöä päätin syödä voileivän ja avasin jääkaapin ottaakseni sieltä juuston. Ja siellä jääkaapissa mun rillini nököttivät sievästi kananmunarasian vieressä :D En vieläkään tajua miten ne sinne olivat joutuneet. En ollut ollut ees kännissä edellisenä iltana nukkumaan käydessäni.
Joskus ostin kaupasta laastareita ja myöhemmin huomasin laittaneeni ne jääkaappiin.
Erikoisinta on kyllä kun joskus lopulta löydän esineen sen omalta paikalta. Viimeksi taisin pääsiäisen aikaan löytää hiustenkuivaajan siitä laatikosta missä olen sitä säilyttänyt.
Silmälasit ravintolaillan jälkeen sokeripaketista. Löytymiseen meni useampi päivä.
Voipaketin leipälaatikosta ja paahtoleipäpussin jääkaapista :)
Kännykkä kahvinkeittimen päältä, enkä siis yleensä kuljeta kännykkää keittiöön. Kaukosäädin vessasta ja juomalasi jääkaapista.
Tomaatit (2kpl pussissa) pakastimeen. Kun löysin ne, olivat jo jäätyneet ja kolisivat toisiaan vasten kuin biljardipallot. Enpä sitten laittanut tomaatteja salaattiin...
Äitini oli laittanut lompakkonsa roskapussiin (ja vienyt pussin jo ulkoroskikseen). Löytyi lopulta tuntien jälkeen, kun käytiin äidin kanssa KAIKKI läpi, mitä hän oli sinä aamuna tehnyt. Onneksi ei ollut roska-autopäivä! :)
En yhtenä aamuna löytänyt kännykkääni. Vein lapset autolla päiväkotiin ja ajoin sen jälkeen lähimmälle bensa-asemalle tankkaamaan. Tankatessa huomasin, että kännykkäni omi auton katolla. Olin sen sinne laittanut, kun edeltävänä iltapäivänä autoin lapsia pois autosta.
Kännykkä oli hieman kostea, mutta ihan toimintakunnossa.
Kaverini tuli moikkaamaan mua taloni eteen pihalle. Hetken aikaa juttelimme ja kaverini kertoi, että on hukannut eilisen baari-illan aikana pankkikorttinsa ja puhui, että pitäisi soittaa ja sulkea se. Oli koko päivän etsinyt korttiaan, ei löytynyt mistään. Kutsuin kaverin sisälle kahville ja sitten kun hän oli lähdössä ja meni laittamaan kenkiä jalkaan, niin huomasi että kortti oli kengässä. :D Ei mitään hajua, että miten se sinne oli joutunut. Onneksi ei kerennyt vielä sulkea korttia. :D Kyllä nauratti.
Terveyssidepaketti pakastimesta. Alapääni sai varmaan jonkin sortin hypotermian.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:08"]Mun piti heittää tyhjä keksipaketti takkaan, heitinkin sinne hiusharjani.
[/quote]
Takka on vaarallinen, minulla meni sinne edellinen puhelin kun toisessa kädessä halko ja toisessa puhelin. Hups!
Kananmunat pakastimesta. Toisen kerran jäätelöpaketin kuivatarvikekaapista. Onneksi jäätelö oli muovirasiassa eikä ollut lurahtanut kaapin pohjalle.
Itse olen laittanut jäätelöpaketin kuivauskaapin. Siskoni ystävä laittoi käsilaukkuunsa arkkupakastimeen,( sitä etsittiin kauan) ja tekemänsä kakun uunin sijasta jääkaappiin.
Kännykkäni löytyi tänään pitkän ja tuskallisen etsintäoperaation seurauksena vintiltä, miehen kumpparin sisästä. ;D
(flashback: vein aamulla miehen vanhat kumpparit jo nyt vintille talvisäilöön, kännykkä oli kädessäni, mutta ensaanut luukkua auki, joten tipautin puhelimen kumppariin. ;))
kylläpä sai etsiä, kolme piiitkää tuntia, äänettömälläkin ketale vielä oli.
Telkkarin kaukosäädin jääkaapista... =D
Kissan pakastimesta. :D otin jotain pakastimesta ja kissa oli hypänny sinne enkä huomannu ennenku alko kuulumaa vaimeaa maukumista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:09"]
Telkkarin kaukosäädin jääkaapista... =D
[/quote]
:D entisen työpaikan varastomies oli railakkaan baarireissun jälkeisenä päivänä löytäny kans kaukosäätimen jääkaapista.....voideltuna!!! XD
Kirja löytyi jääkaapista.