Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laitatti korvikset lapselle kysymättä lupaa!

Vierailija
28.08.2014 |

4v tytölläni on nyt sitten korvakorut, eikä mies kysynyt minulta lupaa! Että sapettaa, mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas....

Vierailija
2/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuisin tytölle, että onpas nätit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:00"]Ai taas....
[/quote]Niin?

Vierailija
4/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyttöhän ei ole miehen lapsi...sinun vaan...

Vierailija
5/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa jotain sellaista mitä itse haluat ja et kysy sun mieheltä mitään:D sit sanot sil et tasois ollaa:P

Vierailija
6/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin nuorelle en haluis laitattaa korviksia, mut tehty mikä tehty. olisin varmaan vähän näreissäni

Vierailija
7/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:02"]

Ostappa jotain sellaista mitä itse haluat ja et kysy sun mieheltä mitään:D sit sanot sil et tasois ollaa:P

[/quote]

Niin, miehen rahoilla loisivan on helppo ostella.

Vierailija
8/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:02"]

[/quote]

Niin, miehen rahoilla loisivan on helppo ostella.
[/quote]olen kyllä töissä, hyvässä sellaisessa. :)

Vierailija
9/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolle nyt enää mitään mahda. Koita kestää vaan. Kerro miehellesi, että haluat jatkossa keskustella tällaisista asioista ensin. Kyllähän lapsi tosiaan miehen on yhtäpaljon kuin sinun, jos siis on lapsen isä, joten jos hän haluaa laittaa korvikset ja sinä et, niin miksi sinun kantasi pitäisi "voittaa"? 

Vierailija
10/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika peruuttamaton tilanne. No, nyt sitten kerrot miehellesi, että on hänen hommaansa huolehtia siitä, että tytöllä on aina korvissaan kultaiset korvakorut tai vastaavat, jottei hän kehitä itselleen nikkeliallergiaa.

Minä sain pahan nikkeliallergian krääsäkorviksista, mutta onneksi se sentään oli omaa tyhmyyttäni eikä jonkun toisen.

Vierailija
11/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:08"]

Aika peruuttamaton tilanne. No, nyt sitten kerrot miehellesi, että on hänen hommaansa huolehtia siitä, että tytöllä on aina korvissaan kultaiset korvakorut tai vastaavat, jottei hän kehitä itselleen nikkeliallergiaa.

Minä sain pahan nikkeliallergian krääsäkorviksista, mutta onneksi se sentään oli omaa tyhmyyttäni eikä jonkun toisen.

[/quote]

Eli maksatat miehelläsi yhteisestä lapsestanne koituvat kulut. Av-mammoille tuntuu olevan kovin tärkeää , että mies maksaa kaiken. Jo ensitreffeistä lähtien.

Vierailija
12/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvakorut ottaa pois ensimmäisen viikon aikana reiät umpeutuvat hyvin nopeasti.. Se että kannattaako niin tehdä on sitten eri asia.

Vierailija
13/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo Hermanni..

Vierailija
14/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kävi ees oikeella lävistäjällä, eikä kultasepällä.

Vierailija
15/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin isä laitatti mulle kun olin 5. Olin kinunnut niitä jo vuoden, äiti ei antanut periksi. Isä sitten antoi kun lupasin itse hoitaa niitä, ja hoidin kyllä.

Vierailija
16/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkääkö se lapsi niistä killuttimista?

Mies hoitaa putsaukset ja muut korviksista johtuvat extrajutut.

Vierailija
17/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:10"]

[/quote]

Eli maksatat miehelläsi yhteisestä lapsestanne koituvat kulut. Av-mammoille tuntuu olevan kovin tärkeää , että mies maksaa kaiken. Jo ensitreffeistä lähtien.

[/quote] Arvasin, että tännekin tulee taas tämä iänikuinen vakiolassukka valitusvirtensä kanssa.

Vierailija
18/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Miten tämäkin liittyy ketjun aiheeseen? Huoh.

Vierailija
19/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote] Arvasin, että tännekin tulee taas tämä iänikuinen vakiolassukka valitusvirtensä kanssa.

[/quote]

Sana lassukka kertoo sinusta kaiken oleellisen. En vaivaudu vastaamaan miesvihaajalle, jolla ei ole mihinkään keskusteluun mitään muuta sisältöä tuotavana , kuin sana lassukka. Olet pelle.

Vierailija
20/33 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]on myös olemassa lävistyskorut jotka ovat usein esim. kirurginterästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi