Otsikko, jonka tahtoisit nähdä huomisessa lehdessä?
Kommentit (114)
Lapsilisien yh-korotus poistetaan. Myös lapsilisien maksu rahana ydinperheiden ulkopuolelle lopetetaan.
Putin vetää joukkonsa Ukrainasta- vastapalkatun erityisneuvonantajansa Martti Ahtisaaren aloitteesta
Vasemmistoliiton sateenkaari ei loista kauniissa väreissä vaan on musta ja tihkuu verta
Perussuomalaiset kriisissä - pimeä perskauppakartelli paljastui.
Vanhojen ok-talojen myyntiluvut lähtivät hurjaan kasvuun. Hinnat kohonneet pilviin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:59"]Sienisadosta odotetaan hyvää
[/quote]
Sienisatohan on aivan loistava. Olen kerännyt 50 litraan kanttiksia. Seuraavaksi suppikset. Ohis.
Uudesta hallituksesta odotetaan tumman sinistä
Toimiva laihdutus lääke vihdoin keksitty, viikossa -15kg! Siwassa pins kortilla 10€
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:59"]Sienisadosta odotetaan hyvää [/quote] Sienisatohan on aivan loistava. Olen kerännyt 50 litraan kanttiksia. Seuraavaksi suppikset. Ohis.
[/quote] Oi sinä onnekas. Itse odotan, että jos edes yhden litran kantarelleja sais. :)
Kansalaispalkka toteutui loistavasti: nyt kaikkien kannattaa käydä töissä. Opiskelijat, eläkeläiset, kotiäidit ja lomautetut kiittävät.
Onko eduskunta kriisissä? Vasemmistoliittoa kohtaan esitetään epäluottamuslausetta! Arhinmäeltä odotetaan tiedotusta.
Kissat pelastivat palomiehen puusta!
Arhinmäki jättää Vasemmistoliiton: En johda pedaripuoluetta
Vihdoinkin rauha Venäjän ja Ukrainan välillä. Putin nöyrtyi anteeksipyyntöön.
Ulkoministeriö: Katainen on paennut, epäillään maanpetoksesta. Kokoomus pimitti asiaa kuukausikaupalla.
Kaikki syövät parantava lääke nyt ilmainen
Hallitus ratkaisi nuorisotyöttömyyden: Eläkeikää lasketaan 58 vuoteen.
Siwassa nyt alennuksessa laihduttsvst suklaapatukat.
Venäjä luopuu Suomea koskevista pakotteistaan- Putin myöntää idän olevan riippuvainen erityisesti maamme elintarviketeollisuudesta