Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia haluamattomat miehet ovat yleensä käytökseltään lapsellisia

Vierailija
28.08.2014 |

Olen huomannut, että lapsia haluamattomat miehet ovat omalta käytökseltään ja asenteeltaan yleensä selvästi ikäistään lapsellisempia. Monesti heidän elämänsä pyörii aika lapsellisten asioiden ympärillä, kuten tietokonepelien ja videopelien, baareissa juoksemisen ja erilaisten harrastustapahtumien ympärillä, joista suurin osa on melko "juntteja" tapahtumia yms. ympärillä. Näillä miehillä materialismi ja rahan palvonta on myös korkealla. Näiltä miehiltä puuttuu usein myös selvät päämäärät elämässään, kyky ottaa vastuuta omista asioistaan ja elämästään sekä myös se, ettei uskalleta kunnolla sitoutua mihinkään. Nämä miehet yleensä ovat myös sellaisia lapsellisia marisijoita paljon enemmässä määrin kuin muut miehet. Monesti kuuluu heidän suustaan, että "yhyy yhyy, kun tää nyt on ihan paskaa", vaikka elämässä on paljon isompiakin huolenaiheita.

No, ehkä on toisaalta ihan hyväkin, etteivät tuollaiset miehet halua lapsia. Se taitaakin olla heidän ainoa vastuullinen päätöksensä.

Naisissa tämä ei juurikaan toimi. Olen huomannut, että lapsia halumattomat naiset ovat usein ehkä hieman muita naisia enemmän urakeskeisiä, mutta myös kunnianhimoisempia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
2/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä tuohon vielä velojen itsetuhoisuus, niin stereotypioidesi kirjo olisi lähestulkoon täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuvaili juuri meikäläisen 35v exän. Kaikki täsmää,paitsi ehkä tuo yhyy yhyy- voivottelu. Ja siis hän ei ehkä ikinä halua lapsia.

Vierailija
4/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että miehet ovat käytökseltään ja asenteeltaan yleensä selvästi ikäisiään naisia lapsellisempia. Monesti heidän elämänsä pyörii naisten mielestä aika lapsellisten asioiden ympärillä, kuten tietokonepelien ja videopelien, baareissa juoksemisen ja erilaisten harrastustapahtumien ympärillä, joista suurin osa on naisten mielestä melko "juntteja" tapahtumia yms. ympärillä. Miehillä myös materialismi ja rahan palvonta on korkealla. Lisäksi monilta miehiltä puuttuu usein myös selvät päämäärät elämässään, kyky ottaa vastuuta omista asioistaan ja elämästään sekä se, ettei uskalleta/viitsitä/haluta kunnolla sitoutua mihinkään. Nämä miehet yleensä ovat myös sellaisia lapsellisia marisijoita paljon enemmässä määrin kuin muut miehet. Naiset sen sijaan marisevat useammin.

Vierailija
5/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, toisiksi vika virke jäi vahingossa. 

Vierailija
6/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sellasen kanssa ei sitten kannata mennä lisääntymään, ei sitten tarvi olla nassu norsunveellä myöhemmin kun isää ei lapset kiinnosta.

Vierailija
7/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rivien välistä on luettavissa lapsellisuus=kunnianhimottomuus.

Eli vältetään kilpailua=ei oteta vastuuta

Vierailija
8/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni on hyvin määrätietoinen ja jalat maassa oleva tyyppi. Kova tekemään töitä ja kunnianhimoinen, vaikka ei mikään akateemikko olekaan. Hänkään ei halunnut lapsia, josta eromme johtui. Eli ei pidä paikkansa.

Vierailija
9/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni taas juuri näitä lapsia halajavat miehet ovat varsin lapsellisia ihmisiä, joilla ei ole mitään hajua lapsiperheen arjen realiteeteista ja millainen vastuu lapsen hankinta oikeasti on! 

Mä olen työkseni hoitanut lapsia perheissä, joten nää realiteetit on todella selkeitä mulle ja juuri sen takia en halua itselleni lapsia vielä ainakaan moneen vuoteen. Nää lapsia mankuvat miehet ovat todella luotansatyöntävä pässejä. 

Erikseen sitten miehet, joilla on elämä siinä mallissa, että siihen oikeasti mahtuisi lapsi. 

Vierailija
10/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera?

Vierailija
11/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:45"]Minun exäni on hyvin määrätietoinen ja jalat maassa oleva tyyppi. Kova tekemään töitä ja kunnianhimoinen, vaikka ei mikään akateemikko olekaan. Hänkään ei halunnut lapsia, josta eromme johtui. Eli ei pidä paikkansa.
[/quote

Ei kai AP väittänytkään, että kaikki lapsia haluamattomat miehet tuollaisia olisi. Ja miks joku täällä taas vetää herneen nokkaan?

Vierailija
12/12 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyypin kohdalla oli kyse vain itsekkyydestä. Äärimmäisen itsekeskeinen ihminen, joka ei voinut kuvitella joutuvansa uhrautumaan kenenkään muun takia. Kun silloin olisi omat lomat, harrastukset, illalla löhöäminen, yöunet jne menneet. Eihän sellaista elämää kukaan voi elää, kun ei oma napa tule aina ensin, eihän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi