Näkökulma: Lauran (kok) ja Lassen (kok) tuolileikki
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082818611861_uu.shtml
Minkälaisia ajatuksia IL:n kirjoitus herättää?
Kommentit (16)
Herättää mm. sellaisia ajatuksia, ettei kirjoittaja ole aivan niin kärkevä kuin kenties kuvittelee olevansa. Ja että kirjoittaja ei ole käsittänyt täysin lainmukaista siirtymistä varasijalta kansanedustajaksi, joten mahtavatkohan muutkaan asiat olla todellisuudessa läheskään niin yksioikoisia kuin kirjoittaja antaa ymmärtää.
Mulle tuli yllätyksenä, että Ailuksen seuraaja Kevassa on Männistön isä. Olen sanaton.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:23"]
Mulle tuli yllätyksenä, että Ailuksen seuraaja Kevassa on Männistön isä. Olen sanaton.
[/quote]
Törkeää! :/ Olikohan Ailuksen paikka edes julkisesti haussa?
Siinä taas uusi Toivo Suomen kansalle, oikea kultapoju. Kyllä pian lohkeaa joku ministerinsalkku hänellekin. Tärkeintä, että suosittelijoita löytyy:
Jos sä haet Helsingistä liberaalia, kansainvälistä ehdokasta, niin zoomaapas Lassea. – Alex Stubb, ulkoministeri
- See more at: http://lassemannisto.fi/#sthash.l5rxqtwL.dpuf
Nyt Laura kansanedustajaksi! Mitenköhän seuraavissa vaaleissa käy....
Kuka viheltää tämän pelin poikki? Miksi ei ole järjestetty uusia vaaleja, kun hallituspaikat ovat menneet lähes joka puolueella uusjakoon? En pidä Laura Rädystä.
Tuo Männistö on tosi ärsyttävä. Olin joskus teininä samoissa bileissä sen kanssa. Itseään täynnä oleva kundi jo silloin, eikä mun mielikuva ole muuttunut miksikään tässä vuosien saatossa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:19"]
Tuo Männistö on tosi ärsyttävä. Olin joskus teininä samoissa bileissä sen kanssa. Itseään täynnä oleva kundi jo silloin, eikä mun mielikuva ole muuttunut miksikään tässä vuosien saatossa.
[/quote]
Sen kertoo jo ulkoinen olemus. Matkii selvästi Stubbia.
Männistö on älykäs mutta soteasioissa melko kokematon. Tosin nyt näyttää siltä että apulaiskaupunginjohtajana pärjää ihan hyvin vaikka ministeritasoisessa prässissä tulisi heti vaikeuksia joten luulen että Männistö hoitaa hommat ok.
Eikös toi Männistön nulikka ole Mikkelistä ja nyt on olevinaan niin stadilainen!
Minua hämää suuresti se, että Helsingin sosiaali- ja terveysasioista vastaa nyt markkinointialan ihminen (Männistö), jolla ei terveydenhuollon tietotaitoa. Tai, on näistä nykyajan lääkärifirmoista ja verokikkailuista. Lisäksi hän on nyt päättämässä Sote-uudistuksista, jolloin on selvää että pelataan porvariperhetuttujen ja yritysten pussiin. Suositaan yksityisiä lääkäriyhtiöitä, joilta kaupunki hankkii palvelut halvemmalla kuin kunnallispuolelta.
Vituttaa taasen. Paikkojen vaihto ja ystävien suosiminen on kunnon kähmintää!
Myös se harmittaa, jos Räty nousee nyt Männistön tilalle eduskuntaan tienaamaan itselleen lisää eläkettä. Törkeää peliä!
Onko tietoa, minkälaisen pestin Merja Ailus sai lohdutukseksi?
Merja Ailus on varmasti ministerinä seuraavassa hallituksessa.
Piiri pieni pyörii... Prkl. Mielestäni kyseisiin julkisiin virkoihin tulisi valita pätevin henkilö.