Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Uskaltaako työkkärin kurssilta olla vielä 3 päivän pois?
27.08.2014 |
Jos on kipeä?
Vai tuleeko siitä jo jotain sanktiota? muistaakseni se raja oli 2-3 päivää. Sit 4 päivänä vaaditaan jo lääkärin todistusta. Ei olis varaa ottaa nyt kyl mitään sanktioita, mut ei viittis kipeenäkään mennä!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä luulin että saa olla 3 pv pois omalla ilmoituksella vaan kuntouttavassa työtoiminnassa. Muista tosiaan en tiedä... Olis kantsinut käydä lääkärissä jo ekana päivänä.
Alue: Aihe vapaa
Olisko mitn käydä vaikka lääkärissä?