Kannattaako Citroen C3 premium ostaa?
Onko teillä kokemuksia Citroen C3 premium autosta? Kivannäköinen peli ja varmaan hyvä ajaa niinkuin ranskalaiset autot yleensäkin. Itse olen miettinyt että voisi olla potentiaalinen ehdokas uudeksi autoksi, tosin ostaisin pari vuotta käytetyn.
Vaikka olisin esim. talousjohtaja ja 5000€ kuukausipalkka niin en hankkisi mitään kallista mersua tai audia.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 00:03"]
Vaikka olisin esim. talousjohtaja ja 5000€ kuukausipalkka niin en hankkisi mitään kallista mersua tai audia.
[/quote]
Meidän toimitusjohtaja ajaa muuten Citroen C4:llä ja palkkakin taitaa olla tuplat tuohon sinun esimerkkiin. Itse en citikkaaa kyllä ostaisi, enkä mitään ranskalaista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 04:01"]
Ei Audia tai Mersua kannata muutenkaan ostaa.
[/quote]
Audi on ylihintainen volkkari ja Mersut mätänee nykyään käsiin, joten oikeassa olet. Onhan tietty kalliit Audit eri asia ja ei niille ole vastinetta Vw/Skoda/Seat, mutta nämä millä 90% ihmisistä ajaa eli esim. 2.0 dieselit ja bensakoneet on täysin samalla tekniikalla kun Vag konsernin muut autot eli Vw/Skoda/Seat.
Cheekillä on eilisen IS mukaan 230 000 euron Mersu. Sillä kelpaa ajella, repäisi ja osta semmoinen.
En ikinä ostais citikkaa vaikka oiskin "kivan näkönen peli"!! Kannattas kurkata konepellin alle ja miettiä vähän näitä kestävyys- ja laatujuttuja. Ranskasta tulee hyvää patonkia, valitettavasti ei autoja :(
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:43"]
En ikinä ostais citikkaa vaikka oiskin "kivan näkönen peli"!! Kannattas kurkata konepellin alle ja miettiä vähän näitä kestävyys- ja laatujuttuja. Ranskasta tulee hyvää patonkia, valitettavasti ei autoja :(
[/quote]
Höpö höpö. Itselläni oli ennen 7 vuotta Citroen C3, ei mitään ongelmia koko aikana. Nyt minulla on ollut 3 vuotta Citroen C4 Coupé, ei taaskaan mitään ongelmia ollut auton kanssa. Määräaikaishuolloissa olen käyttänyt säännöllisesti, muuten ei ole tarvinnut huolloissa asioida. Ja autot on olleet mukavia, hiljaisia ja kivan näköisiä. Myös vanhemmillani on ollut pitkään ranskalaisia autoja, yleensä Renaultteja, eikä heilläkään niistä' ole yhtään huonoja kokemuksia.
Ei kannata, ranskalaiset autot tuppaavat syttyä palamaan itsestään.
Mulla on C3, ei ongelmia, mukavan kokoinen ja kivan värinen :)
Kolme Sitikkaa nuorempana omistaneena sanon: karta kuin ruttoa! Uudella Sitkalla on kiva ajaa ja se on hyvä peli - noin kolme ensimmäistä vuotta. Sitten alkavat korjaamokäynnit, ja niitä on paljon. Citroen on auto, jossa on panostettu mukavuuteen ja varusteluun, mutta ei laatuun.
Ei Audia tai Mersua kannata muutenkaan ostaa.