Miksei nainen voi kustantaa miehelle asioita?
Tuntuu että naisille on usein kauhean suuri ongelma, jos joutuu jotain välillä ostelemaan vähätuloiselle tai työttömälle miehelle. Sitten taas toisinpäin, jos mies on paljon parempituloinen kuin nainen, niin se on pihi paskiainen jos ei ole valmis laittamaan naiseen ollenkaan omia rahojaan. Naisethan tuntuvat järjestään inhoavan pihejä miehiä, mutta itse eivät pidä siitä jos heidän on säännöllisesti maksettava vaikka miehen matkakuluja, leffalippuja ym. Silloin naisen suusta tulee: "En ala kyllä miestä elättämään"
Kommentit (22)
hyvät ystävät, te jotka huudatte, että naiset loisii ja etsii elättäjää. Unohdatte, että jos naisella ja miehellä on yhteinen päämäärä perheestä, niin silloin se on AINA nainen, joka on raskaana, äitiyslomalla, ja ehkä vielä hoitovapaallakin ilman säännöllisiä tuloja. Näytä minulle se mies, joka tekee saman ilomielin perheen hyväksi, senkään jälkeen kun nainen on ne 2-3 lasta synnyttänyt ja palannut töihin. Ei jää mies iloissaan kotiin vaippoja vaihtelemaan kolmen vauvan kasvattamiseksi vaikka nainen perheensä elättäisikin.
Monissa muissa maissa kotivaimot on vielä hyvin yleisiä. Ihan siis länsi-euroopassa. Mua ei haittais maksaa kaikki jos mies hoitais kodin ja lapset mutta nyksän luonteella ei tulis koskaan onnistuun ja sen palkkakin on paljon parempi.