Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökulma: Lauran (kok) ja Lassen (kok) tuolileikki

Vierailija
28.08.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082818611861_uu.shtml

Minkälaisia ajatuksia IL:n kirjoitus herättää? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiri pieni pyörii... Prkl. Mielestäni kyseisiin julkisiin virkoihin tulisi valita pätevin henkilö.

Vierailija
2/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää mm. sellaisia ajatuksia, ettei kirjoittaja ole aivan niin kärkevä kuin kenties kuvittelee olevansa. Ja että kirjoittaja ei ole käsittänyt täysin lainmukaista siirtymistä varasijalta kansanedustajaksi, joten mahtavatkohan muutkaan asiat olla todellisuudessa läheskään niin yksioikoisia kuin kirjoittaja antaa ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä, että Ailuksen seuraaja Kevassa on Männistön isä. Olen sanaton.

Vierailija
4/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:23"]

Mulle tuli yllätyksenä, että Ailuksen seuraaja Kevassa on Männistön isä. Olen sanaton.

[/quote]

Törkeää! :/ Olikohan Ailuksen paikka edes julkisesti haussa?

Vierailija
5/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas uusi Toivo Suomen kansalle, oikea kultapoju. Kyllä pian lohkeaa joku ministerinsalkku hänellekin. Tärkeintä, että suosittelijoita löytyy:

Jos sä haet Helsingistä liberaalia, kansainvälistä ehdokasta, niin zoomaapas Lassea. – Alex Stubb, ulkoministeri

- See more at: http://lassemannisto.fi/#sthash.l5rxqtwL.dpuf

Vierailija
6/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Laura kansanedustajaksi! Mitenköhän seuraavissa vaaleissa käy....

Vierailija
7/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viheltää tämän pelin poikki? Miksi ei ole järjestetty uusia vaaleja, kun hallituspaikat ovat menneet lähes joka puolueella uusjakoon? En pidä Laura Rädystä.

Vierailija
8/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Männistö on tosi ärsyttävä. Olin joskus teininä samoissa bileissä sen kanssa. Itseään täynnä oleva kundi jo silloin, eikä mun mielikuva ole muuttunut miksikään tässä vuosien saatossa.

Vierailija
9/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:19"]

Tuo Männistö on tosi ärsyttävä. Olin joskus teininä samoissa bileissä sen kanssa. Itseään täynnä oleva kundi jo silloin, eikä mun mielikuva ole muuttunut miksikään tässä vuosien saatossa.

[/quote]

Sen kertoo jo ulkoinen olemus. Matkii selvästi Stubbia.

Vierailija
10/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Männistö on älykäs mutta soteasioissa melko kokematon. Tosin nyt näyttää siltä että apulaiskaupunginjohtajana pärjää ihan hyvin vaikka ministeritasoisessa prässissä tulisi heti vaikeuksia joten luulen että Männistö hoitaa hommat ok.

Vierailija
11/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kirjoitus

Vierailija
12/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi Männistön nulikka ole Mikkelistä ja nyt on olevinaan niin stadilainen!

Vierailija
13/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt nyt oikeisiin piireihin.

Vierailija
14/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämää suuresti se, että Helsingin sosiaali- ja terveysasioista vastaa nyt markkinointialan ihminen (Männistö), jolla ei terveydenhuollon tietotaitoa. Tai, on näistä nykyajan lääkärifirmoista ja verokikkailuista. Lisäksi hän on nyt päättämässä Sote-uudistuksista, jolloin on selvää että pelataan porvariperhetuttujen ja yritysten pussiin. Suositaan yksityisiä lääkäriyhtiöitä, joilta kaupunki hankkii palvelut halvemmalla kuin kunnallispuolelta. 

Vituttaa taasen. Paikkojen vaihto ja ystävien suosiminen on kunnon kähmintää!

Myös se harmittaa, jos Räty nousee nyt Männistön tilalle eduskuntaan tienaamaan itselleen lisää eläkettä. Törkeää peliä!

Vierailija
15/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, minkälaisen pestin Merja Ailus sai lohdutukseksi?

Vierailija
16/16 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Ailus on varmasti ministerinä seuraavassa hallituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan