Suvi ja Teppo: keskenmeno
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suvi-Pitkanen-sai-keskenmenon/1051533
Tuli mieleen että mikäköhän herätti hänen epäilynsä, kun eihän liikkeitä vielä tunne. Olisko ainoa että vuodon perusteella varannut ultran.
No eipä asia mulle kuulu, kunhan spekuloin, kun itsellä myös la maaliskuussa niin kuin Suvillakin olisi ollut.
Kommentit (16)
Keskenmenolla sitten päättivät ansaita rahaa
Ihan uskomatonta miten ihmiset ovat valmiita tekemään mitä vain päästäkseen julkisuuteen ja tienaamaan muutaman roposen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:43"]
Raskausoireet hävisivät ehkäpä?
[/quote]
Mitä tuo käytännössä voi tarkoittaa? Eikö noilla viikoilla ole ihan normaalia että esim. pahoinvointi, jos sellaista on ollut alkaa hiipumaan tai väsymys?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:46"]
Ihan uskomatonta miten ihmiset ovat valmiita tekemään mitä vain päästäkseen julkisuuteen ja tienaamaan muutaman roposen.
[/quote]
Mun imelestä tuo on ihan luonnollista kertoa että keskenmeno tullut, kun raskaudenkin olivat ehtineet ilmoittaa lehtiin. Siinähän sitä sitten ihmeteltäisiin ja kauhisteltaisiin, jos Suvi vaikkapa näkyisi yöelämässä drinkki kädessä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Mitä tuo käytännössä voi tarkoittaa? Eikö noilla viikoilla ole ihan normaalia että esim. pahoinvointi, jos sellaista on ollut alkaa hiipumaan tai väsymys?
[/quote]
Mulla ainakin epäilytti, kun rintojakaan ei enää aristanut... ja näinhän se oli mullakin, keskenmeno. Ei vuotoa.
[/quote]
[/quote]
Mulla olisi ollut maaliskuun alussa la ja tuli keskenmeno. Kolme viikkoa ihan pientä tiputtelu vuotoa, ei tullut välttämättä pikkuhousuihin asti vaan ihan pientä paperille, kun pyyhki. Vuotoa ei ollut joka päivä, saattoi olla viikon tauko. Lisäksi ei tullut kunnon pahoinvointia, kuten kahdessa aiemmassa raskaudessa. Tunne siitä, että jotain on pielessä oli tosi vahva ja lopulta en saanu mielenrauhaa ja kävin yksityisellä ultrassa. Sikiön kehitys oli lakannut noin kolme viikkoa aiemmin.
[/quote]
[/quote]
Mulla hävisi rintojen, ja erityisesti nännien kosketusherkkyys joitain päiviä ennen vuodon alkamista. Lisäksi tuli tunne, että kaikki ei ole ok. Viikkoja oli 7+ kun meni kesken.
Sanonpa näin rumasti mutta keskenmeno oli varmaan parempi tässä tapauksessa koska ei heidän liittonsa kuitenkaan kestä.
VARMAAN KEKSI KOKO RASKAUDEN. EIHÄN SIITÄ OLLUT KUIN VARMAAN VIIKKO ENNEKUIN KERTOI PULLAN OLEVAN MUKA UUNISSA, NIIN OLI DRINKKILASI KÄDESSÄÄN KUVASSA, OLIKO JOKU LOOK-klinikalla otettu kuva. MUTTA OLI KUITENKIN.
KEKSITTY JUTTU, NÄIN VEIKKAAN.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:58"]
Sanonpa näin rumasti mutta keskenmeno oli varmaan parempi tässä tapauksessa koska ei heidän liittonsa kuitenkaan kestä.
[/quote]
Niillähän on jo yksi lapsi joten työnnetäänkö se sit takaisin?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]
Valitettavasti niin ei voi tehdä mutta turhaa se on noin nuorena lapsia hommata.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]
Valitettavasti niin ei voi tehdä mutta turhaa se on noin nuorena lapsia hommata.
[/quote]
Ai nuorena? Suvi on 26v. Mä sain esikoisen 24-vuotiaana, nyt olen 36v ja ihan olin kypsä äidiksi, enkä tuntenut yhtään itseäni nuoreksi. Ja bonuksena vielä että edelleen olen lapsen isän kanssa yhdessä. Kyllä se kypsyys äidiksi on jostain muusta kuin iästä kiinni, lähinnä siitä mitä on korvien välissä.
Surullista tietysti heille jos tuli keskenmeno, mutta Safinan kannalta ehkä parempi näin tässä vaiheessa vielä - toinen on niin pieni vielä, eikä ainoanakaan lapsena ole paljoa saanut nauttia äitinsä huomiosta (mamma liihottelee kaikki tositeeveet läpi esikoisen vauvavuonna), saati jos siihen toinen pieni vielä.
Mä myös tunsin rv 9, että jotain on raskaudessa pielessä ja varasin ultran -> ei sykettä enää. Kyseessä keskeytynyt keskenmeno, eli ei vuotoa spontaanisti.