Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laitatti korvikset lapselle kysymättä lupaa!

Vierailija
28.08.2014 |

4v tytölläni on nyt sitten korvakorut, eikä mies kysynyt minulta lupaa! Että sapettaa, mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väsynyt provo.

Vierailija
22/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:00"]

4v tytölläni on nyt sitten korvakorut, eikä mies kysynyt minulta lupaa! Että sapettaa, mitä tekisitte tilanteessani?

[/quote]

Eikö se sitten ole miehen lapsi? Kai mies saa omalle lapselleen laitattaa korvikset jos haluaa, ihan jopa ilman mamman lupaa. Kysytkö sinä lapsen isältä AINA luvan kaikkeen mitä lapselle teetät? Kysytkö esim. saako lapsen hiukset leikata isän mielestä?

Maailma tuskin kaatuu lapsen korviksiin.

Jos mies ei ole lapsen isä, asia on eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:26"]

Nyt v... sais loppua tämä lassukka-juttu. Rasittavaa. Ja typerää argumentointia heittää iänikuinen lassukka-kortti pöytään.

[/quote]

Tämä sama miesvihaaja kyttää joka ikistä ketjua, ja viljelee lassukkakorttiaan joka väliin.

Luulisi että jos on äiti-ihminen, olisi sillä koti joka pitää siistinä, ja perhe ja mies tyytyväisenä ;D

Vierailija
24/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:08"]

Aika peruuttamaton tilanne. No, nyt sitten kerrot miehellesi, että on hänen hommaansa huolehtia siitä, että tytöllä on aina korvissaan kultaiset korvakorut tai vastaavat, jottei hän kehitä itselleen nikkeliallergiaa.

Minä sain pahan nikkeliallergian krääsäkorviksista, mutta onneksi se sentään oli omaa tyhmyyttäni eikä jonkun toisen.

[/quote]on myös olemassa lävistyskorut jotka ovat usein esim. kirurginterästä

[/quote]

Juu, niin mäkin luulin, kunnes sain niistäkin nikkeliallergian. Olkaa varovaisia, kaikki ei ole kirurginterästä, vaikka niin väitetään.

Mutta itse asiaan. Ap, muistit kai kehua lapselle, kuinka ihanat korut ovat? Vai aiheutitko lapselle pahan mielen raivoamalla asiasta hänen kuultensa? Jos niin teit, muistathan selittää asian lapselle.

Tiedän monta äitiä, jotka ovat korvikset tytöilleen laitattaneet kysymättä isän mielipidettä asiaan. Keskustelun paikka, mutta ei lapsen kuullen. Muistetaan kuitenkin, ettei kyse ole elämästä ja kuolemasta - eikä valtataistelusta.

Vierailija
25/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttekö aina miehen mielipidettä joka asiassa?

En minä miehen lupaa tarvii, jos vien lapsen ottamaan korvisreiät.

Vierailija
26/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta lapselle haittaa oo. Itselle laitettiin kun olin kolme. Eikä silloin kyllä tälläistä haloota noussut lapsen lävistämisestä.

Vierailija
27/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:00"]

[/quote]

Eikö se sitten ole miehen lapsi? Kai mies saa omalle lapselleen laitattaa korvikset jos haluaa, ihan jopa ilman mamman lupaa. Kysytkö sinä lapsen isältä AINA luvan kaikkeen mitä lapselle teetät? Kysytkö esim. saako lapsen hiukset leikata isän mielestä?

[/quote]

Vertaat sä nyt ihan oikeesti hiustenkeikkuuta korvisten laittoon? Ok.

Vierailija
28/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:00"]

[/quote]

[/quote]

Vertaat sä nyt ihan oikeesti hiustenkeikkuuta korvisten laittoon? Ok.
[/quote]
Ei korvikset oo mikää iso juttu. Turhaan ap kiukkuaa.

Vierailija
29/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:26"]

Nyt v... sais loppua tämä lassukka-juttu. Rasittavaa. Ja typerää argumentointia heittää iänikuinen lassukka-kortti pöytään.

[/quote]

Eikä ole. Lasukka on lassukka, vaikka voissa paistaisi. Kaikki osataan kyllä kääntää naisten viaksi. Ennen olisi monessa tilanteessa käytetty sanaa marttyyri. Nyt onneksi on tullut sana lassukka. Lasukka ei vaan haluaisi myöntää edes itselleen, että on sellainen.

Vierailija
30/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:08"]

Aika peruuttamaton tilanne. No, nyt sitten kerrot miehellesi, että on hänen hommaansa huolehtia siitä, että tytöllä on aina korvissaan kultaiset korvakorut tai vastaavat, jottei hän kehitä itselleen nikkeliallergiaa.

Minä sain pahan nikkeliallergian krääsäkorviksista, mutta onneksi se sentään oli omaa tyhmyyttäni eikä jonkun toisen.

[/quote]

Eli maksatat miehelläsi yhteisestä lapsestanne koituvat kulut. Av-mammoille tuntuu olevan kovin tärkeää , että mies maksaa kaiken. Jo ensitreffeistä lähtien.

[/quote]

Täh? Ei minulla ole lapsia eikä edes miesystävää.

Kultaiset korvakorut eivät maksa kovin paljon, joten ei aloittajan mies varmaankaan joudu kauheisiin velkoihin niiden vuoksi. Sen kyllä saa katsoa, ettei harkitsemattomuudellaan aiheuta viattomalle mahdollisesti elinikäistä harmia. Vai miksi te olette antaneet alapeukkuja? Eivätkö teidän miehenne osaa pitää lapsistaan tuon vertaa huolta? Eivätkö välitä vai ovatko ihan pelkästään osaamattomia?

Vierailija
31/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teistä on ok laittaa pikkulapselle lävistyksiä ilman toisen vanhemman lupaa?

Mies on lapsen isä, joo, mutta lapsella on myös äiti ja isoissa päätöksissä pitää olla molempien suostumus. Lävistysten laittaminen lapselle on iso päätös, etenkin kun on kyse noin pienestä eikä jostain 16-vuotiaasta, joka osaa jo aika hyvin päättää omista asioistaan.

Minä en pidä lävistyksistä, reiät ja korut korvissa ovat minusta rumia ja ällöttäviä. Olen tosi iloinen, että vanhempani eivät laitattaneet sellaisia minulle lapsena, kun olin liian pieni muodostamaan omaa mielipidettä asiasta.

Vierailija
32/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tyttö itse on? Jos halusi korvikset, niin heitä on kaksi yhtä vastaan, ja mies teki oikein. Jos taas ei halunnut, niin saahan ne vielä pois.

Vierailija
33/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän