Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimaiset Ora kärryt ja vaunut - kokemuksia

Vierailija
28.08.2014 |

Kärryt pitäis ostaa. Nää näyttää edullisilta. Onko kokemuksia..

http://www.orashop.fi/www/order.php?card=10

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Hienot kärryt siis tuntuu olevan.

Suositaan kotimaista!!!

Vierailija
2/6 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaivataan täälläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut orat käytössä kahdella ja kolmas lapsi tulossa ja saa samat oran vaunut. Ei mitään valittamista ole ollut. Vaunuttelen paljon ja vikaa ei ole ollut. Yhdistelmävaunut/rattaat, eli käyttössä on ollut  pitkään.

Vierailija
4/6 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytettynä ostetut Jet 3in1 yhdistelmät, ja ostettiin siihen uutena Oran turvakaukalo.
Rattaita on helppo työntää ja ohjata, menee pieneen tilaan ja näyttääkin hyvältä minun mielestä :) Kunnon lumihangessa ei ole vielä päästy testaamaan. Ainoa miinus on se että kaukaloon ei ole saatavilla telakkaa mutta hienosti ollaan pärjätty ilmankin!

Vierailija
5/6 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt kolmannella lapsella käytössä Ora Jovit ja olen ollut tyytyväinen. Ainoa miinus ilmatäytteisten renkaiden tyhjeneminen varsinkin pakkasella. Mutta täyskumiset renkaat voi ostaa erikseen, joten sekään ei iso ongelma ole. Hintaansa nähden tosi hyvät ja helposti irrotettavat kankaat!

Vierailija
6/6 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:35"]

Meillä nyt kolmannella lapsella käytössä Ora Jovit ja olen ollut tyytyväinen. Ainoa miinus ilmatäytteisten renkaiden tyhjeneminen varsinkin pakkasella. Mutta täyskumiset renkaat voi ostaa erikseen, joten sekään ei iso ongelma ole. Hintaansa nähden tosi hyvät ja helposti irrotettavat kankaat!

[/quote]

Hupsis, Taigat siis! Mummolassa Jovit eikä pahaa sanottavaa niistäkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi